czwartek, 17 listopada 2016

Carlo Bossi dla niej i dla niego.

Perfumy uważam za dopełnienie naszego charakteru oraz naszej osobowości. Każdy szuka innego, bardziej "swojego" zapachu, takiego, który wręcz idealnie odwzoruje naszą osobę i jak najlepiej będzie podobał się nam samym, tworząć tym naszą wizytówkę. Ja najlepiej czuję się w zapachach typu kwiatowo - owocowo - leśno - pudrowo - piżmowych, natomiast Mikołaj gustuje w typie drzewno  - cytrusowym. Carlo Bossi jest perfumerią, która po tych skojarzeniach dobrała dla nas wręcz idealne zapachy, które odzwierciedlają naszą osobowość. Dla mnie wybrał zapach Elixia Gold, dla Mikołaja Bel Canto Black. Carlo Bossi daję nam możliwość wybrania indywidualnych pod siebie perfum, ale i również może być świetną alternatywą drogich perfum. Uważam, że zapach Elixia Gold jest bliski Si Armaniego, natomiast Bel Canto Black może śmiało konkurować z Bleu de Chanel, którego Mikołaj już długo używa.
carlo bossi, si armani, bleu de chanel,  chalen, perfum, zapach, douglas, sephora, perfumeria, beauty,



carlo bossi, si armani, bleu de chanel,  chalen, perfum, zapach, douglas, sephora, perfumeria, beauty,

carlo bossi, si armani, bleu de chanel,  chalen, perfum, zapach, douglas, sephora, perfumeria, beauty,

carlo bossi, si armani, bleu de chanel,  chalen, perfum, zapach, douglas, sephora, perfumeria, beauty,

carlo bossi, si armani, bleu de chanel,  chalen, perfum, zapach, douglas, sephora, perfumeria, beauty,

carlo bossi, si armani, bleu de chanel,  chalen, perfum, zapach, douglas, sephora, perfumeria, beauty,

20 komentarzy:

  1. ja też uwielbiam kwiatowo-owocowe perfumy :D koniecznie sprawdzę te perfumy, może i mnie przypadną do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie znam marki ani produktów :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam zapachu , ale mają na prawdę śliczne buteleczki ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing product! Thanks for sharing *
    And such a great blog! I'm following you, follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy produkt na zbliżające się święta :P
    pozdrawiam,
    ylali.blogspot.com <- odpowiadam na obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia :) A co do zapachu to myślę, że mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna kompozycja zapachowa - już mi się ten zapach podoba ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjęcia ;-)

    http://kamilaocieczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli wybrany dla Ciebie zapach jest choć troszkę zbliżony do Si Armaniego, to na pewno powaliłby mnie na kolana! Uwielbiam te perfumy :3
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o Carlo Bossi. Czytając tytuł tego wpisu, moje pierwsze skojarzenie dotyczyło wina marki o bardzo podobnej nazwie. ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. To będzie mój zapach :) Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz o nich słyszę :)

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój mąż też lubuje się w zapachach drzewnych :-) Są świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam, ale jestem ciekawa tych zapachów :)


    Pozdrawiam i zapraszam.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne flakoniki jestem ciekawa zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie kojarzę tego zapachu.
    Prześliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !