sobota, 25 lutego 2017

A gdyby tak zaszaleć z legginsami?

Nieodłącznym elementem takich wietrznych dni stała się u mnie czapka z szaleo i nauszniki. Nauszniki prezentowałam w ostatnim wpisie. Dzisiaj przychodzę do was dodatkowo z welurowymi legginsami, które nadadzą koloru każdej stylizacji. Legginsy są idealną alternatywą na chłodniejsze dni - są ciepłe i miłe w dotyku, nie robią się sztywne jak jeansy. Czarny płaszcz, do tego czarna koszula i szpilki - wyjątkowo wysokie, odkopane z dna szafy. Uwielbiam czerń i uwielbiam łączyć ją z kontrastującymi kolorami. Do naszego ślubu pozostało już mnie niż 100 dni. Dopinamy powoli wszystko na ostatni guzik i zaczynam się już powoli stresować :)
welurowe, legginsy, zara, szaleo, czapka, skórzana torebka, nucelle, szpilki, czarne, botki, fashion, lorus, bordowe, czarny płaszcz, zamkami,


welurowe, legginsy, zara, szaleo, czapka, skórzana torebka, nucelle, szpilki, czarne, botki, fashion, lorus, bordowe, czarny płaszcz, zamkami,

welurowe, legginsy, zara, szaleo, czapka, skórzana torebka, nucelle, szpilki, czarne, botki, fashion, lorus, bordowe, czarny płaszcz, zamkami,

welurowe, legginsy, zara, szaleo, czapka, skórzana torebka, nucelle, szpilki, czarne, botki, fashion, lorus, bordowe, czarny płaszcz, zamkami,

welurowe, legginsy, zara, szaleo, czapka, skórzana torebka, nucelle, szpilki, czarne, botki, fashion, lorus, bordowe, czarny płaszcz, zamkami,

welurowe, legginsy, zara, szaleo, czapka, skórzana torebka, nucelle, szpilki, czarne, botki, fashion, lorus, bordowe, czarny płaszcz, zamkami,

welurowe, legginsy, zara, szaleo, czapka, skórzana torebka, nucelle, szpilki, czarne, botki, fashion, lorus, bordowe, czarny płaszcz, zamkami,

welurowe, legginsy, zara, szaleo, czapka, skórzana torebka, nucelle, szpilki, czarne, botki, fashion, lorus, bordowe, czarny płaszcz, zamkami,

welurowe, legginsy, zara, szaleo, czapka, skórzana torebka, nucelle, szpilki, czarne, botki, fashion, lorus, bordowe, czarny płaszcz, zamkami,

welurowe, legginsy, zara, szaleo, czapka, skórzana torebka, nucelle, szpilki, czarne, botki, fashion, lorus, bordowe, czarny płaszcz, zamkami,

welurowe, legginsy, zara, szaleo, czapka, skórzana torebka, nucelle, szpilki, czarne, botki, fashion, lorus, bordowe, czarny płaszcz, zamkami,

welurowe, legginsy, zara, szaleo, czapka, skórzana torebka, nucelle, szpilki, czarne, botki, fashion, lorus, bordowe, czarny płaszcz, zamkami,

welurowe, legginsy, zara, szaleo, czapka, skórzana torebka, nucelle, szpilki, czarne, botki, fashion, lorus, bordowe, czarny płaszcz, zamkami,
| czapka - szaleo, płaszcz - zaful, legginsy - zara, torebka - nucelle, zegarek - lorus, botki - pantofelek |
Instagram

34 komentarze:

  1. Mam identyczne, sprzed paru lat ale juz chyba w nie nie wejde :D wygladasz super ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami fajnie jest przełamać całą stylizacje właśnie takimi legginsami :)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w sumie rzadko chodzę w legginsach, ale te Twoje są naprawdę ładne i wyglądają na ciepłe ;)


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*


    OdpowiedzUsuń
  4. You look awesome :D I'm in love with your bag *________*

    NEW PERSONAL POST | MY OWN BEAUTY CARE PLEASURES.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za legginsami, jak i welurem, ale najważniejsze, że Ty się w nich dobrze czujesz. :) Reszta bardzo mi się podoba. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne legginsy! bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. płaszcz i buty super, welurowe leginsy nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. You look great!
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie wyglądają te legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne szpilki :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Leginsy mają świetny kolor, dzięki temu że są z weluru prezentują się jeszcze bardziej ciekawie.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kocham legginsy a Twoje są również interesujące! :) Bardzo ładnie Ci w tej czapce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z leginsami praktycznie się nie rozstaje :) Jest mi w nich najwygodniej :) Świetny outfit!

    OdpowiedzUsuń
  14. Z takim leginsami to można świat podbijać ;) Świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne leginsy !!! wyglądasz w nich bosko <3 sama kupiłam sobie ostanio spodnie z tego materiału :p

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyszło. Czerwień z czernią zawsze ładnie wyglądają. Czapka bardzo twarzowa! A pazurki śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki fajny model legginsów :D Nie spotkałam jeszcze takich! I śliczne paznokcie :)

    leyraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo zacne legginsy :) Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam nosić leginsy :) te czerwone bardzo ładne ;)

    http://purpurowyksiezyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastic post, I very like your bag :)


    new post
    https://www.instagram.com/ilijac/
    http://mensfashionobsession.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  21. Love those leggings in this awesome winter outfit! You look so beautiful! :)

    And those sexy stiletto heeled booties... perfection! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne są te legginsy,sama mam podobne ❤ :)

    OdpowiedzUsuń
  23. no proszę świetne te legginsy!

    OdpowiedzUsuń
  24. właśnie przypomniałaś mi o moich welurowych legginsach :D
    świetnie wyglądasz :) inspirujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czasami miałam takie sytuacje że chętnie zakładałam takie szalone leginsy, jakoś mi to mineło, ale dalej nie mogę się pożegnać z tymi w kropeczki :p
    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !