sobota, 6 sierpnia 2016

Otwarcie sklepu Besima

Kilka dni temu miałam przyjemność uczestniczyć w kameralnym otwarciu stacjonarnego sklepu Besima, który mieście się w poznaniu przy ulicy Św. Marcin 26. Sklep jak do tej pory prosperował w sieci - słynie głownie z eleganckich rzeczy, świetnych dodatków i niezwykle zjawiskowych sukienek. Przemiła obsługa, świetna lokalizacja, nietuzinkowy asortyment - to tylko kilka zalet tego małego butiku. Otwarcie nie obyło się również bez słodkości, nie udało mi się również wyjść z pustymi rękoma, ale przy takim asortymencie to  nie możliwe! Wszystkie poznanianki oraz kobietki z okolicy chcące wyglądać nietuzinkowo zapraszam do tego magicznego butiku. 
besima, poznań, św. marcin, galeria, mm, otwarcie, sklepu, makaroniki, torebki, kombinezon, sukienki, wieczorowe, fashion,



besima, poznań, św. marcin, galeria, mm, otwarcie, sklepu, makaroniki, torebki, kombinezon, sukienki, wieczorowe, fashion,

besima, poznań, św. marcin, galeria, mm, otwarcie, sklepu, makaroniki, torebki, kombinezon, sukienki, wieczorowe, fashion,

besima, poznań, św. marcin, galeria, mm, otwarcie, sklepu, makaroniki, torebki, kombinezon, sukienki, wieczorowe, fashion,

besima, poznań, św. marcin, galeria, mm, otwarcie, sklepu, makaroniki, torebki, kombinezon, sukienki, wieczorowe, fashion,

besima, poznań, św. marcin, galeria, mm, otwarcie, sklepu, makaroniki, torebki, kombinezon, sukienki, wieczorowe, fashion,

besima, poznań, św. marcin, galeria, mm, otwarcie, sklepu, makaroniki, torebki, kombinezon, sukienki, wieczorowe, fashion,

besima, poznań, św. marcin, galeria, mm, otwarcie, sklepu, makaroniki, torebki, kombinezon, sukienki, wieczorowe, fashion,

41 komentarzy:

  1. Super butik, przy okazji zajrzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Butik wygląda świetnie! I ta sukienka w Twoich rękach :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo to wszystko fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląda, przyciąga wzrok! :)
    Ubrania wydają się wspaniałe, a sukienka, którą trzymasz - niesamowita, prześliczna! *.*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne torebki, chętnie zajrzę do tego sklepu :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ten sklep, ale internetowy:) Fajnie, ze powstał butik

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić na rozdanie w którym do zgarnięcia jest pomadka i konturówka od Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przyjemna fotorelacja. :)
    Sukienka, którą trzymasz na zdjęciu jest obłędna!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę tam swoją sukienkę, którą miałam na weselu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilka ciuszków z tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ubrania wydają się bardzo fajne, takie klasyki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Raczej nie będzie mi pisane tam zajrzeć :) Fotorelacja świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo eleganckie i kobiece ubrania, ale najbardziej przykuły moją uwagę makaroniki w przepieknych kolorach :D

    Obserwuję i zapraszam do mnie http://beautndashy.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny butik, szkoda, że u mnie go nie ma. Pozdrawiam serdecznie Angela

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka, którą trzymasz jest przepiękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak bede w Poznaniu to z pewnoscia tam zajrze! :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! )

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię butiki, ten wygląda zachęcająco :) Jak będę w Poznaniu chętnie zajrzę :) Fajny post, sukienka którą oglądasz - wow!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś czuję, że by mi się tam spodobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale masz piękną sukienkę w ręce!

    OdpowiedzUsuń
  20. Najpiękniejszą to masz chyba tą sukienkę w ręce. Boska!

    OdpowiedzUsuń
  21. U nas niestety takich butików brakuje a ja tak uwielbiam takie miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja kobieca dusza czuje się zmotywowana do ruszenia tyłka do centrum! W końcu nie wiem jak to jest, że szafa się nie domyka, a ja nie mam się w co ubrać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny butik ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety, u nas brakuje takich butików, które szczerze powiedziawszy uwielbiam :)

    Zapraszam:
    http://nataliagrudniak.blogspot.com/2016/08/2-outfits-with-zafulcom.html

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajnie to wszystko wygląda! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. A skąd taka śliczna kurteczka ?;)

    OdpowiedzUsuń
  27. widzę, że podobałoby mi się w tym sklepie
    pozdrawiam MARCELKA

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzę pełno kobiecych, eleganckich rzeczy!
    Zdecydowanie mój gust <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Już po samych zdjęciach widzę, że by mi się tam spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten kombinezon z wystawy !! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !