środa, 8 marca 2017

Buty na wiosnę czyli Sole Outlet

Tej wiosny mam ogromnego bzika na punkcie zamszu. Przeglądając sieciówki zamarzyłam o czymś wyjątkowo niszowym. Odwiedziłam outlet Sole, gdzie znalazłam dwie cudowne pary butów. Plusem jest to, że buty w tym miejscu trafiają się w pojedynczych rozmiarach, dlatego mam pewność, że drugich takich mogę już nie znaleźć. Wybrałam szare, skórzane botki z even&doo oraz czarne, asymetryczne czółenka na słupku z pier one. Więc jeżeli tak jak ja lubicie czasami kupić coś wyjątkowego, coś czego nie ma nikt inny - zapraszam do Sole Outlet. Lubie takie niszowe sklepiki, zawsze uważam je za skarbnice perełek.
botki, czółenka, buty, zamszowe, fasion, pier one, even&doo, wiosna, lato, 2017, 2018, outlet, poznań,


botki, czółenka, buty, zamszowe, fasion, pier one, even&doo, wiosna, lato, 2017, 2018, outlet, poznań,

botki, czółenka, buty, zamszowe, fasion, pier one, even&doo, wiosna, lato, 2017, 2018, outlet, poznań,

botki, czółenka, buty, zamszowe, fasion, pier one, even&doo, wiosna, lato, 2017, 2018, outlet, poznań,

botki, czółenka, buty, zamszowe, fasion, pier one, even&doo, wiosna, lato, 2017, 2018, outlet, poznań,

35 komentarzy:

  1. Botki są świetne :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zamsz! Dla mnie jakoś zawsze lepiej wygląda niż świecące buciki :D Te czarne są w moim guście! :)

    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są! Bardzo mi się podobają ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. szare śliczne :) czarne jak dla mnie za wysokie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham zamsz!!! Szare cudne, ale w czarnych zakochałam się!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szare botki są świetne, też uwielbiam zamsz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba modele bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. boskie są <3
    pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są te botki!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie pary świetne. Szare chętnie bym przygarnęła. Idę poszukać co tam mają w moim rozmiarze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super udane zakupy, jestem ogromną miłościczką butów, więc nigdy sobie nie odmawiam przyjemności zakupu kolejnej pary www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  13. czółenka bardzo podobają mi sié, boskie są!

    OdpowiedzUsuń
  14. Love your look and style

    Follow for follow?
    Chic Poradnik
    Blogs Showcase

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie cudowne *.* Zakochałam się w szarych botkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne! uwielbiam takie modele! i również preferuję zakupy w takich sklepikach. Zawsze coś ciekawego znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zamsz jest trudny w pielęgnacji, ale za to jaki piękny :) Świetne buty :)

    leyraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam sklepu , śliczne buty ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Też lubię zamszowe buty, mam kilka par. Bardzo ładne wybrałaś, jedne i drugie są fajne:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Oba modele bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne te szare botki! <3 Fakt, idealne na wiosnę <3

    pozdrawiam, Podkowaa

    OdpowiedzUsuń
  22. Nadrabiam zaległości na blogach, wszystkie butki mi się podobają, są super. Fajne tło zdjęć. Pozdrawiam Babooshka Style

    OdpowiedzUsuń
  23. Te szare butki są śliczne! :)
    http://purpurowyksiezyc.pl

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !