środa, 9 listopada 2016

Karaja.


Karaja to firma z włoskimi korzeniami, cechująca się wysoką jakością produktów. Produkty firmy Karaja to nie tylko kosmetyki niezbędne do wykonania perfekcyjnego makijażu oczu czy ust ale również akcesoria takie jak pędzle, które każdej z nas ułatwiają codzienną pracę z makijażem. Swego czasu używałam długo jeden i ten sam róż, zachwycona pozytywnymi opiniami i przede wszystkim kolorystyką jak i wyglądem opakowania skusiłam się na Face Dream - Róż do policzków o przyjemnym i delikatnym zapachu. Harmonia czterech odcieni różu obdarzająca twarz nutką koloru i świeżości. Z pośród dwóch odcieni, postawiłam na paletkę zmierzającą ku odcieniom brzoskwiniowym. Przepiękne opakowanie, oryginalny design i przede wszystkim głęboka pigmentacja, która sprawa, że wystarczy delikatne muśnięcie skośnym pędzlem aby otrzymać efekt rumianych policzków. W śród kosmetyków trafiłam na całkowitą nowość - liner do brwi, stwierdziłam, że to świetna okazja na wytestowanie czegoś nowego gdyż akurat skończył mi się mój obecny produkt do brwi. Zarówno liner jak i róż cechuje wysoka pigmentacja. Niewielka ilość produktu wystarczy na otrzymanie pożądanego efektu. Postawiłam również na pędzelkowe nowości. Głównie używam skośnego pędzla oraz pędzla do pudru, którym wklepuje korektor. Ibra w swoim asortymencie ma masę pędzelków, które możemy dowolnie kompletować. Nie są sztywne, stąd świetnie spisują się podczas mojego codziennego makijażu. 
karaja, ibra, pędzel do pudu, pędzel skośny, pędzel do różu, róż, face dream, liner, pomada, do bwi, farbka, makijaż rozświetlający, michael kors, oprawki, beauty, świeży,



karaja, ibra, pędzel do pudu, pędzel skośny, pędzel do różu, róż, face dream, liner, pomada, do bwi, farbka, makijaż rozświetlający, michael kors, oprawki, beauty, świeży,

karaja, ibra, pędzel do pudu, pędzel skośny, pędzel do różu, róż, face dream, liner, pomada, do bwi, farbka, makijaż rozświetlający, michael kors, oprawki, beauty, świeży,

karaja, ibra, pędzel do pudu, pędzel skośny, pędzel do różu, róż, face dream, liner, pomada, do bwi, farbka, makijaż rozświetlający, michael kors, oprawki, beauty, świeży,

karaja, ibra, pędzel do pudu, pędzel skośny, pędzel do różu, róż, face dream, liner, pomada, do bwi, farbka, makijaż rozświetlający, michael kors, oprawki, beauty, świeży,

karaja, ibra, pędzel do pudu, pędzel skośny, pędzel do różu, róż, face dream, liner, pomada, do bwi, farbka, makijaż rozświetlający, michael kors, oprawki, beauty, świeży,

karaja, ibra, pędzel do pudu, pędzel skośny, pędzel do różu, róż, face dream, liner, pomada, do bwi, farbka, makijaż rozświetlający, michael kors, oprawki, beauty, świeży,

karaja, ibra, pędzel do pudu, pędzel skośny, pędzel do różu, róż, face dream, liner, pomada, do bwi, farbka, makijaż rozświetlający, michael kors, oprawki, beauty, świeży,

karaja, ibra, pędzel do pudu, pędzel skośny, pędzel do różu, róż, face dream, liner, pomada, do bwi, farbka, makijaż rozświetlający, michael kors, oprawki, beauty, świeży,

karaja, ibra, pędzel do pudu, pędzel skośny, pędzel do różu, róż, face dream, liner, pomada, do bwi, farbka, makijaż rozświetlający, michael kors, oprawki, beauty, świeży,

karaja, ibra, pędzel do pudu, pędzel skośny, pędzel do różu, róż, face dream, liner, pomada, do bwi, farbka, makijaż rozświetlający, michael kors, oprawki, beauty, świeży,

28 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt, na pewno wypróbuje go osobiście :) A tak po za tym będzie coś o pielęgnacji stóp na zime? Bardzo byłabym wdzięczna :) pozdrawiam Dominika

    OdpowiedzUsuń
  2. przepięknie :) i ten kolor oczu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Firmy nie znam,ale podobno wszystko co włoskie dobre :D Super wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej marki, ale prezentuje się bardzo interesująco! Chętnie wypróbowałabym ich produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kosmetyki! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne masz okulary!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodobał mi się delikatny efekt, jaki daje róż. ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam tej marki wczesniej a Ty piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne kosmetyki ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie prezentuję się ten róż. Trzeba się przyjrzeć bliżej tej firmie

    OdpowiedzUsuń
  11. nie spotkałam się jeszcze z tą firmą, zaciekawiłaś mnie wpisem ;-)

    http://kamilaocieczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli są dobrze na pigmentowane to się skuszę :) Ps. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie się zapowiada :) www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  14. Okulary super. Jaka to firma? I ja skusze sie na róż 😛

    OdpowiedzUsuń
  15. ten róż do policzków przypomina mi Mary Kay :D
    szyman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny kolor ;) delikatna brzoskwinka a nie jakiś sztuczny odcień różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. O firmie słyszałam same pozytywy :) Chyba w końcu się skuszę na ich produkty.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam o tej firmie, ale ich produkty prezentują się znakomicie.
    Róż ma piękny, brzoskwiniowy odcień i bardzo ładnie wygląda na buzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Choć nie używam to róż mnie zaciekawił, dodatkowo ma świetne opakowanie :D

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jej tych firm z kosmetykami jest już tyle, że nie nadążam z testowaniem :D Może wypróbowałabym róż :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zupełnie nie znałam tej firmy! :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !