czwartek, 1 września 2016

BingoSpa

Zieloniutka seria Algae BingoSpa, która przyjechała do mnie z Oladi.pl zauroczyła mnie kompletnie swoim zapachem i pięknym pastelowym kolorem. Mój algowy zestaw to algowe serum do kąpieli, algowy żel pod prysznic oraz świetny, odświeżający algowy szampon do włosów. Idealnie pasuje mi tutaj zawarta w kosmetykach zielona herbata, której delikatnie wyczuwalny zapach sprawia, że zwykły prysznic czy mycie włosów odczuwam jak zabieg w spa. Algi dostarczają skórze mnóstwa odżywczych substancji i minerałów: witaminy grupy B, witamina C chroniąca przed wolnymi rodnikami, aminokwasy zapewniające skórze właściwe nawilżenie i wiele innych, z których Twoja skóra będzie zadowolona. 
bingospa, beauty, algae, algi, morskie, szampon, serum, balsam, żel, odżywka, oland, spa, ciało, ujędrniające,


bingospa, beauty, algae, algi, morskie, szampon, serum, balsam, żel, odżywka, oland, spa, ciało, ujędrniające,

bingospa, beauty, algae, algi, morskie, szampon, serum, balsam, żel, odżywka, oland, spa, ciało, ujędrniające,

33 komentarze:

  1. Kolorem przyciąga a co mówić! Zapach pewnie cudowny:)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the Products:)
    Kisses Karina
    Newpost:http://openklosetfashion.blogspot.pt/2016/08/cachorro-portuguesa-traditional.html#disqus_thread

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci że miałam wersję różową i nie zachwyciła mnie xD
    magiclovv.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam wiele dobrego o tych kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie poznałabym jego zapach bo kolor ma przecudny. :)
    Miłej kapieli. :*

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/09/1-wrzesnia.html

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli zapach jest tak ładny jak piszesz to faktycznie fajnie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam zapach alg! kiedyś hodowałam je w słoiczku z rodzinkami :D (piło się na poprawię skóry, czy coś takiego :D).

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląd powyższych kosmetyków powala. Aż chce się je mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądają, kolorek super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie kolorek piękny, szkoda, że nie da się odczuć zapachu ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż chce się poczuć ten zapach *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o kosmetykach tej firmy, ale wydają się być ciekawe! :D
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  13. Seria zapowiada się ciekawie, chętnie bym wypróbowała :)

    Pozdrawiam

    http://eva-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno nie miałam nic z Bingo Spa,kiedyś bardzo lubiłam ich maski do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie lubie produktów tej firmy, za dużo czuć chemi

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam zapach zielonej herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. miałabym ochotę go wypróbować kolor jest zachęcający

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam Bingospa :) musze się skusic i na tę wersje

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam już nie raz o kosmetykach z tej firmy, ale jeszcze nigdy ich nie miałam. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam kosmetyki z algami ! ;)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  21. zachęciłaś mnie! będę musiała wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow , kolorek przepiękny :) ciekawa jestem zapachu :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam zdjęcia na Twoim blogu, mega przejrzyste i przyjemnie się je ogląda!
    Wpadnij proszę do nas ;)
    vivstilo-dw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. mmm wypróbowałabym z chęcią :D

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  25. nie miałam nic z BingoSpa, ale te produkty wyglądają mega zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mialam ten szampon algowy... Niestety spowodował u mnie łupież :-(

    OdpowiedzUsuń
  27. miałam już trochę produktów tej firmy i były ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam kilka produktów tej firmy, ale akurat ta seria nie jest mi znana.

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !