czwartek, 24 listopada 2016

Naturalnie dla naszej skóry.

Uwielbiam dopieszczać moją skórę, szczególnie w okresie zimowym nasza skóra wymaga wyjątkowej pielęgnacji. Taką właśnie wyjątkową pielęgnację zapewniam jej z GramNatury - to sklep poświęcony całkowicie produktom naturalnym i właśnie wśród takich produktów znalazłam dla siebie pięknie pachnącą serię malinkami cukrowy peeling fresh&natural oraz delikatny balsam do ciała o konsystencji musu fresh&natural. Taka kompleksowa pięlęgnacja sprawia, że moja skóra jest jedwabiście gładka, świeża i przede wszystkim nawilżona co teraz zimą jest jej najbardziej potrzebne. Pielęgnację zaczynam od kąpieli i użycia peelingu, następnie po wyjściu spod prysznica w całe ciało wmasowuję delikatny balsam. Po takim zabiegu skóra dosłownie tętni życiem a w mojej łazience unosi się piękny malinowy zapach ♥ 
gramnatury, eko kosmetyki, naturalne kosmetyki, fresh and natural, peeling, balsam, malinowy, beauty, drogeria naturalna, eco, vegan, wagańskie,



gramnatury, eko kosmetyki, naturalne kosmetyki, fresh and natural, peeling, balsam, malinowy, beauty, drogeria naturalna, eco, vegan, wagańskie,

gramnatury, eko kosmetyki, naturalne kosmetyki, fresh and natural, peeling, balsam, malinowy, beauty, drogeria naturalna, eco, vegan, wagańskie,

gramnatury, eko kosmetyki, naturalne kosmetyki, fresh and natural, peeling, balsam, malinowy, beauty, drogeria naturalna, eco, vegan, wagańskie,

gramnatury, eko kosmetyki, naturalne kosmetyki, fresh and natural, peeling, balsam, malinowy, beauty, drogeria naturalna, eco, vegan, wagańskie,

gramnatury, eko kosmetyki, naturalne kosmetyki, fresh and natural, peeling, balsam, malinowy, beauty, drogeria naturalna, eco, vegan, wagańskie,

gramnatury, eko kosmetyki, naturalne kosmetyki, fresh and natural, peeling, balsam, malinowy, beauty, drogeria naturalna, eco, vegan, wagańskie,

15 komentarzy:

  1. uwielbiam takie kosmetyki pod postacią musu ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ta malinka bardzo kusi :))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Malinka wygląda apetycznie ;)

    Hehe aż muszę sprawdzić ile kosztuje <3
    Chcę ją!

    OdpowiedzUsuń
  4. So nice!

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tej firmy, ale kusi, lubię dobre kosmetyki, peelingi i naturę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam dotychczas o tych kosmetykach, skusiłaś mnie żeby wypróbować! Z naturalnych kosmetyków - przepadam za marką Hagi - uwielbiam zwłaszcza mydła i peelingi, bo przepięknie pachną i nie podrażniają. Odkrywam dopiero kosmetyki naturalne, bo mam bardzo wrażliwą skórę, która niestety często radzi sobie lepiej z chemią niż z naturalnym ;)ale uwielbiam też różnego rodzaju hydrolaty i wody kwiatowe, które zastępują mi toniki....Jaka jest Twoja opinia na temat balsamu? Czy szybko się wchłania?
    Dzięki za polecenie, wypróbuję :)
    Pozdrowienia
    Paulina
    www.paulinejournal.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej marce, ale jej produkty prezentują się naprawdę pięknie! :) Uwielbiam peelingi cukrowe oraz balsamy do ciała, więc to coś dla mnie. Zwłaszcza, że to naturalne kosmetyki i na dodatek o malinowym zapachu. :D

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !