sobota, 11 lutego 2017

Aztecka spódnica z frędzlami

Motyw aztecki kojarzył mi się głównie z wakacjami i latem, wszystko do czasu, gdy w mojej szafie pojawiła się ta cudowna spódnica z frędzlami. Genialna kiecka z azteckim pasem u góry mimo motywu nadaje się idealnie na zimę, a szczególnie na taką pogodę jak ta, ponieważ jest bardzo ciepła. Spódniczkę połączyłam z granatową koszulą oraz zamszowymi botkami na szpilce. Na głowie wyjątkowo zagościły fale, od czasu do czasu uruchomię lokówkę stożkową. Beżowy, ciepły płaszczyk i szara torebka z prezentowym zapięciem - stonowanie, czyli tak jak lubię. 
fashion, lorus, butik, botki, szpilki, frędzle, spódnica, aztec, niren, płaszcz wełniany, hybrydy, nails, lorus, zegarek,



fashion, lorus, butik, botki, szpilki, frędzle, spódnica, aztec, niren, płaszcz wełniany, hybrydy, nails, lorus, zegarek,

fashion, lorus, butik, botki, szpilki, frędzle, spódnica, aztec, niren, płaszcz wełniany, hybrydy, nails, lorus, zegarek,

fashion, lorus, butik, botki, szpilki, frędzle, spódnica, aztec, niren, płaszcz wełniany, hybrydy, nails, lorus, zegarek,

fashion, lorus, butik, botki, szpilki, frędzle, spódnica, aztec, niren, płaszcz wełniany, hybrydy, nails, lorus, zegarek,

fashion, lorus, butik, botki, szpilki, frędzle, spódnica, aztec, niren, płaszcz wełniany, hybrydy, nails, lorus, zegarek,

fashion, lorus, butik, botki, szpilki, frędzle, spódnica, aztec, niren, płaszcz wełniany, hybrydy, nails, lorus, zegarek,

fashion, lorus, butik, botki, szpilki, frędzle, spódnica, aztec, niren, płaszcz wełniany, hybrydy, nails, lorus, zegarek,

fashion, lorus, butik, botki, szpilki, frędzle, spódnica, aztec, niren, płaszcz wełniany, hybrydy, nails, lorus, zegarek,

fashion, lorus, butik, botki, szpilki, frędzle, spódnica, aztec, niren, płaszcz wełniany, hybrydy, nails, lorus, zegarek,
| płaszcz - niren, spódnica - styleve, koszula - naia, botki - butik, torebka - nucelle, zegarek - lorus|

37 komentarzy:

  1. Swego czasu chodził za mnie twój model spódnicy, niestety przy mojej "okrągłej figurze" wygląda to kiepsko. Ty zaś wyglądasz super i bardzo lubię Twoje zestawienia - 100% mojego stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam frędzle! Bardzo podoba mi się cała stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się prezentuje ta spódnica,bardzo ładne zdjęcia!Jak zwykle konkretnie i na temat ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz, płaszcz ekstra ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie :) Mi też zazwyczaj aztecki motyw kojarzy się z latem i wakacjami, ale jak widać można go przemycić (i to z super efektem) nawet w zimowej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I jakie śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszcz jest świetny ale najbardziej podoba mi się spódniczka, mam bardzo podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja. Bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo spódnica jest genialna! Bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się te pazurki 💋

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja, bardzo w moim guście. I te paznokcie, przepiękne, zdecydowanie przyciągają wzrok

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna ta spdniczka, jestem jej wielka fanką!

    OdpowiedzUsuń
  13. Daria świetny post, frędzle które uwielbiam, buty i spódnica wow, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo łada stylizacja, spódnica ma świetne frędzle ! Kocham je ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie wyglądasz! Spódnica jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny zestaw. Wszystko mi się podoba. Poza tym, piękne paznokcie, włosy oraz zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Poskytujeme lék k léčbě různých zdravotních problémů, pomocí léčiva, které byly předány, a zrno může zcela vyléčit onemocnění.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny płaszczyk, właśnie tego stylu szukam :)
    olusky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna spódniczka i świetne buty! :*

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow!! Pięknie!! Piękna spódnica i botki:) Wszystko piękne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super sesja, bardzo mi się podoba :)
    www.leyraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się bardzo spodobał Twój płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jak zawsze prezentujesz się obłędnie! elegancko, ale i dziewczęco. A w fale bardzo ładne <3

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja jestem zachwycona paznokciami! :D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny Manicure!


    Zapraszam do mnie <3
    -------> BLOG VANILOVE

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !