sobota, 15 października 2016

Ubrana w kolory jesieni.

W zeszłym weekend udało mi się zrobić mały remanent w garderobie i wszystkie letnie rzeczy pochowałam już do kartonów. Na wieszakach pojawiły się za too swetry i koszule, odświeżyłam także botki i zrobiłam dodatkowo miejsce na jesienne nowości. Do moich jesiennych nowości należą miedzy innymi genialne skórzane spodnie oraz botki, które pokazywałam wam podczas haulu zakupowego niedawno na blogu upolowane na promocji w ebutik. Czarne spodnie połączyłam z połyskującą bordową koszulą, która jest moją zeszłoroczną perełką z bonprix. Do całości dodałam małą torebkę i praktycznie mój jesienny set jest już gotowy. Idealny na co dzień jak i na wieczorne wyjścia ze znajomymi. Fot. Kinga Lubawa ( foteska )

Przy okazji jesiennych nowości mam dla was kod zniżkowy: ' PORCELAIN ' -60%  na wszystkie rzeczy z kategorii NOWOŚCI oprócz butów. Zniżka naliczana jest od ceny podstawowej i wystarczy kliknąć tutaj.
ebutik, skórzane, spodnie, besima, jesienne, nowości, kolekcja jesień zima, fashion, bordowa, koszula, botki z frędzlami, botki na szpilce, szpilki, zamszowe botki, lorus, bonprix,


ebutik, skórzane, spodnie, besima, jesienne, nowości, kolekcja jesień zima, fashion, bordowa, koszula, botki z frędzlami, botki na szpilce, szpilki, zamszowe botki, lorus, bonprix,

ebutik, skórzane, spodnie, besima, jesienne, nowości, kolekcja jesień zima, fashion, bordowa, koszula, botki z frędzlami, botki na szpilce, szpilki, zamszowe botki, lorus, bonprix,
ebutik, skórzane, spodnie, besima, jesienne, nowości, kolekcja jesień zima, fashion, bordowa, koszula, botki z frędzlami, botki na szpilce, szpilki, zamszowe botki, lorus, bonprix,

ebutik, skórzane, spodnie, besima, jesienne, nowości, kolekcja jesień zima, fashion, bordowa, koszula, botki z frędzlami, botki na szpilce, szpilki, zamszowe botki, lorus, bonprix,

ebutik, skórzane, spodnie, besima, jesienne, nowości, kolekcja jesień zima, fashion, bordowa, koszula, botki z frędzlami, botki na szpilce, szpilki, zamszowe botki, lorus, bonprix,

ebutik, skórzane, spodnie, besima, jesienne, nowości, kolekcja jesień zima, fashion, bordowa, koszula, botki z frędzlami, botki na szpilce, szpilki, zamszowe botki, lorus, bonprix,

ebutik, skórzane, spodnie, besima, jesienne, nowości, kolekcja jesień zima, fashion, bordowa, koszula, botki z frędzlami, botki na szpilce, szpilki, zamszowe botki, lorus, bonprix,
| koszula - bonprix, spodnie - ebutik, buty- ebutik, torebka - besima, zegarek - lorus |
Instagram

52 komentarze:

  1. bardzo podoba mi się koszulka i spodnie,buty ładne,lecz dla mnie zbyt wysokie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie dopasowane spodnie :) Ogólnie ładny klasyczny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja ! :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wow super,koszula wymiata....kolor extra (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Całość idealna, zastanawiałam się nad tymi botkami i chyba mnie przekonałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna koszula :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! Koszula ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się połączenie bordo z czernią. Botki są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw :)
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Noo jak dla mnie wygladasz super :) spodnie swietnie na Tobie leza ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka piękna jesień w tle :-) super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka piękna jesień w tle :-) super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Petarda :) Super połączenie czarnego i bordo- to ostatnio mój ulubiony, jesienny kolor. Do tego te świetne szpilki. Zostaję i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna stylizacja! Te botki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. prosta stylizacja a jak bardzo interesująca! super to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta bordowa koszula idealnie pasuje do czerni :) Podoba mi się Twoje zestawienie :) może współna obserwacja ? ;) www.fashinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietnie wygladasz w tej stylizacji,.

    OdpowiedzUsuń
  18. Skórzane spodnie plus buty z frędzlami - bardzo fajne połączenie !! Zapraszam do siebie po wymianę inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz rewelacyjnie! Wszystko dopięte na ostatni guzik <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widać, że robisz to z pasją. A post bardzo fajnie się czyta. Dlatego promuj swojego bloga za darmo. Łap ode mnie link.
    darmowe linki

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobasz mi się w tym kolorku! Pasuje Ci bordowy :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. alez mi się podobasz w takim wydaniu! Rewelacja :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne buciki! super post! Obserwuje!
    U mnie nowy wpis, wpadnij jesli chcesz :)
    http://ascardisis.blogspot.com/2016/10/kylie-lip-kit.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Skórzane spodnie to hit tej jesieni! Bordowa koszula jest przepiękna! Wspaniale się prezentujesz w tym komplecie! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna stylizacja. Torebka świetna. Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Super zestaw! Tylko te buty jakoś mi nie pasują ... ale to może przez moje przyzwyczajenie do płaskiej podeszwy. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ekstra-introwertyczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. super stylizacja, szkoda, że u mnie nie ma takiej pięknej pogody jesiennej ; )

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia. Bo pięknie jest pokazana jesień. Jesli chodzi o stylizację to kolor bluzki jest piękny i bardzo pasuje do twojej urody. Sama chętnie bym taką kupiła. :)

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna koszula :) obserwuje i będę do ciebie zaglądać :)
    Zapraszam również do siebie ja dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super, bardzo mi sie podoba :) Buty chętnie bym przygarnęła do swojej szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie, bardzo mi się podoba takie wydanie Ciebie. Uwielbiam jesienią czerń i bordo!

    OdpowiedzUsuń
  33. ale masz kształty kochana tylo pozazrościć nóg i pupy! szpilki obłędne i kolor marsala - cudownie!
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !