czwartek, 4 sierpnia 2016

Resibo i naturalne wygładzenie.

Nigdy nie przepadałam za olejkami do twarzy, denerwowało mnie to uczucie filmu na skórze i fakt, że się świecę. Raz po raz nakładałam olejek na twarz  przed snem co kończyło się przetłuszczonymi włosami, bądź odbitą buzią na poduszce. W moje ręce jakiś czas temu wpadło serum naturalnie wygładzające od Resibo. Ta bomba witaminowych składników zmniejsza napięcie mięśniowe, przeciwdziała zmarszczkom mimicznym i wygładza skórę, pobudza wydzielanie beta-endorfin w skórze, rozluźniając ją i zmniejszając zmarszczki. Serum jest idealne dla każdego typu cery, również dla osób borykających się z problemami skórnymi oraz chcących w naturalny sposób przywrócić swojej cerze młodszy i świeży wygląd. Mimo oleistej konsystencji szybko się wchłania i pozostawia uczucie miękkości i świeżości. 
resibo, serum naturalnie wygładzające, eko, bio, naturalne, składniki, witamina c, przeciwzmarszczkowy, olejek, do twarzy, beauty,

resibo, serum naturalnie wygładzające, eko, bio, naturalne, składniki, witamina c, przeciwzmarszczkowy, olejek, do twarzy, beauty,

resibo, serum naturalnie wygładzające, eko, bio, naturalne, składniki, witamina c, przeciwzmarszczkowy, olejek, do twarzy, beauty,

resibo, serum naturalnie wygładzające, eko, bio, naturalne, składniki, witamina c, przeciwzmarszczkowy, olejek, do twarzy, beauty,

resibo, serum naturalnie wygładzające, eko, bio, naturalne, składniki, witamina c, przeciwzmarszczkowy, olejek, do twarzy, beauty,

resibo, serum naturalnie wygładzające, eko, bio, naturalne, składniki, witamina c, przeciwzmarszczkowy, olejek, do twarzy, beauty,

35 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz, olejek kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam olejków, a ten mnie bardzo zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy olejek, piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Daria, a mam pytanie do Ciebie, czy nie zatyka Ci porów??

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja cera zachęca do użycia tego olejku :-) Nigdy nie słyszałam - muszę spróbować :-) Pozdrawiam serdecznie Angela

    OdpowiedzUsuń
  6. Warto zwrócić uwagę na ten produkt! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam oleju migdałowego do twarzy i ciała i jest ekstra! Balam się tego o czym piszesz- włosy tłuste i poduszka ale obyło się bez tego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam olejków,ale ten bardzo kusi ;)
    Zapraszam na nowego posta pt.,,Styl Boho" :)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nie testowałam produktów resibo, ale już niedługo;p słyszalam o tych produktach same dobre opinie.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Po przeczytaniu posta, mam ochotę kupić ten olejek i pewnie tak się stanie w najbliższym czasie :)

    zapraszam https://love-chic-goodhabits.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa efektu na sobie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejna świetna opinia o tym produkcie :) Chyba się muszę na to skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie używałam i nie znam :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. już dawno mam na niego chętkę, muszę w końcu go zamówić ;) prześliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam wielką ochotę na ten olejek ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie bym to przetestowala na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałam w jakimś czasopośmie naukowym, że olejki (jakiekolwiek) należy nakładać max o godz.22! o godz. późniejszych, stosowanie ich nie ma sensu, skóra nie będzie wchłaniać. Zaczęłam się do tego ustosunkowywać i przyznam szczerze, że rzeczywiście efekt jest bardziej widoczny :) zawsze stosuję olej kokosowy ale chyba się skuszę na ten Twój produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też jeszcze do niedawna nie lubiłam używam olejków do twarzy ale zakupiłam olejek Khadi jestem z niego mega zadowolona. Nawet nie zostawia tłustego filmu na twarzy:)

    Ostatnio dużo czytałam o tej marce Resibo i przyznam że coraz bardziej mnie ciekawi:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze chciałam wypróbować kosmetyki Resibo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Średnio przepadam za oleistą konsystencją

    OdpowiedzUsuń
  21. ja za bardzo nie bawię się w kosmetyki co trzeba na twarz nakładać,moim zdaniem to napędzanie gospodarki, nie wierzę w takie rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  22. This is so inspiring! I love the post:)

    www.irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze wiedzieć o niej ;) Nigdy wcześniej nie słyszałam... :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie miałam ich olejku ale inne kosmetyki tej marki i są naprawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Olejek olejkiem , ale masz na sobie świetny top :D gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam olejki, więc kupię ten produkt :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękną kobietą jesteś, zachęciłaś mnie do kupna! :)

    http://immeji.blogspot.com zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy o tym nie slyszalam. Musze spróbować :-) dzieki!

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !