sobota, 29 października 2016

Moja wizyta w Stenders.

Kosmetyki ekologiczne bardzo często goszczą w recenzjach na moim blogu, po prostu uwielbiam eko pielęgnacje i to ona daje mi najlepsze efekty. Dlatego też odwiedzając galerię Posnania nie mogłam przejść obojętnie obok cudownie pachnącego sklepu Stenders. W Stendersie nie tylko pachniało delikatnie kwitnącymi kwiatami i iście cudowną naturą ale emanowała stamtąd również sympatyczna atmosfera. Kameralne otwarcie, przepyszny szampan prosto z Łotwy, iście przepiękne jadalne kwiatki brownie przygotowane przez samą Zane, współtwórczynię marki Stenders, która przybyła specjalnie na otwarcie tego pachnącego sklepu, to tylko garstka elementów, w których zakochałam się na 'dzień dobry' Marka Stenders słynie przede wszystkim z pachnących, kolorowych kul kąpielowych jak i własnoręcznie robionych mydełek. Po 15 latach działania asortyment sklepu powiększył się o bestselerowe suflety, peelingi oraz cała gamę zapachów i serii do pielęgnacji ciała i skóry twarzy. Oczywiście i ja wrzuciłam do koszyczka kilka cudownie pachnących produktów, ale to co dokładnie wróciło ze mną do domu przedstawię wam za jakiś czas w recenzji. Pozwolę sobie przetestować i odmierzyć trochę czasu z moją nową perełką idealną na jesień, mam tutaj na myśli zegarek który towarzyszył mi na otwarciu - timeandmore i ich cudowny gogirlonly ♥ 
stenders, eko kosmetyki, naturalne, posnania, galeria, poznań, otwarcie, drogeria, perfumeria, suflet, kule do kąpieli, peeling, do ciała, pielęgnacja, lifestyle, beauty,



stenders, eko kosmetyki, naturalne, posnania, galeria, poznań, otwarcie, drogeria, perfumeria, suflet, kule do kąpieli, peeling, do ciała, pielęgnacja, lifestyle, beauty,

stenders, eko kosmetyki, naturalne, posnania, galeria, poznań, otwarcie, drogeria, perfumeria, suflet, kule do kąpieli, peeling, do ciała, pielęgnacja, lifestyle, beauty,

stenders, eko kosmetyki, naturalne, posnania, galeria, poznań, otwarcie, drogeria, perfumeria, suflet, kule do kąpieli, peeling, do ciała, pielęgnacja, lifestyle, beauty,

stenders, eko kosmetyki, naturalne, posnania, galeria, poznań, otwarcie, drogeria, perfumeria, suflet, kule do kąpieli, peeling, do ciała, pielęgnacja, lifestyle, beauty,

stenders, eko kosmetyki, naturalne, posnania, galeria, poznań, otwarcie, drogeria, perfumeria, suflet, kule do kąpieli, peeling, do ciała, pielęgnacja, lifestyle, beauty,

stenders, eko kosmetyki, naturalne, posnania, galeria, poznań, otwarcie, drogeria, perfumeria, suflet, kule do kąpieli, peeling, do ciała, pielęgnacja, lifestyle, beauty,

stenders, eko kosmetyki, naturalne, posnania, galeria, poznań, otwarcie, drogeria, perfumeria, suflet, kule do kąpieli, peeling, do ciała, pielęgnacja, lifestyle, beauty,

stenders, eko kosmetyki, naturalne, posnania, galeria, poznań, otwarcie, drogeria, perfumeria, suflet, kule do kąpieli, peeling, do ciała, pielęgnacja, lifestyle, beauty,

stenders, eko kosmetyki, naturalne, posnania, galeria, poznań, otwarcie, drogeria, perfumeria, suflet, kule do kąpieli, peeling, do ciała, pielęgnacja, lifestyle, beauty,

stenders, eko kosmetyki, naturalne, posnania, galeria, poznań, otwarcie, drogeria, perfumeria, suflet, kule do kąpieli, peeling, do ciała, pielęgnacja, lifestyle, beauty,

stenders, eko kosmetyki, naturalne, posnania, galeria, poznań, otwarcie, drogeria, perfumeria, suflet, kule do kąpieli, peeling, do ciała, pielęgnacja, lifestyle, beauty,

stenders, eko kosmetyki, naturalne, posnania, galeria, poznań, otwarcie, drogeria, perfumeria, suflet, kule do kąpieli, peeling, do ciała, pielęgnacja, lifestyle, beauty,

stenders, eko kosmetyki, naturalne, posnania, galeria, poznań, otwarcie, drogeria, perfumeria, suflet, kule do kąpieli, peeling, do ciała, pielęgnacja, lifestyle, beauty,

| oprawki - michael kors, zegarek - time and more, koszula - zara, torebka - kolorowy sklep, spodnie - pull&bear |

32 komentarze:

  1. ciekawy post, fajne te kule do kąpieli ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. ile tam przeróżnych piękności! ja jestem jak taka "sroczka" wszystko co się błyszczy i ma ładne opakowanie to mi się podoba :D kule do kąpieli, to jest to! muszę kupić sobie nowe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany! jakbym tam wpadła wykupiłabym pewnie cały sklep! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile kosmetyków ! *.* Gdybym wpadła do sklepu,to chyba wykupiłabym wszystko <3

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/10/burgund-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą markę :) Ale poszalałabym se tam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Same cudeńka ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kosmetyki eko, więc to coś dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tej marki ;) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tej marce ale też lubię eco kosmetyki :)
    Bardzo tam ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie sklepy i te zapachy <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ich produkty, zwłaszcza kule do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam te firmę, fajna wizyta

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny post :) Już czuję zapach tych perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też byłam kiedyś na otwarciu Stenders, bardzo miło je wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Same skarby <3
    piękne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba gdzieś słyszałam o tym sklepie, ale nigdy w nim nie byłam. ;)
    Bardzo lubię takie sklepy gdzie są ekologiczne produkty.
    Pozdrawiam ♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię tęczę zapachów, zwłaszcza mydeł (a pamiętam tą firmę jak wchodziła na rynek rosyjski, kiedy jeszcze tam mieszkałam, z asortymentem głównie mydeł naturalnych). Każdy produkt to dla mnie pokusa większa nić czekolada :D

    Valery's Daily Inspiration

    OdpowiedzUsuń
  18. szczerze powiedziawszy, nie znam tego sklepu :) ale może to i lepiej dla mojego budżetu :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Sklep wygląda cudnie, a kosmetyki aż zachęcają by je wypróbować :)
    Zazdroszczę, że mogłaś brać w tym udział :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !