czwartek, 22 grudnia 2016

Mała czarna i odrobina elegancji.

Moja mała czarna zamszowa z ebutik jest nie tylko ciepła ale i mega uniwersalna. Sukienka zważywszy na swój krój nadaje się zarówno na co dzień jak i na bardziej formalne wyjścia. Jest również idealną opcją aby zasiąść w niej do wigilijnego stołu. Uwielbiam takie uniwersalne kiecki, raczej rzadko kiedy ubieram sukienki typowo imprezowe bezy wysadzane cekinami Cały set utrzymałam w czarnej kolorystyce. Jeżeli ubrałam zamszową sukienkę to trafnym wyborem do niej były także zamszowe botki, również z ebutik. Pojemny kuferek Liu Jo z clickchic gdzie obecnie trwają super promocje idealnie pasujeswoim fasonem do dzisiejszej stylizacji. Cały mój black total look rozświetliłam jasnym, wełnianym płaszczem, który jest perełka z zeszłego roku. Fot. K. Lubawa ( foteska )
fashion, liu jo, hm, ebutik, zamszowa sukienka, płaszcz, timeandmore, botki, frędzle, stylizacja jesienna, zima, mała czarna,


fashion, liu jo, hm, ebutik, zamszowa sukienka, płaszcz, timeandmore, botki, frędzle, stylizacja jesienna, zima, mała czarna,

fashion, liu jo, hm, ebutik, zamszowa sukienka, płaszcz, timeandmore, botki, frędzle, stylizacja jesienna, zima, mała czarna,

fashion, liu jo, hm, ebutik, zamszowa sukienka, płaszcz, timeandmore, botki, frędzle, stylizacja jesienna, zima, mała czarna,

fashion, liu jo, hm, ebutik, zamszowa sukienka, płaszcz, timeandmore, botki, frędzle, stylizacja jesienna, zima, mała czarna,

fashion, liu jo, hm, ebutik, zamszowa sukienka, płaszcz, timeandmore, botki, frędzle, stylizacja jesienna, zima, mała czarna,

fashion, liu jo, hm, ebutik, zamszowa sukienka, płaszcz, timeandmore, botki, frędzle, stylizacja jesienna, zima, mała czarna,

fashion, liu jo, hm, ebutik, zamszowa sukienka, płaszcz, timeandmore, botki, frędzle, stylizacja jesienna, zima, mała czarna,

fashion, liu jo, hm, ebutik, zamszowa sukienka, płaszcz, timeandmore, botki, frędzle, stylizacja jesienna, zima, mała czarna,

fashion, liu jo, hm, ebutik, zamszowa sukienka, płaszcz, timeandmore, botki, frędzle, stylizacja jesienna, zima, mała czarna,
| sukienka - ebutik, botki - ebutik, torebka - clickchic, zegarek - timeandmore, płaszcz - hm | 

Instagram

28 komentarzy:

  1. Bardzo ładna ta Twoja mała czarna!
    Rzeczywiście - jest elegancko, bardzo stylowo i tak już odświętnie trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba faktycznie kochana jest świetna.
    Super wyglądasz !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. słabo widać tę sukienkę, ale całość mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna torebka :) W nowym roku już chce upolować jakąś prostą, czarną i pojemną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie kochana! :)
    szykownie, klasycznie i nie przekombinowane, jak to niestety bywa na większości blogów :)
    i super botki <3
    mam takie szare, nawet w obecnym poście :) hehe

    Wesołych Świąt :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka wygląda na ciekawą, ale szkoda, że bardziej jej nie widać. Poza tym, podobają mi się buty oraz płaszcz. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszcz to chyba jeden z moich ulubionych elementów tego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie takie torby ;)
    ładne pazurki ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/12/mery-christmas.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz bardzo ładnie, wszytko super ze sobą gra :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  10. super post!! <3
    na pewno będę tu zaglądać!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz przecudownie, tak kobieco i elegancko :) Właśnie takie zimowe stylizacje mi się podobają
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja i zdjęcia!
    Zapraszam także do mnie w 3 notce jest u mnie świąteczny konkurs z super nagrodami!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie zestawienie dla mnie, ładne.

    OdpowiedzUsuń
  14. elegancka stylizacja ; ) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka wygląda bardzo ciekawie, ładnie Ci w niej :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylówka, bardzo mi się wszystko podoba, super. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. sukienak i płaszcz bardzo mi sie podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  19. B . ładnie i elegancko. Piękna torebka.

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !