sobota, 5 listopada 2016

Koszula khaki z futerkiem

Jesień zagościła już u nas na dobre, nie ma nawet delikatnego przejawu na to, że wyjdzie jeszcze w tym roku słońce :( Najwyższa pora wyciągnąć kurtki zimowe i czekać na śnieg. Stonowane kolory to zdecydowanie moja bajka, nie wyobrażam sobie siebie w ostrych amarantach czy intensywnej pomarańczy. Dlatego w dzisiejszym secie mam na sobie zwiewną koszulę w modnym tej jesieni kolorze khaki - to moja zeszłoroczna zdobycz z bonprix, czarne legginsy, zamszowe botki z frędzlami, które są moim tegorocznym hitem z ebutik oraz futerko. Bo właśnie futerkowe kamizelki uwielbiam najbardziej ♥ szkoda, że pogoda diametralnie spadła i utrzymuje się blisko zera, bo z chęcią pośmigała bym w takich kamizelkach bez konieczności zakładania kurtki. 
vest faux, kamizelka, futerko, botki z frędzlami, lorus, zegarek, timex, time, fashion, khaki, koszula, jesienny, set, botki na szpilce, zamszowe botki, legginsy hm, bonprix,


vest faux, kamizelka, futerko, botki z frędzlami, lorus, zegarek, timex, time, fashion, khaki, koszula, jesienny, set, botki na szpilce, zamszowe botki, legginsy hm, bonprix,

vest faux, kamizelka, futerko, botki z frędzlami, lorus, zegarek, timex, time, fashion, khaki, koszula, jesienny, set, botki na szpilce, zamszowe botki, legginsy hm, bonprix,

vest faux, kamizelka, futerko, botki z frędzlami, lorus, zegarek, timex, time, fashion, khaki, koszula, jesienny, set, botki na szpilce, zamszowe botki, legginsy hm, bonprix,

vest faux, kamizelka, futerko, botki z frędzlami, lorus, zegarek, timex, time, fashion, khaki, koszula, jesienny, set, botki na szpilce, zamszowe botki, legginsy hm, bonprix,

vest faux, kamizelka, futerko, botki z frędzlami, lorus, zegarek, timex, time, fashion, khaki, koszula, jesienny, set, botki na szpilce, zamszowe botki, legginsy hm, bonprix,

vest faux, kamizelka, futerko, botki z frędzlami, lorus, zegarek, timex, time, fashion, khaki, koszula, jesienny, set, botki na szpilce, zamszowe botki, legginsy hm, bonprix,

vest faux, kamizelka, futerko, botki z frędzlami, lorus, zegarek, timex, time, fashion, khaki, koszula, jesienny, set, botki na szpilce, zamszowe botki, legginsy hm, bonprix,
| koszula - bonprix, botki - ebutik, futerko - stradivarius, torebka - allegro, legginsy - hm, zegarek - lorus |
Instagram

53 komentarze:

  1. Właśnie sobie upolowałam dwie koszule khaki nie wiedziałam że tak super prezentują się z futrzana kamizelką zawsze wyobrażam sobie ten kolor i koszulę połączony z dzinsem plus masa naszywek ,ewentualnie z dzinsami moro bardzo bojowo ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne futerko :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja. Bardzo Ci do twarzy w takich stonowanych kolorach. Futrzak jest super- mam podobny i również marzę o cieplejszych dniach, aby móc go nosić :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super stylizacja ; ) piękny futrzak ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty z frędzlami są mega! Też lubię futrzaki ale zakładam je już tylko na ramoneskę bo za zimno już na dworze. Pzdr www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Słońce wychodzi zawsze, kwestia ostrości promieni słonecznych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te kamizelki, świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz! Koszula genialna,chociaż khaki to nie mój kolor,to na taką koszule to bym się skusiła! A z futrzaną kamizelka pięknie się komponuje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, a pazurki cudowne! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. koszula jest piękna! całe zestawienie bardzo mi się podoba;)

    pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne futerko, ładnie prezentuje się z kolorem khaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Futrzaki to akurat nie moja bajka, ale wygladasz super.

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz mega stylowo! w szczególności podobają mi się Twoje okulary, zegarek oraz właśnie ten futrzak :3. Ma idealną długość ;).

    zapraszam na nowy post :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, mam taką samą kamizelkę 😃

    OdpowiedzUsuń
  15. Też chcę takie futerko ;)
    Piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna kamizelka i koszula :) Ostatnio bardzo polubiłam kolor khaki :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę że tobie też spodobał się Wągrowiec, stylizacja super buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie!! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz :D
    Super koszula z futerkiem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Idealnie!
    Świetna kolorystyka. :))

    OdpowiedzUsuń
  22. podoba mi sie calość. Podoba mi się kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podona mi sie kamizelka i koszula.

    OdpowiedzUsuń
  24. You look amazing! love your style!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo udana stylizacja :) Pięknie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne futerko, ma taką czarną kamizelkę i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna koszula, na pierwszy rzut oka myslalam ze jest z Zary lub h&m a tu takie zaskoczenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. futrzaki to zawsze dobra inwestycja :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie to wszystko połączyłaś. Podoba mi się to futerko... ale jeszcze bardziej w moim guście są botki i paznokcie. :)
    Pozwolę sobie dodać Cię do obserwowanych, pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Osobiście twierdzę że nie ładnie wyglądam w takich koszulach, jednak u innych wygląda to świetnie w stylizacjach. Bardzo podobają mi sie twoje paznokcie :)

    typoweblog.blogspot.com - odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne połączenie koszuli z futerkiem! Prosto i z klasą! :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super stylizacja, mam słabośc do koloru khaki. Twoja koszula jest extra a połączona z kamizelka robi iście jesienny look (:

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne paznokcie!:)
    Futerko jest świetne, z resztą u mnie na blogu również post z futrzakiem w roli głównej;)
    Pozdrawiam!!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super kolorystyka!Dziękuję za odwiedziny bloga http://matkizonyisingielki.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo mi się podoba kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Super futerko!
    Super blog!
    http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładnie, nie moje kolory ale na innych osobach to lubię. Podoba mi się zegarek, świetny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie jest! Stylowo i z pazurem :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !