środa, 7 września 2016

Highlight

Hilghlight to nie tylko rozświetlający makijaż czy kosmetyki, ale i również dodatki. Całkowitą nowością od Loreal jest highlight true match to pierwszy puder rozświetlający od loreal, który za sprawą 3 odcieni ( ciepły, naturalny, chłodny ) idealnie dopasowuje się do tonacji cery. Dla komfortu nakładania loreal zaprojektował pudełko wraz z lusterkiem i pędzelkiem. Do takiego świetlistego makijażu idealnie pasują highlight'owe buty. W swojej kolekcji mam już szpilki żółte, czarne, białe, błękitne, czerwone, beżowe, szare oraz od teraz już srebrne. Gdy trafiłam je na ekstraszpilki.pl nie potrafiłam przejść obojętnie, są po prostu obłędne!  Lustrzane szpilki świetnie spiszą się podczas smutnych jesiennych setów. Nadadzą im świeżości i świetlistego wyrazu. 
rozświetlacz, highlight true match, highlight, loreal, strobing, lustrzane, szpilki, srebrne, ekstraszpilki, fashion, makijaż rozświetlający, thebalm, mary lou,


rozświetlacz, highlight true match, highlight, loreal, strobing, lustrzane, szpilki, srebrne, ekstraszpilki, fashion, makijaż rozświetlający, thebalm, mary lou,

rozświetlacz, highlight true match, highlight, loreal, strobing, lustrzane, szpilki, srebrne, ekstraszpilki, fashion, makijaż rozświetlający, thebalm, mary lou,

rozświetlacz, highlight true match, highlight, loreal, strobing, lustrzane, szpilki, srebrne, ekstraszpilki, fashion, makijaż rozświetlający, thebalm, mary lou,

rozświetlacz, highlight true match, highlight, loreal, strobing, lustrzane, szpilki, srebrne, ekstraszpilki, fashion, makijaż rozświetlający, thebalm, mary lou,

rozświetlacz, highlight true match, highlight, loreal, strobing, lustrzane, szpilki, srebrne, ekstraszpilki, fashion, makijaż rozświetlający, thebalm, mary lou,

rozświetlacz, highlight true match, highlight, loreal, strobing, lustrzane, szpilki, srebrne, ekstraszpilki, fashion, makijaż rozświetlający, thebalm, mary lou,

rozświetlacz, highlight true match, highlight, loreal, strobing, lustrzane, szpilki, srebrne, ekstraszpilki, fashion, makijaż rozświetlający, thebalm, mary lou,

rozświetlacz, highlight true match, highlight, loreal, strobing, lustrzane, szpilki, srebrne, ekstraszpilki, fashion, makijaż rozświetlający, thebalm, mary lou,

39 komentarzy:

  1. those silver heels are amazing....and that highlighter seems like a lovely product.

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  2. ahh te szpilki, są boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szpileczki są cudowne!

    zapraszam do mnie, na pierwszy post :) http://faromantic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szpilki bardzo ładne i chyba w miarę wygodne sądząc po profilu buta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe są te szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobne szpilki tylko w kolorze złoty ;)prezentują się pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  7. słyszałam o nim, czy jest dobry? chociaż trudno odpowiedzieć,bo każdy ma inną skórę ;) chodzi mi czy faktycznie jest wart swojej ceny

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo jestem ciekawa tego nowego produktu, a buty są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szpilki cudowne *.*
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O wow, co za błysk :) Szpilki idealne na imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szpilki mega ;)
    ile szpilka ma cm ? ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/09/calvin-klein-polishgirl-goodday.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia! *.* Ciekawi mnie ten puder rozświetlający.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są te szpilki :) Ciekawy wydaje się być ten puder rozświetlający.

    OdpowiedzUsuń
  14. O takich szpilkach marze! :)

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne buty! :)
    Jestem też ciekawa tego rozświetlacza.

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę koniecznie przetestować :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Boskie szpilki <3 Choć ja nie lubię butów w szpic :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie u mnie w najnowszym poście w linki, będę Ci bardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ukrywam, że czekam na Pani stylizację z tymi szpilkami :)
    btw. zawsze podczas oglądania Pani bloga natknę się na jakąś potrzebną mi informację. Muszę spróbować tego pudru Loreal- jeśli jest w stanie dopasować się do rodzaju cery wreszcie nie będę musiała okupować drogerii i wybierać między setkami odcieni.
    Pozdrawiam serdecznie

    EDB sklep

    OdpowiedzUsuń
  19. buty super, sama się czaję na takie odważne ale w wersji wygodniejszej,adidasowej <3

    zapraszam do mnie https://love-chic-goodhabits.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne zdjęcia! Cudowne szpilki! Powodzenia w blogowaniu! Może wspolna obserwacja? ja dopiero zaczynam :)) http://start-afire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zastanawiam się nad zakupem własnie tego cacuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny kosmetyk, lubię cienie do powiek tej marki, a ten wypróbuję. Śliczne zdjęcia, szpile - wow!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lustrzane szpilki!!!!!! <3 Zakochałam się!

    Carmelatte

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !