sobota, 3 grudnia 2016

Słowiański warkocz - black total look

Moje włosy są już na tyle długie, że zwykłe ich rozpuszczenie jest dla mnie trochę uciążliwe i po prostu nudne. Od jakiegoś czasu oglądam rożne instrukcje na youtube aby wyczarować coś ciekawego na moich włosach. Jeżeli chodzi do mnie to do czesania fryzur mam dosłownie dwie lewe ręce. Uruchomiłam już nawet moją zapomnianą lokówkę stożkową czego efekty mogliście oglądać w poprzednim wisie tutaj. ym razem nieudolnie ale wykonałam warkocz słowiański od góry na boku. O dziwo to cacko utrzymywało się na moich włosach cały dzień :) A wracając do stylizacji to ubrałam się całkowicie na czarno, jedyny dodatek to futerkowa kamizelka bez której tego dnia było by mi po prostu zimno. Idealnie dopasowane legginsy basbleu to moje must have jesienią i zimą. Krótka wytłaczana bluza z bonprix i botki na słupku. Biżuteria w kolorze złota to już taki standard - zegarek to moje świąteczne cudo z lorusa, natomiast torebka swoim fasonem jest już wszystkim dobrze zanana. Fot. Kinga Lubawa ( foteska )
fashion, lorus, bonprix, słowiański warkocz, warkocz na bok, kłos, futerko, vest faux, skórzane legginsy, botki, słupek, chloe, pantofelek24, vices,


fashion, lorus, bonprix, słowiański warkocz, warkocz na bok, kłos, futerko, vest faux, skórzane legginsy, botki, słupek, chloe, pantofelek24, vices,

fashion, lorus, bonprix, słowiański warkocz, warkocz na bok, kłos, futerko, vest faux, skórzane legginsy, botki, słupek, chloe, pantofelek24, vices,

fashion, lorus, bonprix, słowiański warkocz, warkocz na bok, kłos, futerko, vest faux, skórzane legginsy, botki, słupek, chloe, pantofelek24, vices,

fashion, lorus, bonprix, słowiański warkocz, warkocz na bok, kłos, futerko, vest faux, skórzane legginsy, botki, słupek, chloe, pantofelek24, vices,

fashion, lorus, bonprix, słowiański warkocz, warkocz na bok, kłos, futerko, vest faux, skórzane legginsy, botki, słupek, chloe, pantofelek24, vices,

fashion, lorus, bonprix, słowiański warkocz, warkocz na bok, kłos, futerko, vest faux, skórzane legginsy, botki, słupek, chloe, pantofelek24, vices,
| bluza - bonprix, legginsy - basbleu, botki - pantofelek24, torebka - zaful, zegarek - lorus, kamizelka - stradivarius |
Instagram

55 komentarzy:

  1. Taka grzeczna jesteś na z tym warkoczem, super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz ślicznie ❤ jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  3. A dokładnie które to leginsy

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, wow, wow! I stylizacja i fryzurka prezentują się świetnie :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zimno a rekawy podwiniete ? Warkocz sliczny

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać gdy będę mogła takie warkocze zaplatać :)
    A zestaw bardzo fajny. Dobrze, że urozmaiciłaś go kamizelką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci w tym warkoczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ponawiam pytanie to leginsy vanessa one mają kieszenie?

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja, bardzo mi się podoba ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz jakoś tak inaczej - po prostu przepięknie :) Aż miło się patrzy na te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Warkocz świetny (wyglądasz w nim uroczo!), ale ta kamizelka - genialna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz cudownie <3 Pięknie Ci w czerni ;) Zakochałam się w spodniach i torebce <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluza, torebka oraz zegarek bardzo przypadły mi do gustu. :) Poza tym, rewelacyjne zdjęcia! Jeśli chodzi o fryzurę, to moim zdaniem, jak na pierwszy raz jest naprawdę super. Pasuje do Ciebie, podobnie jak te twarzowe oprawki. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie Ci w warkoczu powinnaś częściej tak się czesać :) też mam takątorebunię jest urocza!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne zdjęcia i te kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega wyglądasz! Bardzo ładnie Ci w warkoczu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładny warkocz! śliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super, jak nie TY z tym warkoczem

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz super torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz w warkoczu! :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice fur vest and bag!

    https://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz w warkoczu! Torebka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. pięna torba i fajny set! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. chciałabym mię takie długie włosy <3
    buty super , jak i cała stylizacja ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/11/kalosze-czasnabutypl-kokardki.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny zestaw - też czekam na tę torebkę tylko w szaro-niebieskim kolorze :D
    http://kaayen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja! Zegarek jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajnie wyglądasz!! Kamizela i spodnie- ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ładnie Ci w spiętych włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie botki!:) Torebka ma świeny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  30. Do tworzenia fryzur zabierałam się tyle czasu, że zdążyłam obciąć włosy.. :D Ale Twój warkocz jest śliczny, aż znów nabrałam motywacji, żeby chociaż jakiegoś dobierańca z grzywki zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Great styling! Love this look!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo do twarzy Ci w tym warkoczu :) świetnie wyglądasz :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak na dwie lewe ręce to świetnie Ci wyszedł ten warkocz ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak nie przepadam za Twoim typem urody, tak na tym przed ostatnim zdjeciu wyszłaś mega ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne zdjęcia, masz śliczne paznokcie. Zakochałam się w butach <3 Super stylizacjia <3

    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny warkocz :) Ja mam długie włosy, ale dla mnie zrobienie jakiejkolwiek ładnej fryzury graniczy z cudem.
    Ślicznie wyglądasz :) Nie przepadam za takimi kamizelkami, ale w Twojej stylizacji bardzo mnie zauroczyła.

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana jest Ci przepięknie w warkoczyku <3. Piękna stylizacja i super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystko mi się podoba! Idealnie pasuje ten warkocz do kamizelki. Buciki świetne <3 Wyglądasz bosko :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie wyglądasz!
    Podoba mi się u Ciebie, obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystko idealnie dobrane :) Zakochałyśmy się w tym zegarku,jest przepiękny :)
    Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam warkocze! Sama jednak w życiu sobie nie zaplotę czegoś fajniejszego niż taki zwykły, najzwyklejszy... Wiem, że pojawiało się to już na blogu, ale gdzieś mi umknęło - skąd masz te oprawki do okularów? Może pamiętasz model? Są świetne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetnie wyglądasz w takiej fryzurze ;)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !