czwartek, 26 stycznia 2017

Ślub cz cz.6 - wianek czy welon

Moja głowa niestety nie jest stworzona do welonu. Czuję się w nim wyjątkowo ciężko i niekomfortowo. Świetną alternatywą dla welonu jest wianek. Wianek ślubny ładnie wygląda na rozpuszczonych, delikatnie pofalowanych włosach. Idealnie sprawdza się również przy splotach i warkoczach. Mój wybór, jeżeli chodzi o fryzurę padł właśnie na warkocz bądź kłos na bok. Nie chce się martwić całe wesele czy moje fale już się rozprostowały, ale i również nie podobają mi się ciasne upięcia przy skórze głowy. Wianki stały się modnym elementem ślubnej stylizacji. Tajemnica jego sukcesu tkwi w skromności, prostocie, ale też wydobyciu urody każdej panny młodej. Chyba nie ma takiej kobiety, której nie byłoby do twarzy w wianku ślubnym.  Wybór jest pewny, że na pewno wybiorę wianek. Zastanawiam się jeszcze czy wybiorę pełny wianek czy półwianek na grzebieniu.
ślub, wianek, kwiaty, welon, ślubne fryzury, warkocz, kłos, panna młoda, wedding, hairstyle,


ślub, wianek, kwiaty, welon, ślubne fryzury, warkocz, kłos, panna młoda, wedding, hairstyle,

ślub, wianek, kwiaty, welon, ślubne fryzury, warkocz, kłos, panna młoda, wedding, hairstyle,

ślub, wianek, kwiaty, welon, ślubne fryzury, warkocz, kłos, panna młoda, wedding, hairstyle,

ślub, wianek, kwiaty, welon, ślubne fryzury, warkocz, kłos, panna młoda, wedding, hairstyle,

ślub, wianek, kwiaty, welon, ślubne fryzury, warkocz, kłos, panna młoda, wedding, hairstyle,

ślub, wianek, kwiaty, welon, ślubne fryzury, warkocz, kłos, panna młoda, wedding, hairstyle,

ślub, wianek, kwiaty, welon, ślubne fryzury, warkocz, kłos, panna młoda, wedding, hairstyle,

ślub, wianek, kwiaty, welon, ślubne fryzury, warkocz, kłos, panna młoda, wedding, hairstyle,

ślub, wianek, kwiaty, welon, ślubne fryzury, warkocz, kłos, panna młoda, wedding, hairstyle,

ślub, wianek, kwiaty, welon, ślubne fryzury, warkocz, kłos, panna młoda, wedding, hairstyle,

ślub, wianek, kwiaty, welon, ślubne fryzury, warkocz, kłos, panna młoda, wedding, hairstyle,

ślub, wianek, kwiaty, welon, ślubne fryzury, warkocz, kłos, panna młoda, wedding, hairstyle,

ślub, wianek, kwiaty, welon, ślubne fryzury, warkocz, kłos, panna młoda, wedding, hairstyle,

ślub, wianek, kwiaty, welon, ślubne fryzury, warkocz, kłos, panna młoda, wedding, hairstyle,

ślub, wianek, kwiaty, welon, ślubne fryzury, warkocz, kłos, panna młoda, wedding, hairstyle,

31 komentarzy:

  1. Wianki są wspaniałe! Gdy tylko pasują do urody panny młodej, sukni i stylistyki wesela, myślę, że warto! U mnie w końcu był welon, długo się opierałam, ale wyszedł ładny. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. te warkocze z różyczkami boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi osobiście baaardzo podobają się wianki! Znacznie bardziej jak welon...
    Wyglądają dziewczęco, niewinne i są bardzo urokliwe :)
    Na swoim ślubie postawię na wianek!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się wianki, welony także. Wszystko zależy od stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnóstwo pięknych inspiracji, wianki są śliczne, na pewno będę miała dylemat, czy wianek czy welon, ale jeszcze mam czas na zastanawianie się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi bardzo podobają się wianki <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie niesamowicie podobają się wianki. Szczególnie do sukien ślubnych w stylu boho i rozpuszczonych, falowanych włosów. To moje wyobrażenie idealnej stylizacji na ślub. ;) Moja przyjaciółka za jakiś czas wychodzi za mąż i mierzyła wiele sukien, przy okazji welony. Takie delikatne o średniej długości czy nawet bardzo długie z wykończeniem koronkowym są równie piękne. Jednak nie do każdego pasują i również nie do każdej sukni ślubnej. Z każdym Twoim postem o tej tematyce, jestem co raz bardziej ciekawa Twoich wyborów i ogólnego rezultatu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wianek w 100% są piękne :) i nie będziesz miała wrażenie ciążkiej głowy :) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wianek z welonem wygląda cudownie *.*
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne inspiracje :) Ostatnio dostałam "fioła" na punkcie wianków, i nie mogę się doczekać ciepłych dni żeby wprowadzić je do stylizacji :)
    www.leyraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. marzę o wianku do ślubu :) mam nadzieję, że uda mi się znaleźć idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wianki wyglądają bardzo ładnie i romantycznie, ale trzeba zadbać szczególnie o włosy. Moja koleżanka miała wianek, ale loki dość szybko opadły i na zdjęciach nie wygląda to zbyt ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wianki są przepiękne. Sama bym się na niego zdecydowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdybym miała teraz wybierać co założę na swoją głowę podczas ślubu to byłby to zdecydowanie wianek! Są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie wybór padł na welon, średniej długości i właściwie było to dla mnie oczywiste, nawet nie zastanawiałam się nad wiankami :) Piękne wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wianek to genialne rozwiązanie, jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wianki wygladaja przepieknie, to super trend dla przyszlych panien mlodych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie inspiracje :) mnie również wianek bardziej się podoba od welonu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile wspaniałych inspiracji!
    Wianek bardzo mi się podoba. Skoro nie czujesz się dobrze w welonie to spróbuj sam wianek albo wianek z niedługim, delikatnym welonem :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ohh! PRzepiękne są te wianki, wyglądaja tak naturalnie i dodają tyle wdzięku ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post, mega mi się podoba twój styl pisania przeczytałam też kilka poprzednich wpisów :D
    A twój blog jest bardzo inspirujący <3
    Śliczny design i nagłówek

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kosmetyki od Kylie Jenner
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakochałam się w Twoim blogu. Świetnie się go czyta. Jesteś bardzo kreatywna. Uwielbiam i POZDRAWIAM :)

    http://wikadenis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Tobie swietnie bedzie pasowac taka lekka fryzura + wianek ...mega naturalnie,świeżo i dziewczęco.Nawet juz sobie Ciebie wyobrazilam w takiej odslonie i powiem jedno IDEALNIE !!!;) Pozdrawiam moja ulubiona Blogerko;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Inną alternatywą dla welonu lub wianka jest piękna opaska np. wykonana techniką soutache https://www.facebook.com/queenjewellerysoutache/posts/838075316240910. Ogólnie biżuteria wykonana tą technika czy to kolczyki czy naszyjnik na ślub będzie czymś pięknym, niepowtarzalnym.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wianki wyglądają pięknie :) Już sobie wyobraziłam Twoją fryzurkę i Ciebie w tym wianku :) Na pewno będzie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wianki wyglądają pięknie przy lokach czy warkoczu, sama zdecydowałam się na welon i nie żałuję, wianki bardziej pasują mi na sesje zdjęciowe. :) No i wianki nie widzą mi się z sukniami typu 'księżniczki', tylko z romantycznymi, lekkimi sukienkami z koronką. <3 Powodzenia w przygotowaniach!

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam wianki, jednak wybrałabym klasyczny bukiet :)

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !