sobota, 18 marca 2017

Jeansy z dziurami, mgiełka w kropki i zamszowe czółenka - wiosna!

Złapałam je, wracając z pracy, bez żadnego przymierzania - kosztowały tylko 29zł w pull&bear (uwielbiam od nich spodnie). Stwierdziłam, że w przypadku gdy będę za małe, to nie będzie mi szkoda tych 30zł, ale trafiły się wyjątkowo dopasowane. Czekałam z nimi do pierwszych wiosennych stylizacji.

Już od dłuższego czasu marzyłam o takich spodniach, zawsze jednak coś zwodziło mnie od zakupu. W tym przypadku cena z wyprzedaży skłoniła mnie do zakupu i ot, tak mam, w mojej szafie są pierwsze jeansy z dziurami. Na blogu jak widać, zrobiło się wiosennie, to za sprawą, chociażby pięknej mgiełki z falbaną w kropki z bonprix. Większość bluzek i koszul mam z bonprix i są genialne. Gorzej z dołami - zazwyczaj spódniczki i spodnie są mi za luźne mimo wyboru najmniejszego rozmiaru. Wyletniłam się również w przypadku obuwia, w wiosennej stylizacji znalazły się także nowe czółenka zamszowe z outletu sole. Wiosna to również świeże dodatki, postawiłam na delikatną bransoletkę byritatorino. Wygodne, na słupku, idealne na obecną pogodę. Czarne czółenka będę również świetnie, pasowały do sukienek i spódniczek, które mam w planach kupić na wiosnę, na razie rozglądam się, lecz nic ciekawego nie wpadło mi w oko.

Jak widać warto czekać do wyprzedaży. Końcowe ceny są wręcz kuszące. Jeansy zdobione zameczkami ze 129zł na 29zł to idealny zakup wyprzedażowy. W mojej szafie jednak cały czas brakuje wiosennych spódniczek i sukienek. Niestety moda na zamszowe ciuchy zupełnie nie jest w moim guście, a odwiedzając sieciówki możemy napotkać głównie takie rzeczy. 
jeans z dziurami, spodnie z dziurami, pull bear, pull and bear, mgiełka, bonprix, koszula, bluzka, fashion, czółenka, zamszowe, czółenka na słupku, lorus, celebrytka,


jeans z dziurami, spodnie z dziurami, pull bear, pull and bear, mgiełka, bonprix, koszula, bluzka, fashion, czółenka, zamszowe, czółenka na słupku, lorus, celebrytka,

jeans z dziurami, spodnie z dziurami, pull bear, pull and bear, mgiełka, bonprix, koszula, bluzka, fashion, czółenka, zamszowe, czółenka na słupku, lorus, celebrytka,

jeans z dziurami, spodnie z dziurami, pull bear, pull and bear, mgiełka, bonprix, koszula, bluzka, fashion, czółenka, zamszowe, czółenka na słupku, lorus, celebrytka,

jeans z dziurami, spodnie z dziurami, pull bear, pull and bear, mgiełka, bonprix, koszula, bluzka, fashion, czółenka, zamszowe, czółenka na słupku, lorus, celebrytka,

jeans z dziurami, spodnie z dziurami, pull bear, pull and bear, mgiełka, bonprix, koszula, bluzka, fashion, czółenka, zamszowe, czółenka na słupku, lorus, celebrytka,

jeans z dziurami, spodnie z dziurami, pull bear, pull and bear, mgiełka, bonprix, koszula, bluzka, fashion, czółenka, zamszowe, czółenka na słupku, lorus, celebrytka,

jeans z dziurami, spodnie z dziurami, pull bear, pull and bear, mgiełka, bonprix, koszula, bluzka, fashion, czółenka, zamszowe, czółenka na słupku, lorus, celebrytka,

jeans z dziurami, spodnie z dziurami, pull bear, pull and bear, mgiełka, bonprix, koszula, bluzka, fashion, czółenka, zamszowe, czółenka na słupku, lorus, celebrytka,

jeans z dziurami, spodnie z dziurami, pull bear, pull and bear, mgiełka, bonprix, koszula, bluzka, fashion, czółenka, zamszowe, czółenka na słupku, lorus, celebrytka,

jeans z dziurami, spodnie z dziurami, pull bear, pull and bear, mgiełka, bonprix, koszula, bluzka, fashion, czółenka, zamszowe, czółenka na słupku, lorus, celebrytka,
| czółenka - outletu sole, jeansy - pull&bearr, bluzka - bonprix, płaszcz- zaful, torebka - nucelle, zegarek - lorus, bransoletka - byritatorino |
Instagram

54 komentarze:

  1. Swietne jeansy, faktycznie idealnie leza ;) Koszula tez bardzo ladna i sexowna :)
    Pozdrawiam buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie podobają mi się najbardziej! :) muszę sobie kiedyś i ja sprawić jedna parę z pull&bearr

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne mają wykończenie i koszula wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super te spodnie. Jeszcze za taką cene - wow ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne połączenie, podobają mi się te dżinsy! :)
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie spodnie, wyglądają super ! :)
    _______________
    LadyAlekseyBLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie idealny look! moja kolorystyka, moje fasony. strzał w 10! szczególnie mnie zauroczyła ta bluzeczka mgiełka w grochy.<3

    Pozdrawiam i ślę buziaki!
    Pola z Pryzmatu Poli

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeansy super podkreślają Twoją super figurę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj tam od razu "wyletniłam".... widać że dobrze się w tym secie czujesz :D

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Super cena na spodnie, cała stylizacja piękna :) Bluzeczka sexy i bardzo ładny płaszcz z Zaful :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyglądasz :) Ja poluję na takie jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam Twój tatuaż! idealny wzór i idealne miejsce! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem zachwycona Twoimi czółenkami - są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia i śliczny zegarek *.*

    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz rewelacyjnie
    świetne buty na obcasie, idealnie dopasowane do całości
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne dżinsy i jeszcze za takie małe pieniądze! Śliczny płaszcz, torebka, buty.

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie

    http://skucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. great!
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny look :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz - fantastyczna jest ta koszulka :) U mnie tak samo - spódnic mam totalny brak a przecież idzie wiosna... Takie łupy na wyprzedaży to prawdziwa gratka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna bluzeczka i płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz , super zestaw ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale świetnie wyglądasz w tych dżinsach! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Coraz piekniej wygladasz! Figurka 1. klasa!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ty to masz figurę:*
    Ja to zawsze jestem zachwycona tym jak wyglądasz:)
    Super:*

    OdpowiedzUsuń
  27. Loving your jeans outfit! :)

    And the cute heels look so comfy! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna bluzeczka :)
    http://purpurowyksiezyc.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Idealnie , buty mnie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Daria super wyglądasz w tych spodniach, bluzka też przyciąga uwagę, widać wiosnę u Ciebie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne te portaski udalo Ci się upolować kochana i za 30 zł, to aż grzechem byloby nie brać, zwlaszcza że ten sklep też z kolei do najtanszych nie należy, za to rzeczy mają super :)

    I bluzka szarpnęła mnie za serducho- żabocik, falbanki, jak to moda lubi zataczać koła :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny i kobiecy look :) Super bluzeczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Te spodnie mają fajny dół, te zameczki są urocze:) Bluzka też piękna i w ogóle świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ciekawa bluzeczka! podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeansy z dziurami nie koniecznie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Idealnie to wszystko razem wygląda. Podoba mi się każdy element tej stylizacji oraz zdjęcia. Co do spodni, wyglądają naprawdę świetnie. Też kupiłam na wyprzedaży fajnie rurki w Pull&Bear za 49 zł. Jestem z nich bardzo zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow! Pieknie ;)

    Spodnie są przecudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Very Nice. :)

    Follow me.
    http://mojsminkeraj1.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  39. Stylizacja bardzo fajna, klasyczna. Podoba mi się. Jednak ta prześwitująca bluzka jest dla mnie za odważna. :) pozdrawiam. jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !