środa, 18 stycznia 2017

Kuracja z ziaja PRO

Słyszałyście kiedyś o kosmetykach z serii Ziaja PROZiaja PRO to linia kosmetyków przeznaczona do stosowania w profesjonalnych salonach kosmetycznych, ale również w domu. Regularne stosowanie produktów z serii Ziaja PRO zapewni skórze zdrowy wygląd i dawny blask. Mój wybór padł oczywiście na kosmetyki do twarzy ♥ wybrałam maskę algową ujędrniającą, ostatnio polubiłam wszelkiego rodzaju maski do twarzy, zarówno te w proszku jak i gotowe. Systematyczne używani przynosi mega efekty. Skóra jest zdecydowanie napięta i odżywiona. Aby dopełnić kurację, po masce nakładam na twarz krem nawilżający, który świetnie regeneruje i podtrzymuje poziom nawilżenia, sprawia by nasza buźka była cały czas optymalnie nawodniona. Chciałam również wypróbować krem z kwasem - czytałam o nich dużo opinii, dlatego postawiłam na krem krem złuszczający 5% z kwasem migdałowym, póki co używam go na noc - niecodziennie. I już widzę różnice szczególnie jeżeli chodzi o zwężone pory. 
ziaja pro, kwas migdałowy, krem złuszczający, beauty, spa, krem nawilżający, maska algowa, maska do twarzy, algi morskie,


ziaja pro, kwas migdałowy, krem złuszczający, beauty, spa, krem nawilżający, maska algowa, maska do twarzy, algi morskie,

ziaja pro, kwas migdałowy, krem złuszczający, beauty, spa, krem nawilżający, maska algowa, maska do twarzy, algi morskie,

ziaja pro, kwas migdałowy, krem złuszczający, beauty, spa, krem nawilżający, maska algowa, maska do twarzy, algi morskie,

ziaja pro, kwas migdałowy, krem złuszczający, beauty, spa, krem nawilżający, maska algowa, maska do twarzy, algi morskie,

ziaja pro, kwas migdałowy, krem złuszczający, beauty, spa, krem nawilżający, maska algowa, maska do twarzy, algi morskie,

ziaja pro, kwas migdałowy, krem złuszczający, beauty, spa, krem nawilżający, maska algowa, maska do twarzy, algi morskie,

ziaja pro, kwas migdałowy, krem złuszczający, beauty, spa, krem nawilżający, maska algowa, maska do twarzy, algi morskie,

ziaja pro, kwas migdałowy, krem złuszczający, beauty, spa, krem nawilżający, maska algowa, maska do twarzy, algi morskie,

27 komentarzy:

  1. Z serii Ziaja Pro bardzo lubię peeling enzymatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ja rowniez przekonalam sie do kosmetykow z Ziaji czy to do pielegnacji twarzy czy wlosow,swietnie sie sprawdzaja,a o kosmetykach z serii Ziaja Pro nie slyszalam.Chetnie przetestuje 😊 Jeszcze tak z innej beczki,nagrywaj wiecej filmikow na instagramie,bo bije od Ciebie takim optymizmem i delikatnoscia;) Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak obecnie wyglada Twoja dieta?Moze jakis wpis z tematyki slubnej,bo dawno nie bylo;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja słysząłme tylko o zielnej serii oczyszczajacej

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście uwielbiam produkty ziaji ale ziaji pro jeszcze nie kupowałam, na chwile obecną testuję black mask :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz się spotykam z takim typem maski, ale bardzo mnie zainteresowała. Ziaja to super, minimalistyczna marka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś chciałam kupić z tej serii jakieś serum do twarzy. Mimo niskiej ceny odstraszyła mnie objętość opakowania. Butelka jak na balsam do ciała. Używałabym go chyba kilka lat. Jednak faktycznie trzeba wziąć poprawkę na to, że to kosmetyki do gabinetów i większość będzie miała duże objętości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę sobie kupić taką maseczkę ;)
    ps. Fajnie wyglądasz :D
    pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  9. Tej kuracji jeszcze nie stosowałam, ale bardzo lubię kosmetyki z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kosmetyki z Ziaji póki co używam zwykłego kremu na noc z oliwek i jestem bardzo zadowolona ! Chętnie przetestuję Ziaję PRO :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię kosmetyki z Ziaji - służą w moim domu już od lat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. This one looks nice!

    http://carinazz.blogspot.com.ee/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ich produkty tak samo jak z tołpy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie ciekawi mnie ta seria Ziajki Pro i chyba się skuszę na jakąś maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam wcześniej o tej linii. Bardzo chętnie się rozejrzę za tymi produktami w celu rozeznania. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O pierwszy raz słyszę, że maja takie produkty.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/2017/01/shein-wish-list.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię Ziaja i cieszę się, że można też kupić te produkty tutaj, w Madrycie :) pozdrawiam!

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawa recenzja

    http://skucinskaemilia.blog.pl/niedlaczadu

    OdpowiedzUsuń
  19. O! MUSZĘ KUPIĆ TĄ WERSJĘ!!! <3 SUPER POST!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę zainwestować w ta maseczke :D
    Ogólnie bardzo przypadają mi do gustu produkty Ziaji, wiec chetnie przetestuje :)
    Pozdraeiam i zapraszam:
    Mój blog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię kosmetyki Ziaji, lecz tej serii jeszcze nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się blog, zdjęcia są piękne.. Ale zadbaj o styl pisania, ortografię... Mam wrażenie, że piszesz na szybko, byle mieć z głowy i nie zwracasz uwagi na błędy...

    OdpowiedzUsuń
  23. Krem z kwasem muszę koniecznie kupić!

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !