sobota, 1 października 2016

Motylowa koszula.

Koszulę, którą dzisiaj prezentuję na blogu wyszperałam w zeszłym tygodniu w secondhandzie za 12 zł. Dawno nie hulałam po tego typu sklepach i trochę mi tego brakuje, zawsze wynajdowałam wiele ciekawych perełek. Koszula jest dwuwarstwowa, warstwę dopasowaną schowałam w szarą, skórzana spódnicę z bonprix, natomiast materiał wierzchni, luźny puściłam swobodnie. Cały st został utrzymany w delikatnej, jasno szarej kolorystyce. Głównym akcentem jest torebka z monnarii i właśnie delikatne motylki na koszuli. To już chyba ostatni takich letnich setów. Jak tylko znajdę czas zabiorę się za porządki w garderobie, pora pochować letnie sukienki i szorty na rzecz koszul i grubych, miękkich swetrów ♥
2016, atmosphere, bonprix, fashion, jesień, koszula, lorus, monnari, motyle, pantofelek, secondhand, skórzana, spódnica, stylizacja, szpilki, vices,


2016, atmosphere, bonprix, fashion, jesień, koszula, lorus, monnari, motyle, pantofelek, secondhand, skórzana, spódnica, stylizacja, szpilki, vices,

2016, atmosphere, bonprix, fashion, jesień, koszula, lorus, monnari, motyle, pantofelek, secondhand, skórzana, spódnica, stylizacja, szpilki, vices,

2016, atmosphere, bonprix, fashion, jesień, koszula, lorus, monnari, motyle, pantofelek, secondhand, skórzana, spódnica, stylizacja, szpilki, vices,

2016, atmosphere, bonprix, fashion, jesień, koszula, lorus, monnari, motyle, pantofelek, secondhand, skórzana, spódnica, stylizacja, szpilki, vices,

2016, atmosphere, bonprix, fashion, jesień, koszula, lorus, monnari, motyle, pantofelek, secondhand, skórzana, spódnica, stylizacja, szpilki, vices,


2016, atmosphere, bonprix, fashion, jesień, koszula, lorus, monnari, motyle, pantofelek, secondhand, skórzana, spódnica, stylizacja, szpilki, vices,

2016, atmosphere, bonprix, fashion, jesień, koszula, lorus, monnari, motyle, pantofelek, secondhand, skórzana, spódnica, stylizacja, szpilki, vices,
| spódnica - bonprix, torebka - monnari, koszula - atmosphere, szpilki - pantofelek24, zegarek - lorus
Instagram

53 komentarze:

  1. Świetny łup ta koszula :)
    Sama uwielbiam buszować po lumpeksach :)
    Całość świetnie się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula jest świetna, te motylki są przeurocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę ja też dawno nie latałam po lumpeksach a tyle fajnych rzeczy kiedyś znajdowałam :P stylizacja jak zawsze gustowna ze smakiem i w ogóle bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚWIETNA KOSZULA, BARDZO FAJNIE WYGLĄDASZ:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta koszula. Polubiłam ostatnio motyw motylków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super set. Koszula pięknie wygląda, a ta agrafka w niej była konieczością, głęboki ma dekolt ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jednak ja się tak czułam bardziej komfortowo ;)

      Usuń
  7. Świetna stylizacja, bardzo kobieca i uważam że idealnie do Ciebie pasuje! Czekam na więcej :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! Zbieram pytania do filmiku na yt o studiach i życiu w UK więc zapraszam :) )

    OdpowiedzUsuń
  8. koszula jest prześliczna:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. koszula jest bajeczna!!:) piekna stylizacja, bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna koszulaaa ♥ pasuje Ci!

    zapraszam do siebie i proszę o kliknięcie

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna koszula! Jak to nieraz można coś trafić. Zestaw świetny, pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super spódniczka! :)) Poza tym, uwielbiam sh! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Taką fantastyczną koszulę i ja chciałabym mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie koszule i ta mi wpadła w oko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie podobają mnie się Twoje zdjęcia. Ta jakość powala, serio!!
    Pięknie wyglądasz!
    Pozdrawiam ♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszula jest przepiękna! :O
    W ogóle cała stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zdjęcia, śliczne zestawienie, i dla mnie jak zawsze dodatkowy plus za wspaniałą zdobycz z sh :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Szpilki mają świetną fakturę!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, świetna stylizacja :) Super wyglądasz :)

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tam pochwalę okulary, bo są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna koszula :) a torebka - marzenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Koszula jaka optymistyczna :) Uwielbiam motyle :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczna koszula, cudne szpilki! :)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  25. I so love it! Thanks for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  26. ja już niestety pochowałam swoje letnie ubranka, świetna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne zestawienie :) śliczna koszula <3
    http:/gabrielakitablogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nice post!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  29. Taka bluzka będzie przez cały sezon przypominać o gorącym lecie i beztroskich wakacjach!

    Valery's Daily Inspiration

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja :-D
    Pozdrawiamy ;-)
    nastoletniaaperspektywaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Piekna zdobycz z sh....kurde musze kupic czerwona torebke Twoja jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  32. Love that stylish outfit with those heels! :)

    And you look beautiful in that skirt! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !