wtorek, 20 grudnia 2016

Zimowa pielęgnacja według ziaji.

Niska cena wysokie efekty, w taki sposób już od dawien dawna oceniam ziaję. I choć co jakiś czas od niej odbiegam to zawsze wracam. Latem nie potrafię obejść się bez ich kakaowej serii, a mianowicie chodzi mi najbardziej o olejek do opalania. Cudowny zapach i świetna brązowa opalenizna, bez dłuższej eksploatacji na słońcu. Natomiast wracając do moich dzisiejszych nowości prezentuję dla was nową serię Ziaja Kaszmirowa. Seria ta zawiera produkty zarówno do pielęgnacji włosów jak i ciała. Do pielęgnacji włosów skusiłam się na skoncentrowaną maskę wygładzającą oraz na welwetowe serum nabłyszczające. Do ciała standardowo nie obyło się bez ogromnego mleczka do ciała i ich cudownego kremu do rąk, który teraz w okresie zimowym jest wyjątkowo potrzebny. Ta gama poroduktów ziaja poza cudownymi efektami ma w sobie przepiękny zapach, który unosi się jeszcze długo po nałożeniu kremu. Ogromny plus otrzymuje maska do włosów, jak rzadko która, a używałam ich już bardzo dużo sprawia, że moje włosy stają się sypkie i nie stwarzają problemu z rozczesywaniem. co w sezonie czapkowym było dla mnie ogromną zmorą. Ziaja z serii na serię prezentuje co raz to lepsze i bardziej efektowniejsze produkty, a mimo to cena pozostaje zawsze ta sama - niska ♥ UWIELBIAM!
ziaja, seria, kaszmirowa, balsam do ciała, krem do rąk, olejek wygładzający, kakaowa, ziaja spa, ziaja sopot, kozie mleko, beauty,


ziaja, seria, kaszmirowa, balsam do ciała, krem do rąk, olejek wygładzający, kakaowa, ziaja spa, ziaja sopot, kozie mleko, beauty,

ziaja, seria, kaszmirowa, balsam do ciała, krem do rąk, olejek wygładzający, kakaowa, ziaja spa, ziaja sopot, kozie mleko, beauty,

ziaja, seria, kaszmirowa, balsam do ciała, krem do rąk, olejek wygładzający, kakaowa, ziaja spa, ziaja sopot, kozie mleko, beauty,

ziaja, seria, kaszmirowa, balsam do ciała, krem do rąk, olejek wygładzający, kakaowa, ziaja spa, ziaja sopot, kozie mleko, beauty,

17 komentarzy:

  1. nigdy nie używałam kosmetyków Ziaja.
    Prezentują się super !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już pokochałam tą serię, maska do włosów działa cuda ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. również bardzo lubię Ziaję i podobnie jak Ty- czasem testuję coś nowego, ale zwykle wracam do tej marki ;) jest niezawodna :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie lubię Ziaji bo często mnie uczula :/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post:)
    zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/2016/12/portfolio-tygodnia.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niektóre ich produkty uwielbiam A niektóre nie . Tych nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Ziaję ze względu na łatwą dostępność i niską cenę :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kosmetyki Ziaji! Musze wypróbować tę serię

    OdpowiedzUsuń
  9. Krem do rąk i kremowe mydło w płynie miałam i byłam bardzo zadowolona z serii kaszmirowej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kosmetyki z Ziaji a tej serii jeszcze nie miałam. Czas się wybrać do ich sklepu:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię testować kosmetyki z Zjaja,uwielbiam krem antyalergiczny kolor naturalny,ktory sluzy mi jako podklad na codzien,tuszuje niedoskonalisci nadajac naturalny koloryt twarzy,serum do wlosow to rewelacja dla moich wczesniej trudnych do rozczesania wlosow..Zjaja to tanie i dobre kosmetyki,na pewno godne przetestowania.Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ziaja jest moją ulubioną marką jeśli chodzi o pielęgnację :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dawno nie miałam ich produktów :( pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ziaja jest firmą, w którą warto inwestować bo ich kosmetyki są rewelacyjne. Wybór jest tak duży, ze każdy znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja akurat nie przepadam za kosmetykami tej marki.

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !