sobota, 3 września 2016

Ubrana cała w koszulę.

Świetną alternatywną na te upalne dni są zwiewne bluzki jak i sukienki. Tym razem postawiłam własnie na taki zwiewny look, zakładając na siebie białą, koszulową sukienkę z lorain. Taka delikatna sukienka świetnie kontrastowała z granatowym paskiem i granatowymi koturnami od Hilfigera. Jak widać, pojawiłam się na blogu wyjątkowo w spiętych włosach, co rzadko się zdarza. Jednak zeszły weekend był niespotykanie upalny co mnie oczywiście bardzo cieszyło. Koszulowy set dekoruje mała, szara torebeczka z sammydress, uwielbiam wszelkiego rodzaju torebki na długim pasku - ta z powodu niedużej wielkości jest dodatkowo urocza i poręczna. W moim przypadku wystarczy gdy torebka pomieści portfel i telefon. 
sukienka, koszula, zwiewna, solano, okulary przeciwsłoneczne, koturny hilfiger, tommy hilfiger, emery, elena, fashion, długie włosy, spięte włosy, kasztanowy brąz,


sukienka, koszula, zwiewna, solano, okulary przeciwsłoneczne, koturny hilfiger, tommy hilfiger, emery, elena, fashion, długie włosy, spięte włosy, kasztanowy brąz,

sukienka, koszula, zwiewna, solano, okulary przeciwsłoneczne, koturny hilfiger, tommy hilfiger, emery, elena, fashion, długie włosy, spięte włosy, kasztanowy brąz,

sukienka, koszula, zwiewna, solano, okulary przeciwsłoneczne, koturny hilfiger, tommy hilfiger, emery, elena, fashion, długie włosy, spięte włosy, kasztanowy brąz,

sukienka, koszula, zwiewna, solano, okulary przeciwsłoneczne, koturny hilfiger, tommy hilfiger, emery, elena, fashion, długie włosy, spięte włosy, kasztanowy brąz,

sukienka, koszula, zwiewna, solano, okulary przeciwsłoneczne, koturny hilfiger, tommy hilfiger, emery, elena, fashion, długie włosy, spięte włosy, kasztanowy brąz,

sukienka, koszula, zwiewna, solano, okulary przeciwsłoneczne, koturny hilfiger, tommy hilfiger, emery, elena, fashion, długie włosy, spięte włosy, kasztanowy brąz,

sukienka, koszula, zwiewna, solano, okulary przeciwsłoneczne, koturny hilfiger, tommy hilfiger, emery, elena, fashion, długie włosy, spięte włosy, kasztanowy brąz,
| sukienka - lorain, buty - tommy hilfiger, torebka - sammydress, okulary - solano |

Instagram

58 komentarzy:

  1. Daria, jakie Ty masz piękne nogi !!!!! Na koturnach prezentują sie jeszcze lepiej. Koszula jako sukienka - bomba !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Uwielbiam takie zwiewne ubrania, a torebka- faktycznie przurocza :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się koszulowe sukienki, jednak jeszcze nie mam takiej w szafie :)
    Pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, biel podkreśla opaleniznę
    świetna torebka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz :) Piękne buty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja. Bardzo mi się podoba ta torebka :)
    Świetny pomysł z tą koszulą ;)
    Zapraszam do mnie.
    https://happily-pink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta szmizjerka! :) Bardzo podobają mi się tego typu sukienki. Tutaj cała stylizacja przypadła mi do gustu. Super, że dobrałaś do niej cienki pasek, żeby podkreślić talię. No i ta mała torebka - jest urocza! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak Ty fantastycznie wyglądasz! W upiętych włosach super!! Koszulowa sukienka, buty, torebka wszystko śliczne:))

    OdpowiedzUsuń
  10. po przeczytaniu tytułu jakoś skojarzyła mi się piosenka "ona jest ze snu, a ubrana w codzienność" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba pierwszy raz u Ciebie podoba mi się torebka. Zawsze masz jakieś takie babcine.. ;)
    Szkoda że sukienka trochę prześwituje (na 2 zdj. widać majtki) bo wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Boska ta koszula, a Ty wyglądasz mega :) Torebka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny look, piękny fason

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super wyglądasz, sukienka jest genialna!!!
    Świetnie dobrałaś do niej dodatki :) Torebeczka również przykuła moją uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz świetnie! Rozkwitasz :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się wszystko razem i każda rzecz z osobna, zestawienie idealne
    przy takiej pięknej figurze, piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo podoba mi się ta sukieneczka! a torebka pasuje fenomenalnie! ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wygladasz kochana !;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się twoje zestawienie, zresztą widać że się dobrze w niej czujesz, a to najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna sukienka!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz ekstra moim zdaniem! ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna sukienka i buty również:)

    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie Ci w takiej sukience, i ta torebka w sumie wszystkie Twoje torebki bardzo mi się podobają !

    OdpowiedzUsuń
  24. fantastycznie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie Ci w tym zestawie , prosto a zarazem z wielką klasą ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tez lubię małe poręczne torebki :)
    Sukienka super na Tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  27. GENIALNY pomysł z tą koszulą! bardzo mi się spodobał :)

    zapraszam do mnie https://love-chic-goodhabits.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Niesamowity look, świetna sukienka a torebka skradła moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienka jest świetna! Pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna stylizacja ! :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Koszulowe sukienki wyglądają bardzo ładnie :) Ta takie same koturny czaiłam się długi czas i niestety ich nie kupiłam :P Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  32. Sama posiadam białą koszulo-sukienkę i jestem nią zachwycona :) Ty w swojej świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. jak ja bym chciała mieć takie ciało jak ty :/ MÓJ BLOG zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  34. Torebka od razu wpadła mi w oko :) Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna stylizacja! Cudownie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetna! też jestem fanką takich sukienek :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna jest ta koszulo-sukienka! :-)
    Pozdrawiam! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. WOW dawno mnie tu nie było;( ale juz nadrabiam, wygladasz świetnie;))


    pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  39. super, bardzo kobieco, żeby tylko nie prześwitywała w strategicznych miejscach i ogólnie git! ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie wyszło. Koszula w roli sukienki wygląda znakomicie, buty równiez piekne.

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !