sobota, 10 grudnia 2016

Spodnie z wysokim stanem, puchowa kurtka i trapery.

Odkąd bloguję, a będzie to niż niedługo 6 lat nie pojawiłam się tu chyba jeszcze w puchowej kurtce. No może z raz :) Tym razem przełamuję mój zimowy styl i zamiast wełnianego płaszcza tego roku nabyłam dwie ciekawe kurtki puchowe. Jedną prezentuję dzisiaj, aczkolwiek chodzi o granatową puchówkę denley, która dzięki swemu kolorowi idealnie pasuje do granatowych jeansów z wysokim stanem. To mój nowy nabytek, jeansy Lee leżą idealne, dostaniecie je w super cenie na indianoutlet. Jeżeli chodzi o dzisiejszy look to jest bardzo lifestylowo dlatego też postawiłam na wygodne trapery oraz torebkę typu worek. Mega pojemna torebka od Armaniego z clickchic pomieści aparat, zakupy, a mimo to nie sprawia wrażenia ordynarnej. Swego czasu zawsze stawiałam na listonoszki, a tu widzicie mnie nie tylko w puchówce ale również z dużą torbą, taki odmienny styl a i tak czuję się w nim super. 
trapery, armani jeans, shopper bag, torba miejsca, danley, puchowa kurtka, lee, jeansy, z wysokim stanem, high waist, slim, timberlandy, trapery, cosmosmoda, sweter, wrangler, fashion,


trapery, armani jeans, shopper bag, torba miejsca, danley, puchowa kurtka, lee, jeansy, z wysokim stanem, high waist, slim, timberlandy, trapery, cosmosmoda, sweter, wrangler, fashion,

trapery, armani jeans, shopper bag, torba miejsca, danley, puchowa kurtka, lee, jeansy, z wysokim stanem, high waist, slim, timberlandy, trapery, cosmosmoda, sweter, wrangler, fashion,

trapery, armani jeans, shopper bag, torba miejsca, danley, puchowa kurtka, lee, jeansy, z wysokim stanem, high waist, slim, timberlandy, trapery, cosmosmoda, sweter, wrangler, fashion,

trapery, armani jeans, shopper bag, torba miejsca, danley, puchowa kurtka, lee, jeansy, z wysokim stanem, high waist, slim, timberlandy, trapery, cosmosmoda, sweter, wrangler, fashion,

trapery, armani jeans, shopper bag, torba miejsca, danley, puchowa kurtka, lee, jeansy, z wysokim stanem, high waist, slim, timberlandy, trapery, cosmosmoda, sweter, wrangler, fashion,

trapery, armani jeans, shopper bag, torba miejsca, danley, puchowa kurtka, lee, jeansy, z wysokim stanem, high waist, slim, timberlandy, trapery, cosmosmoda, sweter, wrangler, fashion,

trapery, armani jeans, shopper bag, torba miejsca, danley, puchowa kurtka, lee, jeansy, z wysokim stanem, high waist, slim, timberlandy, trapery, cosmosmoda, sweter, wrangler, fashion,

trapery, armani jeans, shopper bag, torba miejsca, danley, puchowa kurtka, lee, jeansy, z wysokim stanem, high waist, slim, timberlandy, trapery, cosmosmoda, sweter, wrangler, fashion,

trapery, armani jeans, shopper bag, torba miejsca, danley, puchowa kurtka, lee, jeansy, z wysokim stanem, high waist, slim, timberlandy, trapery, cosmosmoda, sweter, wrangler, fashion,
| kurtka - denley, torebka - armani jeans via clickchic, trapery - czasnabuty, jeansy - indianoutlet, sweter - cosmosmoda, zegarek - lorus |

Instagram

41 komentarzy:

  1. kolorki jak zawsze dobrane super!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jeansy z wysokim stanem fajnie podkreślają bowiem figurę, wydłużają nasza sylwetkę i chowają nieco niedoskonałości figury np. wystającego brzuszka. Podoba mi się też torba www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne spodnie na idealnej figurze <3 Świetny look!



    http://agnesssja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak nie lubię spodni z wysokim stanem to te mi się nawet podobają. Torebka cudowna. Aż szkoda, że Armani, bo cena nie dla mnie ;)
    Pozdro. Barbara P.

    OdpowiedzUsuń
  5. dopiero w tym roku doceniłam kurtki puchowe! są super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz! A pazurkow to Ci mega zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się zestaw w takim stylu. :) Szczególnie do gustu przypadła mi kurtka oraz spodnie. Uwielbiam modele z wysokim stanem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię Twój styl :) Nie przepadam za puchowymi kurtkami, ale ta jest świetna i pomimo, że dość gruba, to wygląda ciekawie. Mam nadzieję, że spodnie będą Ci służyć ;) Mam jedne Lee, bo dostałam od cioci i przez kilka lat kompletnie nic się z nimi nie stało.

    OdpowiedzUsuń
  9. myślałam nad tymi butami ;)bardzo ładne są:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię spodnie z wysokim stanem. Buty nawet mam podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobrze wyglądasz ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. takie spodnie są dla Ciebie stworzone i do Twojej figury:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna torba, bardzo ciekawy kolor butów👍

    OdpowiedzUsuń
  14. Długo zbierałam się i nie mogłam przekonać się do takich spodni, lecz z moim wzrostem są najlepszym rozwiązaniem :)
    Wyglądasz cudownie!

    Valery's Daily Inspiration

    OdpowiedzUsuń
  15. Simply Beautiful! Looks great!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko śliczne ale mnie najbardziej oczarował sweterek. Właśnie takiego szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietne spodnie i kurtka. Ladne paznokietki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz ;) Trepy kocham ♥ A pazurki to masz śliczne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 6 lat ?! WOW ! Super ! Boska torba!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam granatowy:) bardzo fany look:)

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystko ze sobą świetnie współgra ; )

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz :) faktycznie taka stylizacja to pewna odmiana :D ale bardzo na plus! :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się u kogoś, sama jeszcze takich nie nosiłam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna kurtka i sweterek:) Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  25. ŚWIETNY BLOG <3
    Super post!!

    Zapraszam do mnie na nowego posta: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna kurtka ;) i w ogóle jak zwykle fantastycznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe traperki :)I piękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Super wyglądasz! Urzekł mnie Twój śliczny sweterek ;)
    Pozdrawiam ;*
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Buty i torebka wygrywają dla mnie w tej stylizacji, niby nic a dodaje tego przysłowiowego pazura. Ogólnie super stylizacja, napewno coś co bym sama ubrała.
    Pozdrawiam z Manchester 😁

    www.marlena-parr.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  30. fajna stylizacja, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Really nice :) Amazing total look
    I love so much this your looking :)
    Regards
    Shopafford.com

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !