środa, 22 marca 2017

Dodatki w kolorze złota czyli torebka, buty i powerbank.

Pastele królują, szczególnie wiosną. U mnie ten trend już dawno się przejadł i stawiam na mocne kolory i metaliczne dodatki. Ostatnio prezentowałam set, w którym pojawiła się w chromowanych szpilkach. Dzisiaj wśród nowości pojawiły się również podobne szpilki, jednak w kolorze złotym, miedzianym. Oczywiście nie obyło się też bez innych dodatków i tu dla urozmaicenia prezentuję mojego nierozłącznego powerbanka stilgut oraz szarą, pakowną torebeczkę.

Uwielbiam lakierowane, klasyczne szpilki, które cechuje wyjątkowo prosty kształt. W swojej kolekcji mam już masę takich butów, od koloru do wyboru. Po zakupie chromowanych szpilek nie mogłam przejść obojętnie obok tych złotych z pantofelek24. Są również piękne i na pewno współgrają ze stylizacjami na wiosnę. Do grona kolekcji moich torebek dołączyła torebka nobo z TZL zdobiona grubym, srebrnym łańcuchem. Pojemna, klasyczna torebka nadaje się idealnie do pracy, jak i na zakupy. Mieszczę w niej najpotrzebniejsze rzeczy i nawet znajdzie się miejsce na aparat. Staram się zawsze mieć przy sobie aparat i telefon, który w przypadku częstego korzystania z internetu rozładowuje mi się w mgnieniu oka. Ale to dla mnie żaden kłopot tym bardziej że mam zawsze w torebce powerbanka. Wyjątkowo elegancki powerbanka  w kolorze złota przyciąga nie tylko wyglądem, ale również funkcjonalnością. To za sprawą pojemności - 13000 mAh, która wystarczy na 6 pełnych naładowań.

Już nie mogę się doczekać, kiedy wskoczę w te złote szpilki i stworzę wiosenną stylizację. W sobotę odwiedziłam New Look i Mikołaj kupił mi tam świetne dopasowane spodnie i mega seksowną sukienkę z metalowym paskiem. Dawno nie byłam tak zadowolona po zakupach. Ciężko mi dogodzić, jeżeli chodzi o ciuchy, ale Mikołajowi się udało!
Fashion, nobo, chromowane, złote, szpilki, vices, stilgut, powerbank, power bank, 13000, samsung, iphone, wiosna, nowości,


Fashion, nobo, chromowane, złote, szpilki, vices, stilgut, powerbank, power bank, 13000, samsung, iphone, wiosna, nowości,

Fashion, nobo, chromowane, złote, szpilki, vices, stilgut, powerbank, power bank, 13000, samsung, iphone, wiosna, nowości,

Fashion, nobo, chromowane, złote, szpilki, vices, stilgut, powerbank, power bank, 13000, samsung, iphone, wiosna, nowości,

40 komentarzy:

  1. Rewelacja <3
    piękne dodatki
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super szpilki, ale tak sobie myślę, że nie miałabym gdzie ich założyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful photos.

    Follow me.
    http://mojsminkeraj1.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  4. buty przepiękne, same w sobie stanowią NO1 całego setu :). Z czymkolwiek ich nie założysz, zestawisz, etc... będą przyćmiewać resztę. W pozytywnym sensie :). torebka... hmmm lubię jasno szare torebki, i tyle :0. PS. fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne buty, strasznie mi się takie podobają, choć pewnei nie miałabym gdzie ich nosić ;D Nie mogę się na nie napatrzeć. powerbanka też zawsze mam przy sobie, ale nie jest on niestety aż tak elegancki jak twój, ale ważne, że ratuje mnie w krytycznych sytuacjach, przypomniałaś mi, ze musze go na jutro naładować! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam złoto, szpilki przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne buty! ;)

    Zapraszam do siebie:
    http://purpurowyksiezyc.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne buty, uwielbiam złote dodatki:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogólnie złote buty trochę są obciachowe, ale może z dobrym outfitem nie będą wyglądać festyniarsko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne buty :) A w powerbank też wreszcie muszę zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o jakie śliczne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szpilki robią wrażenie, ale to torebka skradła moje serducho, piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cuda ;D Szpilki obłędne Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty prezentuję się pięknie, choć nie wiem czy miałabym odwagę je założyć ;)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. oj nie moje kolory, ale szpilki wyglądają pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam złote dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty są rewelacyjne. Na pewno świetnie będą się prezentowały w klasycznych zestawach, grając pierwsze skrzypce. Widzę je również w towarzystwie czarnej czy czerwonej sukienki. :) Torebka również mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam złote dodatki <3
    buty extra!

    OdpowiedzUsuń
  19. Butki, jak i torebka rewelka :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne szpilki.
    Pozdrawiam :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne złote szpilki, choć generalnie wolę srebrne www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Powiem szczerze, że wszystkie rzeczy które pokazałaś wpadły mi w oko i z miłą chęcią bym je przygarnęła :D

    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne dodatki :) nie mogę się doczekać na Twoje stylizacje z nimi! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Powerbank wygląda wręcz ekskluzywnie :) świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Buty są fenomenalne! :)
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. buty są super! świetnie pasują do wielu kolorów;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szpilki po prostu rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !