wtorek, 22 listopada 2016

Rozpoczynam kurację z hello slim.

W erze obecnego sztucznego jedzenia straszne modne jest oczyszczanie i wszelkiego rodzaju detoxy organizmu. Pomyślałam, że może i ja bym spróbowała oczyścić swój organizm, tym bardziej że w przypadku kuracji z hello slim jest to absurdalnie proste, gdyż cała kuracja polega na piciu herbat. Pomyślicie sobie że to absurdalne, ależ nic bardziej mylnego - cały dwustopniowy program składa się z dwóch rodzajów herbat pitych codziennie przez okres 30 dni na zmianę 1 herbatka z rana, druga herbata wieczorem. Herbatka oznaczona słoneczkiem czyli ta, którą spożywamy z samego rana przygotowana jest z myślą o przyśpieszeniu metabolizmu, poprawieniu naszej energii jak i dodaniu nam witalności. Herbatka oznaczona księżycem, którą pijemy codziennie po ostatnim posiłku ma za zadanie wyciszyć oraz oczyścić nasz organizm. Dwustopniowy program hello slim jest przede wszystkim naturalny, skuteczny, wygodny a co najważniejsze SMACZNY! Mi jako fance herbat te aromaty wyjątkowo zasmakowały i ciężko będzie mi przerwać detox po 30 dniach ♥ Może i wy przyłączycie się wspólnie do tego 30 dniowego oczyszczania organizmu przed zimą ? zdążymy jeszcze przed sylwestrem oczyścić swój organizm i poczuć się lekko, zapraszam na helloslim.pl gdzie znajdziecie więcej informacji o całej kuracji. Tym czasem zabieram się za pyszne śniadanie z moim ulubionym kremem orzechowo czekoladowym od bodypak - mniam... 
detox, teatox, hello smil, dieta, odchudzanie, lifestyle, schudłam, oczyszczanie, organizmu, herbata na odchudzanie, herbatka, blog o odchudzaniu,


detox, teatox, hello smil, dieta, odchudzanie, lifestyle, schudłam, oczyszczanie, organizmu, herbata na odchudzanie, herbatka, blog o odchudzaniu,

detox, teatox, hello smil, dieta, odchudzanie, lifestyle, schudłam, oczyszczanie, organizmu, herbata na odchudzanie, herbatka, blog o odchudzaniu,

detox, teatox, hello smil, dieta, odchudzanie, lifestyle, schudłam, oczyszczanie, organizmu, herbata na odchudzanie, herbatka, blog o odchudzaniu,

detox, teatox, hello smil, dieta, odchudzanie, lifestyle, schudłam, oczyszczanie, organizmu, herbata na odchudzanie, herbatka, blog o odchudzaniu,


detox, teatox, hello smil, dieta, odchudzanie, lifestyle, schudłam, oczyszczanie, organizmu, herbata na odchudzanie, herbatka, blog o odchudzaniu,

detox, teatox, hello smil, dieta, odchudzanie, lifestyle, schudłam, oczyszczanie, organizmu, herbata na odchudzanie, herbatka, blog o odchudzaniu,

detox, teatox, hello smil, dieta, odchudzanie, lifestyle, schudłam, oczyszczanie, organizmu, herbata na odchudzanie, herbatka, blog o odchudzaniu,

detox, teatox, hello smil, dieta, odchudzanie, lifestyle, schudłam, oczyszczanie, organizmu, herbata na odchudzanie, herbatka, blog o odchudzaniu,

28 komentarzy:

  1. podoba mi sie ta kuracja ale żeby dwa opakowania po 30 torebek kosztowały prawie 100 zł!? to lekka przesada ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią bym spróbowała i podjeła się takiej kuracji, tym bardziej że uwielbiam herbate! :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taka cene to chyba tylko herbatki dla księżnej Kate :)

      Usuń
  3. Gorąca herbata w jesienno zimowe dni pita kilka razy dziennie to mój must have. Chętnie bym wypróbowała i tych herbatek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa efektów takiej kuracji :) sama zamierzam trochę się odtruć i szukam aktualnie najlepszego rozwiązania :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ciekawa, może i ja się zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne te kubeczki mają ; ) powodzenia z kuracją w takim razie

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli okaże się efektywna, chętnie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa, jakie będzie twoje samopoczucie;) Też chciałam się skusić na taki detox;) czekam na recenzje i opinie na ten temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna sprawa. Zapowiada się ciekawie. :) Jako wielka fanka herbat, chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa efektów :)
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa kuracja :)

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo zaciekawiły mnie te herbatki i ich efekt. Chętnie dołączę do kuracji !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem bardzo ciekawa... :)
    zaobserwuj mój blog, odwdzięcze sie kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiele czytałam o tej kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Napisz koniecznie później coś na temat Twoich wrażeń i efektów :) Bardzo chętnie dołączyłabym do detoksu, ale cena jest naprawdę wysoka, także muszę to lepiej przemyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  16. amazing post, love it :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam o takiej kuracji ale z chęcią bym spróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję że efekty szybko zauważysz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja już skończyłam kurację, teraz pije co kilka dni ;)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !