wtorek, 24 stycznia 2017

Noble Health - krem + collagen

W pewnym momencie naszego kobiecego życia przychodzi taki moment, w którym zaczynamy myśleć i przede wszystkim dostrzegać pierwsze zmarszczki. Ponownie mam kontakt z produktami Noble Health, tym razem zdecydowałam się na serię z collagenem. Na pierwszy rzut pójdzie krem na noc z collagenem - to mój pierwszy krem, który stricte jest przystosowany na noc. Krem przede wszystkim regeneruje strukturę skóry podczas snu, wygładza zmarszczki, przywraca skórze blask i elastyczność i co najważniejsze łagodzi i koi podrażnienia skóry powstałe w ciągu dnia. Ta dawka kolagenu sprawia, że rano moja twarz wygląda jak po zabiegu spa, jest wyjątkowo zregenerowana i wypoczęta. To była kuracja od zewnątrz, ale też pomyślałam o kuracji od wewnątrz i zdecydowałam się na collagen w proszku, podobno jest najlepiej przyswajalny. Wybrałam opcję z shakerem, dzięki czemu wyjątkowo łatwo się go przygotowuje. Kolagen w proszku z glukozaminą jest idealny dla osób, które uprawiają intensywne treningi siłowe. Preparat dla osób, które chcą zadbać o stan swoich kości i chrząstek stawowych.
noble health, beauty, collagen, kolagen, krem z collagenem, zmarszczki, przeciwzmarszczkowy, sport, dieta, fit, odchudzanie, zdrowie,


noble health, beauty, collagen, kolagen, krem z collagenem, zmarszczki, przeciwzmarszczkowy, sport, dieta, fit, odchudzanie, zdrowie,

noble health, beauty, collagen, kolagen, krem z collagenem, zmarszczki, przeciwzmarszczkowy, sport, dieta, fit, odchudzanie, zdrowie,

noble health, beauty, collagen, kolagen, krem z collagenem, zmarszczki, przeciwzmarszczkowy, sport, dieta, fit, odchudzanie, zdrowie,

noble health, beauty, collagen, kolagen, krem z collagenem, zmarszczki, przeciwzmarszczkowy, sport, dieta, fit, odchudzanie, zdrowie,

19 komentarzy:

  1. Zachęciłaś mnie do wypróbowania produktów :)
    http://leyraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdecydowanie dla mnie i na moje treningi :D pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W krem nie wierzę, ale przyjrzę się kolagenowi w proszku. Ze względu na problem ze stawami, jaki mam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, taki krem bardzo mi się przydał. Muszę się właśnie rozejrzeć za jakimś produktem na noc.

    OdpowiedzUsuń
  5. krem chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przygarnęłabym produkty, a w szczególności krem. :)

    http://stylistfashioon.pl/?p=185

    OdpowiedzUsuń
  7. Produkt wygląda na dość ciekawy, kiedyś po niego siegne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny produkt! Sama wiem jak 100% kolagen może odbudować nasze ubytki w organiźmie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hah naprawdę fajne produkty, krem aż chyba pokażę mamie, bo ostatnio ma "hopla" na punkcie tego typu produktów i testuje coraz to nowe :)
    www.dont-benormal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Looks interesting! ♡

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * Blog de la Licorne *

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe produkty :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też używam NobleHealth, ale na włosy i paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie bym wypróbowała:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżeli chodzi o krem, to zdecydowanie jest to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawił mnie ten krem. Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. ja jeszcze na szczęście nie mam problemu ze zmarszczkami (chociaż przyjdzie to pewnie już niedługo), na razie mogę cieszyć się młodością :D

    zapraszam do mnie jeśli chcesz przeczytać o kosmetykach z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !