środa, 4 stycznia 2017

Sensilis skin delight

Czy słyszałyście kiedyś o marce Sensilis ? Ja od jakiegoś czasu używam świetny fluid Upgrade lipo lifting właśnie tej marki, stosuję go gównie na szyję i dekolt. Jego zadaniem jest zmniejszenie widoczności drugiego podbródka oraz wymodelowanie owalu twarzy. Bardzo wydajny produkt, który świetnie wygładza i zmniejsza wiotczenie skóry. Ale wracając do mojej nowości z Sensilis, dzisiaj przychodzę do was z rozjaśniającym zabiegiem składającym się z kremu na noc i czterech ampułek z witaminą C. Nie mam w swojej kolekcji kremu typowo na sen, głownie nim położę się do łóżka na twarz nakładam olejek arganowy, resibo albo stenders. Dlatego to dla mnie pierwsza styczność z kosmetykiem typowo na noc i już jestem mega zadowolona. Zachwycam się tymi malutkimi ampułkami, które w moim wypadku są bardzo wydajne - ampułkę nakładamy raz w tygodniu przed zastosowaniem kremu ( jedna ampułka śmiało wystarczy na dwa użycia ) Po wchłonięciu ampułki nakładamy krem rozjaśniający, oczywiście używamy go również samodzielnie przed snem. Kuracja sprawia że rano nasza twarz wygląda na wyjątkowo wypoczętą, pełną energii i promienności. Szczególną uwagę zwróciłam na pojemność kremu - 75ml, co rzadko się draża w przypadku kremów do twarzy. Taki krem posłuży nam zapewne na długo dlatego warto zaopatrzyć się w tą kurację - szczególnie polecam ♥  
sensilis, kuracja rozjaśniająca, witamina c, ampułki, na noc, krem do twarzy, promienna, beauty, zmarszczki, poszarzała, cera,


sensilis, kuracja rozjaśniająca, witamina c, ampułki, na noc, krem do twarzy, promienna, beauty, zmarszczki, poszarzała, cera,

sensilis, kuracja rozjaśniająca, witamina c, ampułki, na noc, krem do twarzy, promienna, beauty, zmarszczki, poszarzała, cera,

sensilis, kuracja rozjaśniająca, witamina c, ampułki, na noc, krem do twarzy, promienna, beauty, zmarszczki, poszarzała, cera,

sensilis, kuracja rozjaśniająca, witamina c, ampułki, na noc, krem do twarzy, promienna, beauty, zmarszczki, poszarzała, cera,

sensilis, kuracja rozjaśniająca, witamina c, ampułki, na noc, krem do twarzy, promienna, beauty, zmarszczki, poszarzała, cera,

18 komentarzy:

  1. Całość wygląda przepięknie 😚 zaszczyt dostać tak zapakowany prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. całość prezentuje się bardzo profesjonalnie, a witamina C to naturalne bogactwo dla naszej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super dopracowane masz te posty! Bardzo podoba mi się blog!! <3
    pozdrawiam!

    i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tych produktach wcześniej :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa paczuszka :)

    Zapraszam w wolniej chwili na mojego bloga na rozdanie kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam niestety tej firmy :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. zachęciłaś mnie, chętnie sama wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam niestety tej firmy. Bardzo podoba mi się twój blog :D
    http://wishylss.blogspot.com/
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezentuje się bardzo ciekawie. Poza tym, elegancko i zachęcająco. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz spotykam się z tą marką ale kosmetyki wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. już słyszałam o tej marce kosmetyków ; ) sama bym przetestowała takie cudeńka ;) pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze słyszę ale brzmi interesująco www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  13. great post as usual :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że ampułkę można zamknąć po otwarciu, to duży plus jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja skóra bardzo lubi kosmetyki z witaminą C, ale tej serii nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak pięknie zapakowane <3
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !