sobota, 22 kwietnia 2017

Pudrowa, pikowana kurtka i moje nowe, sportowe buty Asics

Wiosną częściej sięgam po wygodny, sportowe buty. Szukając idealnych na ten rok, skupiłam się na czymś nietuzinkowym. Zawsze i w sumie cały czas lubię new balance, jednak tej wiosny postawiłam na coś innego, wybór padł na wyjątkowo wygodne buty Asics. Takie buty kupicie na butyjana.pl. Podobny, również zamszowy design sprawia, że blisko im do klasycznych new balance - wyróżnia je jednak inna stylistyka, co sprawia, że wyglądają super. Postawiłam na jasny, pudrowy róż z delikatnymi elementami koloru miętowego.

Jak sportowe buty to w moim przypadku tylko i wyłącznie w parze z dopasowanymi jeansami z wysokim stanem. Całkiem podobny look stworzyłam mniej więcej rok temu. Wtedy jednak miałam na sobie pudrową, zwiewną koszulę i właśnie brzoskwiniowe new balance. Tym razem pozostałam przy elementach czerni, wybierając typowy basick top z bonprix. Kupiłam je w dwupaku. Biały i czarny - są idealne zarówno do jeansów, jak i spódniczek. Pikowana kurtka nadaje się niestety tylko na cieplejsze dni. Ale mam dwie z goodlookin, gdzie druga jest cieplejsza i ma długi rękawek. Uwielbiam je obie, ale ta z krótszymi rękawami zauroczyła mnie swoim designem i krojem. Dopiero na zdjęciach zauważyłam, że na szybko, wychodząc z domu chwyciłam elegancką torebkę, ale mam wrażenie, że nie zepsuło to efektu. Przynajmniej kolorystycznie pasuje do topu i całość nie wyszła zbyt cukierkowo. Niestety nie czuję się w pastelowych kolorach i z chęcią przełamuję je mocnym akcentem.

Aby opanować moje długie już włosy, od czasu do czasu splatam je w jeden warkocz na bok. Ten zestaw, jak widać, idealnie nadaje się na te dni, gdy potrzebujemy ubrać się wygodnie i komfortowo. Coraz częściej sięgam właśnie po takie wygodne zestawy. Praca, dom, siłownia, blog... To wszystko sprawia, że szpilki na moim nogach goszczą głównie w weekendy i to podczas wieczornych wyjść. Wracając do butów Asics, to moje pierwsze buty tej marki i na pewno nie ostatnie. Nie miałam wygodniejszych butów, są wyjątkowo mięciutkie podczas chodzenia, stopy w nich wręcz odpoczywają.
asics, butyjana, buty jana, sklep sportowy, buty sportowe, new balance, pudrowa kurtka, goodlooking, jeansy, high waist, kłos na bok, fashion, warkocz na bok,


asics, butyjana, buty jana, sklep sportowy, buty sportowe, new balance, pudrowa kurtka, goodlooking, jeansy, high waist, kłos na bok, fashion, warkocz na bok,

asics, butyjana, buty jana, sklep sportowy, buty sportowe, new balance, pudrowa kurtka, goodlooking, jeansy, high waist, kłos na bok, fashion, warkocz na bok,

asics, butyjana, buty jana, sklep sportowy, buty sportowe, new balance, pudrowa kurtka, goodlooking, jeansy, high waist, kłos na bok, fashion, warkocz na bok,

asics, butyjana, buty jana, sklep sportowy, buty sportowe, new balance, pudrowa kurtka, goodlooking, jeansy, high waist, kłos na bok, fashion, warkocz na bok,

asics, butyjana, buty jana, sklep sportowy, buty sportowe, new balance, pudrowa kurtka, goodlooking, jeansy, high waist, kłos na bok, fashion, warkocz na bok,

asics, butyjana, buty jana, sklep sportowy, buty sportowe, new balance, pudrowa kurtka, goodlooking, jeansy, high waist, kłos na bok, fashion, warkocz na bok,
| kurtka - goodlookin, buty - butyjana.pl, spodnie - pull&bear, top - bonprix, torebka - nucelle, zegarek - lorus |

47 komentarzy:

  1. Świetna jest ta kurtka, bardzo fajny wiosenny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta kurtka, bardzo fajny wiosenny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe buty, niestety u mnie zamszowe zdecydowanie się nie sprawdzają, nie szanuję ich ;p Przepieknie Ci w tak upietych włosach, powiało wiosną i świeżością, super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny zestawik! Uwielbiam spodnie w takim intensywnym jeansowym kolorze! A buty - wow! Cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W pastelach Ci do twarzy :D Bardzo podoba mi się pikowana kurtka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz - tak świeżo i wiosennie <3
    Buziak ;*! Pozdrawiam

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty i pazurki, skradły moje serducho. Kurtka też jest niezła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna kurtka

    http://iamemilia.blog.pl/przyjazn/#comments

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz ;) cudne paznokcie ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  10. Szukam właśnie takiej kurteczki tylko w kolorze szarym!
    Świetnie wyglądasz! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację, że sportowe buty świetnie komponują się ze spodniami z wysokim stanem. Na plus. :) Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana świetnie wygladasz ;*
    super zestaw
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie wyglądasz :) piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna kurtka i torebka! Uwielbiam takie na długim pasku! Też ostatnio często śmigam w dopasowanych dzinsach i sportowych butach! Jestem zauroczona twoimi wiosennymi paznokciami , cudne te tulipanki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw ! Kurtka, buty, torebka - całość w moim stylu <3

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2017/04/jeansowa-katana-denim-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładna kurteczka! ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja:) Kurtka bardzo mi się podoba:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny jest ten model bucików!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ❤❤❤
    Wszystkie buty uwielbiam ❤❤

    http://twinstyl.blogspot.com/2017/04/najlepsze-kosmetyki-giordani-gold.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. Super kurtka, ślicznie wyglądasz w tym warkoczu!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakoś nigdy nie mogłam się przekonać do tych kurtek :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjnie wyglądasz! :) Świetny zestaw, jak i fryzura. Ja nie miałam do tej pory wygodniejszych butów niż Nike Air Max. Co prawda, z wyglądu w ogóle mnie nie powalają, szczególnie, że stopa wygląda w nich na ogromną, ale jak dla mnie, są najbardziej komfortowe spośród wszystkich tego typu butów.

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo podoba mi się ten wiosenny zestaw :) świetnie wyglądasz w takiej fryzurze! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurteczka jest śliczna, świetne zestawienie :) Buciki również bardzo nam się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne paznokietki i fajne buty.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygodne buty to podstawa ,fajna stylizacja ,pazurki przykuwają uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Super wygodny zestaw. Bardzo ładnie wyglądasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super stylówka!
    zapraszam do siebie :)
    http://vanillainbigcity.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny zestaw! Kurtka i paznokcie śliczne<3 Koocham takie kolorki:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam blady różowy i piękny kolor dżinsów, taki nasycony, super to ze sobą gra :))

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !