wtorek, 4 października 2016

Jesienne nowości

Jesień zbliża się do nas bardzo małymi kroczkami, piszę że małymi ponieważ jak na razie pogoda u nas jest całkiem przyjemna i śmiało jeszcze można śmigać bez kurtki. Jednak mimo wszystko musiałam powoli zaopatrzyć się w cieplejsze rzeczy. Marzyłam o czarnych botkach na szpilce i takie też znalazłam na ebutik. Jednak ceny u nich są tak idealne, że nie udało mi się kupić tylko samych butów. I tym oto sposobem zamówiłam buty, pudrową bluzkę, skórzane spodnie i mega efektowną, zamszową spódnicę z frędzlami. Tak to my kobiety już mamy :) Jesienne zakupy dokończę w sobotę, wybieram się na mały shopping i planuję również kupić nowe okulary. Te mam już dwa lata i pora na coś nowego, z innymi szkłami..
fashion, jesienne nowości, jesień, 2016, nowości, zakupy, modne, botki, szpilce, czarne botki, botki z frędzlami, skórzane spodnie, legginsy, koszula, ebutik,



fashion, jesienne nowości, jesień, 2016, nowości, zakupy, modne, botki, szpilce, czarne botki, botki z frędzlami, skórzane spodnie, legginsy, koszula, ebutik,

fashion, jesienne nowości, jesień, 2016, nowości, zakupy, modne, botki, szpilce, czarne botki, botki z frędzlami, skórzane spodnie, legginsy, koszula, ebutik,

fashion, jesienne nowości, jesień, 2016, nowości, zakupy, modne, botki, szpilce, czarne botki, botki z frędzlami, skórzane spodnie, legginsy, koszula, ebutik,

fashion, jesienne nowości, jesień, 2016, nowości, zakupy, modne, botki, szpilce, czarne botki, botki z frędzlami, skórzane spodnie, legginsy, koszula, ebutik,

37 komentarzy:

  1. Świetne zakupy :) Bardzo podobają mi się te botki z frędzlami. Jestem też ciekawa, jakie nowe oprawki sobie wybierzesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za zakupy! :D Uwielbiam skórzane elementy, nie mogę się doczekać, aż pokażesz stylizację ze spodniami. Jest moc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię robić zakupy na tej stronce ;) ceny zachęcają i jakość tych rzeczy jest fajna!
    Pozdrowionka,
    MEG ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne botki, ale ja na jesień preferuje botki tylko i wyłączenie na słupku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten naszyjnik skradł moje serce, piękny

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne rzeczy <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne!
    https://passagefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne rzeczy :) buciki bym sama przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne botki! Bardzo eleganckie :)
    Zapraszam do mnie na www.loveinwarsaw.blogspot.com
    Dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem i będę wdzięczna za odwiedziny i każdą wskazowkę :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty, naszyjnik oraz bluzka wpadły mi w oko. :) "Butik" naprawdę ruszył do przodu ze swoimi kolekcjami. Szkoda tylko, że w moim mieście nie jest już dostępny. Zdecydowanie wolę sklepy stacjonarne od internetowych. Poza tym, zazdroszczę pogody. Na południu brzydka jesień. Deszcz od samego rana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej wszystko wpadło mi totalnie w oko. Piękne rzeczy, cudowne jakościowo jeśli chodzi o pierwszy rzut oka.

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne buty :P
    karolajn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne buty! Naszyjnik jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w tych butach są totalnie w moim stylu :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty wyglądają na prawdę zjawiskowo i idealnie będą pasowały do każdej stylizacji. Super zakupy :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. shopping is my cardio.....wszystkie to mamy ((((: butki cudowne

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zakupy <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. buty genialne <3 chciałabym takie na jesień <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Botki skradły moje serducho :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne rzeczy, chyba wszystko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne są te rzeczy! Zakochałam się w tych butach, czekam na jakąś stylizacje z nimi!

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! Zbieram pytania do filmiku na yt o studiach i życiu w UK więc zapraszam :) )

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !