sobota, 22 października 2016

Otwarcie perfumerii Sephora.

W środę miałam przyjemność uczestniczyć w otwarciu kolejnej perfumerii Sephora znajdującej się w poznaniu w galerii Posnanii. Sephora to dla mnie źródło cudownych nowości jak i oryginalnych marek, które nie są dostępne w lokalnych drogeriach. Na otwarcie wybrałam się z przemiłą bloggerką Kamilą. Jedną z atrakcji była możliwość skorzystania z wykonania makijażu. Przesympatyczna Jagoda wykonała dla mnie codzienny, delikatny makijaż. Najbardziej zauroczyła mnie subtelna, cielista pomadka z Nars kolor bound, którą miałam pomalowane usta. Świetna kadra, kwieciste dziewczyny i wiele ciekawych atrakcji czekało na nas tego dnia w całej galerii Posnanii. Aby czuć się komfortowo ubrałam tego dnia kraciastą koszulę, która idealnie pasuje na jesienne dni, czarne dopasowane spodnie, poręczną torebkę z kolorowysklep, do której idealnie pasował szary zegarek gogirlonly z time and more oraz czarne botki na szpilce z ebutik. Nie obyło się również bez upominków, ale o tym w następnych wpisach ♥
sephora, otwarcie galerii posnania, posnania, posnanii, perfumeria, nars, makijaż na co dzień, zara, time and more, pullandbear, poznań, gogirlonly, ebutik, botki, koszula w kratę, fashion,


sephora, otwarcie galerii posnania, posnania, posnanii, perfumeria, nars, makijaż na co dzień, zara, time and more, pullandbear, poznań, gogirlonly, ebutik, botki, koszula w kratę, fashion,

sephora, otwarcie galerii posnania, posnania, posnanii, perfumeria, nars, makijaż na co dzień, zara, time and more, pullandbear, poznań, gogirlonly, ebutik, botki, koszula w kratę, fashion,

sephora, otwarcie galerii posnania, posnania, posnanii, perfumeria, nars, makijaż na co dzień, zara, time and more, pullandbear, poznań, gogirlonly, ebutik, botki, koszula w kratę, fashion,

sephora, otwarcie galerii posnania, posnania, posnanii, perfumeria, nars, makijaż na co dzień, zara, time and more, pullandbear, poznań, gogirlonly, ebutik, botki, koszula w kratę, fashion,

sephora, otwarcie galerii posnania, posnania, posnanii, perfumeria, nars, makijaż na co dzień, zara, time and more, pullandbear, poznań, gogirlonly, ebutik, botki, koszula w kratę, fashion,

sephora, otwarcie galerii posnania, posnania, posnanii, perfumeria, nars, makijaż na co dzień, zara, time and more, pullandbear, poznań, gogirlonly, ebutik, botki, koszula w kratę, fashion,

sephora, otwarcie galerii posnania, posnania, posnanii, perfumeria, nars, makijaż na co dzień, zara, time and more, pullandbear, poznań, gogirlonly, ebutik, botki, koszula w kratę, fashion,

sephora, otwarcie galerii posnania, posnania, posnanii, perfumeria, nars, makijaż na co dzień, zara, time and more, pullandbear, poznań, gogirlonly, ebutik, botki, koszula w kratę, fashion,

sephora, otwarcie galerii posnania, posnania, posnanii, perfumeria, nars, makijaż na co dzień, zara, time and more, pullandbear, poznań, gogirlonly, ebutik, botki, koszula w kratę, fashion,

sephora, otwarcie galerii posnania, posnania, posnanii, perfumeria, nars, makijaż na co dzień, zara, time and more, pullandbear, poznań, gogirlonly, ebutik, botki, koszula w kratę, fashion,

sephora, otwarcie galerii posnania, posnania, posnanii, perfumeria, nars, makijaż na co dzień, zara, time and more, pullandbear, poznań, gogirlonly, ebutik, botki, koszula w kratę, fashion,


sephora, otwarcie galerii posnania, posnania, posnanii, perfumeria, nars, makijaż na co dzień, zara, time and more, pullandbear, poznań, gogirlonly, ebutik, botki, koszula w kratę, fashion,
| torebka - kolorowysklep, koszula - zara, spodnie - pull&bear, zegarek- time and more, botki - ebutik |

33 komentarze:

  1. Bardzo ładnie Ci w takim makijażu i kolor szminki cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje długie, proste włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. skąd te piękne oprawki ? To nowe ? bo wydaje mi się, że miałaś ciut mniejsze i z grubszymi nausznikami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nowe, kupiłam jakiś miesiąc temu w Bloch optyk, to Michael Kors model 8003

      Usuń
  4. Szkoda, że nie miałyśmy okazji uczestniczyć w tym otwarciu :(

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna fotorelacja

    http://skucinskae.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjna fotorelacja

    Pozdrawiam serdecznie
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz zmarszczki.. Straszne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli bliżej mi do trzydziestki jak do osiemnastki więc mam wrażenie że mimo to dobrze się konserwuje.

      Usuń
  8. cudowne oprawki! Ja się dalej nie doczekałam sephory u mnie w miescie :(

    Nowy post, zapraszam: kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że u mnie nie ma Sephory :(

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie najbliższa SEPHORA jest w Bytomiu, a szkoda ;(
    Zazdroszczę,że mogłaś uczestniczyć w otwarciu :D

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/10/paszczyk-przyjaciel-kazdej-kobiety.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ! Fajne uczucie, jak sobie siedzisz i ktoś cie maluje, prawda ? Ja uwielbiam, mogłabym miec osobista makijażystkę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega super. Uwielbiam to tak samo jak zabiegi fryzjerskie :)

      Usuń
  12. Mam nadzieję, że w moim mieście będzie kiedyś Sephora :) Szkoda, że w polskich Sephorach nie ma paletek Kat von D..

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny makijaż :*
    Pozdrawiam:)
    https://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię Sephore.Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Raj dla kobiet, będę tam zawsze wracać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie Ci w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny, delikatny makijaż. :) Bardzo podoba mi się także Twój zestaw oraz fotorelacja. Bardzo żałuję, że perfumerii Sephora nie ma w moim mieście.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post ! Daria pięknie wyglądasz ;) www.fashinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja chyba tylko raz w życiu byłam w Sepchorze ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. delikatny subtelny makijaż:)
    pięknie wyglądałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja akurat nie jestem osobą co kupuje kosmetyki :D dostaje je od siostry zazwyczaj :D
    szyman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny makijaż, uwielbiam kupować w Sephorze, ale niestety u mnie w mieście nie ma, a najbliżej jest w Poznaniu. :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. super fotorelacja :) osobiście bardzo lubie Sephorę

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !