środa, 1 marca 2017

Ślub cz.8 - bukiet ślubny.

Żółty kolor kojarzy mi się głównie z optymizmem, świeżością i radością. Taki też będzie mój wymarzony bukiet ślubny. Podobają mi się bukiety al'a kulki - mocno zbite, tworzące idealną całość. Polne, niszowe kwiaty są wyjątkowo urocze. Mój bukiet zostanie utrzymany w kolorystyce żółtych kwiatów połączonych z bielą i zielenią natury. Takich kwiatów jest wyjątkowo dużo, dlatego będę miała w czym wybierać. Są irysy, lilie, piwonie, frezje i wiele, wiele innych. Ten kolor jest polecany szczególnie dziewczynom o ciemnych włosach. 
wedding, kwiaty, ślub, bukiet ślubny, żółte kwiaty, ślub w motywie żółtym, yellow wedding, ślub w czerwcu, 2017, 2018, panna młoda, rustykalny,



wedding, kwiaty, ślub, bukiet ślubny, żółte kwiaty, ślub w motywie żółtym, yellow wedding, ślub w czerwcu, 2017, 2018, panna młoda, rustykalny,

wedding, kwiaty, ślub, bukiet ślubny, żółte kwiaty, ślub w motywie żółtym, yellow wedding, ślub w czerwcu, 2017, 2018, panna młoda, rustykalny,

wedding, kwiaty, ślub, bukiet ślubny, żółte kwiaty, ślub w motywie żółtym, yellow wedding, ślub w czerwcu, 2017, 2018, panna młoda, rustykalny,

wedding, kwiaty, ślub, bukiet ślubny, żółte kwiaty, ślub w motywie żółtym, yellow wedding, ślub w czerwcu, 2017, 2018, panna młoda, rustykalny,

wedding, kwiaty, ślub, bukiet ślubny, żółte kwiaty, ślub w motywie żółtym, yellow wedding, ślub w czerwcu, 2017, 2018, panna młoda, rustykalny,

wedding, kwiaty, ślub, bukiet ślubny, żółte kwiaty, ślub w motywie żółtym, yellow wedding, ślub w czerwcu, 2017, 2018, panna młoda, rustykalny,

wedding, kwiaty, ślub, bukiet ślubny, żółte kwiaty, ślub w motywie żółtym, yellow wedding, ślub w czerwcu, 2017, 2018, panna młoda, rustykalny,

wedding, kwiaty, ślub, bukiet ślubny, żółte kwiaty, ślub w motywie żółtym, yellow wedding, ślub w czerwcu, 2017, 2018, panna młoda, rustykalny,

wedding, kwiaty, ślub, bukiet ślubny, żółte kwiaty, ślub w motywie żółtym, yellow wedding, ślub w czerwcu, 2017, 2018, panna młoda, rustykalny,

17 komentarzy:

  1. Śliczne są :) ja też miałam kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrócę do Twojego poradnika, jak bede planowac slub :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, zwłaszcza drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne są te bukiety :) takie żywe, radosne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatni bukiet cudowny!!! :) (miałam bardzo podobny)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, ja myślę raczej o różowym bukiecie z piwoniami, więc taka trochę klasyka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam bukiet ślubny ze słoneczników.

    OdpowiedzUsuń
  8. ŚLICZNY BUKIET :)
    http://purpurowyksiezyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne bukiety!
    Ja miałam bardzo delikatny i mały - o takim zawsze marzyłam
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  10. PRZEPIĘKNY!!!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetną kolorystykę bukietu wybrałaś. :)
    Z inspiracji spodobało mi się najbardziej ostatnie połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te bukiety i bardzo kojarzą mi się z porą wiosenną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna kolorystyka :)
    ten ostatni chyba mi się najbardziej podoba *__*

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !