wtorek, 20 września 2016

Mój codzienny makijaż oka.

Jak pewnie zdążyłyście zauważyć nie przepadam za mocnym, kamuflującym makijażem. Stawiam raczej na ten minimalny, który ma tylko delikatnie podkreślić urodę. W tym wpisie pokażę wam krok po kroku mój makijaż oka. Na początek nakładam rozświetlający krem pod oczy z Vichy Idealia, to taki mój ideał, który stawia moje oczy 'na nogi' ;) następnie delikatnie tuszuję rzęsy, w tym wypadku wybieram maskary z silikonową szczoteczkę, obecnie faworyzuję tusz do rzęs, który znalazłam na kosmetykomania.pl, a chodzi o Sleek Makeup FULL FAT LASH z fikuśną szczoteczką, która dociera do nawet najmniejszych włosków. Kolejnym krokiem jest zrobienie kreski na górnej powiece, ciężko mi się operuje eyelinerami w pędzelku, dlatego wybrałam precyzyjny pisak Catrice. To pisaki spisują się u mnie najbardziej i najłatwiej mi się nimi pracuje. Aby jeszcze bardziej rozświetlić spojrzenie kącik oka traktuję rozświetlaczem The Balm Mary Lou, który również znajdziecie na kosmetykomania.pl. Na koniec skośnym pędzelkiem i pomadką w kolorze ciemnego brązu podkreślam brwi. Taki delikatny makijaż zajmuje mi dosłownie chwilę i praktycznie bez niego nie ruszam się z domu. Fot. Kinga Lubawa ( foteska )
makijaż oka krok po kroku, pisak, eyeliner, catrice, sleek, tusz do rzęs, pomada do brwi, mary lou the balm, rozświetlacz, beauty, kosmetykomania, vichy, idealia, toaletka, cottonball,

makijaż oka krok po kroku, pisak, eyeliner, catrice, sleek, tusz do rzęs, pomada do brwi, mary lou the balm, rozświetlacz, beauty, kosmetykomania, vichy, idealia, toaletka, cottonball,

makijaż oka krok po kroku, pisak, eyeliner, catrice, sleek, tusz do rzęs, pomada do brwi, mary lou the balm, rozświetlacz, beauty, kosmetykomania, vichy, idealia, toaletka, cottonball,

makijaż oka krok po kroku, pisak, eyeliner, catrice, sleek, tusz do rzęs, pomada do brwi, mary lou the balm, rozświetlacz, beauty, kosmetykomania, vichy, idealia, toaletka, cottonball,

makijaż oka krok po kroku, pisak, eyeliner, catrice, sleek, tusz do rzęs, pomada do brwi, mary lou the balm, rozświetlacz, beauty, kosmetykomania, vichy, idealia, toaletka, cottonball,

makijaż oka krok po kroku, pisak, eyeliner, catrice, sleek, tusz do rzęs, pomada do brwi, mary lou the balm, rozświetlacz, beauty, kosmetykomania, vichy, idealia, toaletka, cottonball,

makijaż oka krok po kroku, pisak, eyeliner, catrice, sleek, tusz do rzęs, pomada do brwi, mary lou the balm, rozświetlacz, beauty, kosmetykomania, vichy, idealia, toaletka, cottonball,

makijaż oka krok po kroku, pisak, eyeliner, catrice, sleek, tusz do rzęs, pomada do brwi, mary lou the balm, rozświetlacz, beauty, kosmetykomania, vichy, idealia, toaletka, cottonball,

43 komentarze:

  1. Jakie perfekcyjne zdjęcia! <3 Ja na co dzień się nie maluję w ogóle, czasem tylko tusz. Na większe wyjścia lub sesje robię kreski lub makijaż :)

    dziękuję za odwiedziny i komentarz na moim blogu! ♥
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny i naturalny makijaż na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo delikatny makijaż :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosto i szybko, też bym tak chciała <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Delikatnie, subtelnie i na co dzień :-) Ja osobiście kreski nie robię, odeszłam od tego,ale chciałabym powrócić na nowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi makijaż tez zajmuje mało czasu, zazwyczaj max 10min. Podkład, kreska, rzęsy, róż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko super,piękne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są genialne! Jesteś piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice post! Have a great new day.

    STYLEFORMANKIND.COM
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie, szybko i delikatnie idealne na co dzień :) podoba mi się.;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo delikatny, subtelny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny makijaż! Co sądzisz na temat przyklejanych kępek rzęs?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny i delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam się rzadko (prawie wcale) maluję. Ale twój make up jest bardzo delikatny i mi się podoba.

    Pozdrowionka,
    blackeley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny dzienniaczek:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post :) Makijaż jest bardzo łagodny ale mimo tego nie traci swojego charakteru ;) Sama wiem jak trudno wykonać idealną kreskę :D i również tak jak u Ciebie u mnie idealnie sprawdza się eyliner w pisaku <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne kosmetyki, również lubię subtelne i dziewczęce oko.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie :) nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię kreski na oku, świetnie je podkreślają. Zapraszam do siebie na bloga piękna szmaragdowa bielizna do wygrania :)
    http://adrianaemfashion.blogspot.com/2016/09/wyprzedaze-szaf-u-blogerek-i.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja z kolei już żadnym innym oprócz eylinerem z pędzelkiem nie umiem się pomalować ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia świetnie wykonane pięknie podkreśliły treść postu. :) Całość przyjemna w odbiorze.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny i naturalny make up<3 Pozdrawiam z Madrytu!

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  23. super ;) ja teraz postawiłąm na przedłuzanie rzes, dzięki czemu zaoszczędziłam masę czasu i nerwow ;)


    Zapraszam na swojego bloga izabiela.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Delikatnie,ale subtelnie :D
    Zapraszamy https://nastoletniaaperspektywaa.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Podobnie jak Ty robię kreskę eyelinerem na powiece i nie wyobrażam sobie bez niej makijażu, ja uwielbiam dwa eyelinery: Bobby Brown w kremie (plus pędzelek) i Golden Rose w płynie z pędzelkiem. Z pisakiem nigdy nie mogłam sobie poradzić:-),pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Twój makijaż jest extra - minimalny, a wydobywający pełnię uroku! ♥
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny makijaż oczu! Delikatny, dziewczęcy, podkreślający urodę. Masz tak piękną cerę, że nic tutaj więcej nie potrzeba, przynajmniej nie na co dzień. ;) Poza tym, rewelacyjne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładny makijaż i śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesteś śliczna! Tyle Ci wystarczy! :-)

    Stylpasja

    OdpowiedzUsuń
  30. piekne ujecia swietny makijaz zapraszam do siebie
    http://aniabondziul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !