środa, 28 września 2016

Koral - ulubiony kolor ust.

Koral, brzoskwinia - to kolory, w których moje usta czują się najlepiej. W swojej kolekcji mam masę pomadek, królują róże, od delikatnych cielistych po super mocny amarant, klasyczna czerwień no i korale. Z reguły usta maluję głownie na wieczór, imprezy czy wyjście ze znajomymi. Na co dzień raczej unikam malowania ust nawet błyszczykiem. Dzisiaj przedstawię wam moich czterech faworytów jeżeli chodzi o koralowe pomadki do ust. Nowością, którą wyróżnię jako pierwszą jest intensywny koral wchodzący w czerwień z Mememe, dokładnie chodzi o odcień Tuscan Red. Ten soczysty kolor jak i delikatniej stonowany koral ze Sleek 1006 znajdziecie w kosmetykomania.pl. Moje pozostałe pomadki w odcieniach koralowych pochodzą z Bourjois, mowa o pomadce Rouge Edition nr 28 oraz lakierze do ust Rouge Edition Aqua Lique 01 Appechissant. Te wszystkie pomadki mogę wam szczerze polecić, ich kolory są mega soczyste, a jeżeli chodzi  trwałość to utrzymują się cały wieczór. 
koralowe, brzoskwiniowe, pomadki, pomadka, make up, beauty, mememe, bourjois, appechissant, tuscan red, pamplemousse, rouge edition, sleek,guest list, lips, czerwone usta,

koralowe, brzoskwiniowe, pomadki, pomadka, make up, beauty, mememe, bourjois, appechissant, tuscan red, pamplemousse, rouge edition, sleek,guest list, lips, czerwone usta,

koralowe, brzoskwiniowe, pomadki, pomadka, make up, beauty, mememe, bourjois, appechissant, tuscan red, pamplemousse, rouge edition, sleek,guest list, lips, czerwone usta,

koralowe, brzoskwiniowe, pomadki, pomadka, make up, beauty, mememe, bourjois, appechissant, tuscan red, pamplemousse, rouge edition, sleek,guest list, lips, czerwone usta,

koralowe, brzoskwiniowe, pomadki, pomadka, make up, beauty, mememe, bourjois, appechissant, tuscan red, pamplemousse, rouge edition, sleek,guest list, lips, czerwone usta,

koralowe, brzoskwiniowe, pomadki, pomadka, make up, beauty, mememe, bourjois, appechissant, tuscan red, pamplemousse, rouge edition, sleek,guest list, lips, czerwone usta,

koralowe, brzoskwiniowe, pomadki, pomadka, make up, beauty, mememe, bourjois, appechissant, tuscan red, pamplemousse, rouge edition, sleek,guest list, lips, czerwone usta,

koralowe, brzoskwiniowe, pomadki, pomadka, make up, beauty, mememe, bourjois, appechissant, tuscan red, pamplemousse, rouge edition, sleek,guest list, lips, czerwone usta,

koralowe, brzoskwiniowe, pomadki, pomadka, make up, beauty, mememe, bourjois, appechissant, tuscan red, pamplemousse, rouge edition, sleek,guest list, lips, czerwone usta,

koralowe, brzoskwiniowe, pomadki, pomadka, make up, beauty, mememe, bourjois, appechissant, tuscan red, pamplemousse, rouge edition, sleek,guest list, lips, czerwone usta,

41 komentarzy:

  1. Ja znowu uwielbiam odcienie czerwieni na ustach ale Tobie koral jak najbardziej pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie kolory, na przecenie zamierzam się obkupić :D
    Obserwuje i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz wiele ciekawych pomysłów na posty, są rewelacyjne i czekam na więcej :)
    piękne zdjęcia <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały dla ciepłych typów urody, dodaje energii i odejmuje lat <3
    Zapraszamy -> https://lavel.pl/trendy-kolorystyczne-na-sezon-jesienzima-2016/

    Pozdrawiamy,
    Lavel.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolory, też takie lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz w takich kolorach! :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Love it! Thank you so much sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Również uwielbiam koralowe szminki. Używam ich na co dzień. Zrezygnowałam z różu i czerwieni na ich rzecz, a te mocniejsze kolory zostawiłam właśnie na jakieś wyjścia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny kolorek . Fajny zarówno na jesień jak i lato :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio mam problem z doborem dobrej pomadki... Żaden kolor mi nie pasuje :/ Tobie w tym jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja najlepiej chyba czuję się w różach i czerwieniach. Fajne pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koral do Ciebie jak najbardziej pasuje :) Ja osobiscie lubie braz i odcienie bordowe :)

    helloitsjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pasują Ci te odcienie! :) Ja lubię u siebie odcienie nude i bordo. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybrałaś bardzo ładne kolory, ja jeszcze nie trafiłam na pomadkę idealną dla mnie, która dobrze "trzymałaby się" na moich ustach

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja najlepiej zaś czuje sie w odcieniach różu :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam matowe pomadki z Bourjois! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja unikam czerwieni i wszystkich wyrazistych kolorów na ustach, stawiam na beże i brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo popularne i super kolory!
    https://passagefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja na co dzień zdecydowanie wolę usta w kolorze nude, ale takie odcienie koralu są idealne, jak wspomniałaś, na wieczór! :3
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej lubię ten z bourjois ;) Świetnie Ci w takim kolorze ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    https://jagglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę przyznać, że koral Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealnie ten kolor pasuje do Twoich ust, ja jednak wolę kolory nude :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny kolor! *o*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne kolorki, ostatnio szminki stały się moim obłedem...
    zapraszam do mnie http://sazanaa.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Do twarzy Ci w takim kolorze, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam wrażenie że brunetkom takie kolory jakoś bardziej pasują, Tobie bardzo do twarzy :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! Zbieram pytania do filmiku na yt o studiach i życiu w UK więc zapraszam :) )

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !