sobota, 8 października 2016

Kobaltowy set

Jesień to dla mnie przede wszystkim mocne kolory, królować będzie bordo, czerń, szarości oraz kobalt. Kobaltowy set to połączone jeansowej asymetrycznej spódniczki oraz kobaltowej zwiewnej koszuli z e-stylowo.pl. Całość utrzymana w chłodnych barwach dlatego jeżeli chodzi o buty również pojawiły się w chłodnym lustrzanym kolorze, chromowane szpilki ekstraszpilki. Torebka to już mój torebkowy klasyk, uwielbiam torebki monnarii, a największy ich wybór jest w kolorowysklep  
Dzisiaj wraz z Mikołajem planuje wybrać się na małe zakupy, których głównym zamiarem jest wybranie nowych oprawek. Te okularki mam już prawie dwa lata. Po badaniach, które miałam miesiąc temu okazało się, że powinnam zmienić szkła. Raczej nie będę szaleć i zmieniać radykalnie swojego wyglądu wybierając zupełnie innych kształt oprawek, skupię się na czymś podobnym ponieważ w tym fasonie czuję się wyjątkowo dobrze i kobieco. Dzisiaj mam w planach jeszcze zakończyć sezon rowerowy i zawieźć rower na serwis do skiteam. Mam zamiar rozejrzeć się za jakimś ciekawym dzbankiem do filtrowania wody oraz nie obędzie się bez wejścia do jakiś odzieżowych sklepów :). Tym czasem zabieram się za pranie, sprzątanie, a was zostawiam z kobaltowym setem. 
2016, chrom, chromowane, fashion, granat, jeans, jeansowa spódnica, jesień, kobalt, kolorowysklep, koszula, lustrzane szpilki, monnari, szpilki,


2016, chrom, chromowane, fashion, granat, jeans, jeansowa spódnica, jesień, kobalt, kolorowysklep, koszula, lustrzane szpilki, monnari, szpilki,

2016, chrom, chromowane, fashion, granat, jeans, jeansowa spódnica, jesień, kobalt, kolorowysklep, koszula, lustrzane szpilki, monnari, szpilki,

2016, chrom, chromowane, fashion, granat, jeans, jeansowa spódnica, jesień, kobalt, kolorowysklep, koszula, lustrzane szpilki, monnari, szpilki,

2016, chrom, chromowane, fashion, granat, jeans, jeansowa spódnica, jesień, kobalt, kolorowysklep, koszula, lustrzane szpilki, monnari, szpilki,

2016, chrom, chromowane, fashion, granat, jeans, jeansowa spódnica, jesień, kobalt, kolorowysklep, koszula, lustrzane szpilki, monnari, szpilki,

2016, chrom, chromowane, fashion, granat, jeans, jeansowa spódnica, jesień, kobalt, kolorowysklep, koszula, lustrzane szpilki, monnari, szpilki,

2016, chrom, chromowane, fashion, granat, jeans, jeansowa spódnica, jesień, kobalt, kolorowysklep, koszula, lustrzane szpilki, monnari, szpilki,

2016, chrom, chromowane, fashion, granat, jeans, jeansowa spódnica, jesień, kobalt, kolorowysklep, koszula, lustrzane szpilki, monnari, szpilki,

2016, chrom, chromowane, fashion, granat, jeans, jeansowa spódnica, jesień, kobalt, kolorowysklep, koszula, lustrzane szpilki, monnari, szpilki,
| koszula - e-stylowo.pl, szpilki - ekstraszpilki, spódnica- zara, torebka - monnari via kolorowysklep |
Instagram

59 komentarzy:

  1. Szpilki i koszula skradły moje serce! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz wspaniale, bardzo sexy! Powodzenia na zakupach! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz w tym kolorze :) A te szpilki doskonale przełamują kolory. Podoba mi się ;)
    Choć jeszcze bardziej nie mogę oderwać wzroku od Twoich paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula jest przepiękna. Ostatnio strasznie spodobał mi się kobalt <3. Szpilki również skradły mi serce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo uroczo! <3

    http://kindizajn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie proste zestawy, podobają mi się takie spódniczki. Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw! Koszula cudowna! :)

    Pozdrawiam <3
    http://yennefer-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Ci ładnie w takich nasyconych niebieskościach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne połaczenie, mega spódnica ;) Obserwuję:D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Całość super, świetnie Ci w odcieniach niebieskiego :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna stylizacja. Niesamowicie mi się to połączenie.

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz! podoba mi się jakość tych zdjęć :D
    ~best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie, powracam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta spódnica i buty są dla mnie hitem :) Ja kobalt lubię w bardziej żywszym odcieniu. :)

    Pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śuper. Bardzo fajnie wszystko połączyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny look :) Wyglądasz zjawiskowo ;) Szpilki cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  17. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna spódnica i genialne paznokcie!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz , bardzo ładne zdjecia
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. szpilki pierwsza klasa! są cudowne! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie się prezentujesz, kobalt jest jak najbardziej kolorem dla Cb:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szpilki są mega,a całość robi niesamowite wrażenie. Fajna stylizacja. Miłych zakupów ;) Dzięki za odwiedziny ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. wygladasz slicznie! a paznokcie sa cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjnie wyglądasz w asymetrycznej spódnicy :) Kolory mega :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie wyglądasz, bardzo ładne paznokcie :)


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo podoba mi się to zestawienie ;) te szpilki rozświetliły całą stylizację :) masz przepiękne paznokcie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawa stylizacja. Najbardziej urzekają mnie paznokcie! 😻 kolory ubrań piękne, jesienne. niestety nie wszystkim jest ładnie w takich intensywnościach.
    PS! Ruszam z nowym blogiem, zachęcam do odwiedzin i szczerej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna koszula *.*
    Ogólnie zdjęcia są mega, pięknie na nich wyszłaś ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do nas ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Paznokietki w połaczeniu z tym kobaltem, wspaniale się odbijają.
    Cała stylizacja ma swój urok.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  30. perfect!
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam twoje nogi i tyłek! ha ha wiem że ciągle to piszę ale naprawdę! świetnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  32. zestaw cudowny! przede wszystkim zaciekawiła mnie spódnica, jest jakaś taka niebanalna, choć te wszystkie asymetryczne kroje już trochę mi się opatrzyły, to tutaj robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie wyglądasz :) piękna spódniczka :)
    http://sukienkiblog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  34. Spódnica oraz koszula bardzo przypadły mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. cudownie wyglądasz! szpilki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Prowadzisz ciekawego bloga, bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia, można znaleźć w nich wiele inspiracji.
    Oby tak dalej!
    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne buty,spódniczka i twoje pazurki. Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo kobieco ! Muszę mieć takie szpilki !

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale super. mam takie szpilki z deezee i rzadko je nosze....musze zgapić od Cb i połączyć z granatem :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie odlotowe szpilki!

    Pozdrowienia
    www.paulinejournal.pl

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !