wtorek, 13 września 2016

Costasy i LILY LOLO

Do tej pory używałam kremu BB skin79 bądź z Garniera, podkładu loreal true match jako korektora, do tego róż frat boy z The Balm oraz bronzer Bikor. Dzisiaj przychodze do was z całkowitą nowwością jak dla mnie, aczkolwiek chodzi mi tutaj o makijaż mineralny, a dokładnie kosmetyki marki Lily Lolo dostępne na costasy. Oglądałam dużo filmików na temat kosmetyków mineralnych, więc pomyślałam, że i ja spróbuję. Nie zaburzając mojego makijażowego harmonogramu wybrałam oczywiście krem BB, postawiłam na odcień FAIR. Podkład przy wyborze którego pomogła mi ekspertka z costasy, dla mojej cery wybrałyśmy odcień z palety neutralnej BLONDIE. Przy zakupie tych dwóch mineralnych cudeniek nie mogło zabraknąć idealnego pędzla super kabuki. Pędzli kabuki mam kilka, jednak zdecydowałam się na nowy, ponieważ te stare ciągle używam, a mam taki nawyk, że dany pędzel używam tylko do jednego produktu. Kosmetyki mineralne są w 100% wolne od parabenów, syntetycznych substancji zapachowych i barwników. Są naturalne dzięki czemu nie zapychają, nie tworzą efektu maski a co najważniejsze działają idealnie na naszą cerę. 

Mój makijaż zaczęłam od nałożenia kremu nawilżającego, następnie rozprowadziłam delikatną warstwę kremu BB, odczekałam aż delikatnie się wchłonie. Podkład mineralny wysypujemy delikatnie na wieczko, nabieramy na pędzel i strzepujemy, następnie kulistymi ruchami aplikujemy na twarz. W miejsca gdzie oczekuję większego krycia (niespodzianki czy strefa pod ozami) nakładam mniejszym pędzlem kolejną warstwę podkłądu.  Tak wykończoną cerę przygotowałam pod zabieg konturowania, nałożyłam tusz do rzęs oraz podkreśliłam brwi. Moje wrażenia: Kosmetyki nadają naturalne wykończenie przez co w moim przypadku spiszą się idealnie, są bardzo wydajne, niewielka ilość wystarczy na pokrycie całej twarzy. Możemy je nakładać warstwowo w przypadku uzyskania większego krycia.  Już po miesiącu używania zauważyłam diametralną poprawę skóry twarzy. Nie przetłuszcza się, przesusza, i zniknęły wszelkiego rodzaju zaczerwienienia i niespodzianki. 
costasy, lily lolo, kosmetyki mineralne, minerały, podkład mineralny, pędzel kabuki, beauty, krem bb, fair, blondie,


costasy, lily lolo, kosmetyki mineralne, minerały, podkład mineralny, pędzel kabuki, beauty, krem bb, fair, blondie,

costasy, lily lolo, kosmetyki mineralne, minerały, podkład mineralny, pędzel kabuki, beauty, krem bb, fair, blondie,

costasy, lily lolo, kosmetyki mineralne, minerały, podkład mineralny, pędzel kabuki, beauty, krem bb, fair, blondie,

costasy, lily lolo, kosmetyki mineralne, minerały, podkład mineralny, pędzel kabuki, beauty, krem bb, fair, blondie,

costasy, lily lolo, kosmetyki mineralne, minerały, podkład mineralny, pędzel kabuki, beauty, krem bb, fair, blondie,

costasy, lily lolo, kosmetyki mineralne, minerały, podkład mineralny, pędzel kabuki, beauty, krem bb, fair, blondie,


41 komentarzy:

  1. Krem bb Lily Lolo - najlepszy bebik jaki miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lily LoLo ogromnie mnie ciekawi. Jakoś jeszcze się nie skusiłam, obawiam się doboru odpowiednich odcieni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam wiele dobrego o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nigdy nie używałam kosmetyków tych firm

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam kilka ich podkładów, ale ostatnio nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszałam o tej firmie :) Może na coś się skuszę ;)

    Obserwuję i liczę na rewanż http://faromantic.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa tego pudru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki mineralne są warte uwagi. :) O powyższych nie słyszałam wcześniej, ale aktualnie biorę się za testowanie innej marki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam jeszcze o tej marce, ale brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słysze o tej marce ;D
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja czytałam gdzieś o nich recenzje i podobno są super :) ale sama szczerze mówiąc nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie to nowość - nie znam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  13. super ;) ja stawiam teraz na naturalne kosmetyki i pewnie niedługo też o tym napiszę ;)

    Zapraszam na swojego bloga izabiela.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę się w końcu przekonać do mineralnych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kosmetyki mineralne, bo robia bardzo dobrze naszej skórze. Ja używam bare minerals i są mega!
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  16. Firmy znałam, ale tych produktów nie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z Lily Lolo mam puder, dwa cienie i wlasnie ten pędzel - wszystkie bardzo lubię i polecam :) starczają na długo i przede wszystkim są naturalne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Koniecznie musze wyprobowac te produkty!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawe kosmetyki przetestowałaś. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie używałam nic z tej firmy, ale muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie używałam nigdy produktów tej firmy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Słyszałam o tej firmie same pochlebne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam i uwielbiam Lily Lolo, zużyłam chyba z 5 podkładów, chociaż wystarczają na baardzo długo. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. chętnie bym je widziała w swojej kosmetyczce:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe te kosmetyki! :) Ja mam z Annabelle Minerals, niedawno dodałam wpis o nich! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. nie miałam ale słyszałam dobre opinie o tej marce

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze nie miałam przyjemności używać produktów tej marki ale chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeszcze nie miałam okazji przetestować:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Great post!I love your blog!:*
    http://thewhiteandgold.blogspot.rs/2016/09/my-5-favorites_16.html

    OdpowiedzUsuń
  30. a ja nigdy nie slyszalam o tej marce, kiedys szukalam jakiegos dobrego kremu BB, moze jak znowu będę potrzebować to przetestuję i ten :P

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowne kosmetyki, widzę że wiele z Was chwali sobie kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Czytałam już recenzje ale nigdy się nie skusiłam. Może tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię takie kosmetyki :) Własnie jestem w trakcie testowania podkładu i kilku innych produktów :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !