wtorek, 30 maja 2017

Coś lekkiego, czyli Nivea Care

Praktycznie codziennie odwiedza mnie kurier bądź pracownik poczty polskiej. Zawsze paczki, które otwieram, rozpakowuję z takim samym, mocnym zaangażowaniem. Mimo że odbieram ich dużo, to każda przesyłka cieszy mnie za każdym razem tak samo mocno. Jednak paczka, w której była nowość od Nivea - Care lekki krem przeciwzmarszczkowy wywarła na mnie mega pozytywne emocje. Otwierając karton, wyskoczył balonik nadmuchany helem z uroczymi piórkami w środku, po uniesieniu w górę wyłonił się zaczepiony na końcu krem.

Krem, o którym mowa to Lekki Krem Przeciwzmarszczkowy NIVEA Care, zawierający hydrowoski, pozostawi Twoją cerę gładką w dotyku i to bez uczucia lepkości! Zawarta w nim witamina E oraz filtry UV zadbają o Twój piękny, młody wygląd. Krem zaskoczył mnie pozytywnie swoją lekkością - idealna opcja na zbliżające się lato. Głęboko odżywia i szybko się wchłania nie pozostawiając filmu na skórze. Jego zapach sprawia, że krem bez obaw nadaje się idealnie dla mężczyzn. Poleciłam go mojemu, jeszcze narzeczonemu - bo za 4 dni będzie już moim mężem. Mikołaj zachwycony działaniem kremu podbiera mi go i widzę, jak w mgnieniu oka znika z opakowania. Może przestanę już kupować mu jego ulubiony krem Nivea for Men Q10 Energy Crem i razem przerzucimy się na Nivea Care? Kto wie :)

Nigdy nie byłam przekonana do marki Nivea, zazwyczaj sięgałam tylko po ich żel pod prysznic i po dezodorant. Po lekkim krem przeciwzmarszczkowym Nivea Care zmieniam całkowicie nastawienie do marki Nivea. Taki krem z serii Nivea Care powinna mieć przy sobie każda kobieta, szczególnie latem. Wiecie, że jest dostępny również NIVEA Care Lekki Krem Łagodzący i NIVEA Care Lekki Krem Odżywczy, więc możecie wybrać idealny dla siebie.
Nivea Care lekki krem przeciwzmarszczkowy, NIVEA Care Lekki Krem Łagodzący, NIVEA Care Lekki Krem Odżywczy, lekki krem, krem nivea, krem odżywczy, krem przeciwzmarszczkowy, krem łagodzący, krem na podrażnienia, krem dla mężczyzn, nivea for men q10, beauty,


Nivea Care lekki krem przeciwzmarszczkowy, NIVEA Care Lekki Krem Łagodzący, NIVEA Care Lekki Krem Odżywczy, lekki krem, krem nivea, krem odżywczy, krem przeciwzmarszczkowy, krem łagodzący, krem na podrażnienia, krem dla mężczyzn, nivea for men q10, beauty,

Nivea Care lekki krem przeciwzmarszczkowy, NIVEA Care Lekki Krem Łagodzący, NIVEA Care Lekki Krem Odżywczy, lekki krem, krem nivea, krem odżywczy, krem przeciwzmarszczkowy, krem łagodzący, krem na podrażnienia, krem dla mężczyzn, nivea for men q10, beauty,

Nivea Care lekki krem przeciwzmarszczkowy, NIVEA Care Lekki Krem Łagodzący, NIVEA Care Lekki Krem Odżywczy, lekki krem, krem nivea, krem odżywczy, krem przeciwzmarszczkowy, krem łagodzący, krem na podrażnienia, krem dla mężczyzn, nivea for men q10, beauty,


27 komentarzy:

  1. Nie znałam tej serii, a jestem na etapie poszukiwań nowego kremu na lato ;) Także muszę o nim pamiętać przy najbliższych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta przesyłeczka z balonem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten kremik, ostatnio bardzo polubiłam się z Nivea :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam tego produktu w sklepach ale jak tylko wykończę swoje kremy to z chęcią go przetestuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossmann jest dostępny, widziałam, coś około 13 zł 😆

      Usuń
  5. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam krem z tej serii, użyłam dopiero raz, ale sprawdził się naprawdę dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne. Nivea do rąk doskonale się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobisz post o wypełnianiu ust? Bardzo mnie ciekawi ten temat, gdzie robiłaś zabieg, jak Ci się efekty podobają itp. Bardzo ładny efekt uzyskałaś. Marzę o podobnym zabiegu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co nie planuję takiego wpisu. Zabieg robiłam w Gdańsku w salonie Elixir Milena Smolarz. Mileny prace zachwyciły mnie już jakiś czas temu i zaryzykowałam - pojechałam do Gdańska 300km i jestem bardzo zadowolona.

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź. Sprawdzę ten salon i prace Mileny! :)

      Usuń
    3. Powiększałaś usta? Ile ml?

      Usuń
  9. Fajny pomysł i rzeczywiście całkiem inna ta paczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesyłka z tym balonem świetna. Produktu nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  11. A te literki jakie urocze! :) Super sprawa!
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Super jest ten krem ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny krem, uwielbiam markę Nivea <3

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł na spakowanie kremu. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nivea towarzyszy mi od zawsze :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł na zapakowanie przesyłki. Bardzo oryginalny i uroczy. :) Co do Nivea, to lubię tę markę za antyperspiranty w kulce, nawilżający balsam do ciała i ich "najzwyklejszy" krem.

    OdpowiedzUsuń
  17. ale świetny post! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. this is such a lovely Review,
    I really like nivea. Such an amazing product.

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyznam szczerze, że niestety kremy Nivea nie do końca mi służą, ale każdy ma inny typ cery :D Obserwowałam na Instastory odpakowanie przesyłki i pomysł rewelacyjny :D

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !