niedziela, 28 maja 2017

Stylizacja z second hand, czyli crop top i spódnica.

Jeans jest zdecydowanie hitem lata 2017 i zapewne będzie królował również w 2018 roku. Swoją spódniczkę wyhaczyłam na jednej z aukcji internetowych. Wylicytowałam to cudo na allegro za 25 zł. Cena śmieszna jak na spódniczkę nową z metką marki Lee Cooper. Tą stylizacją otwieram sezon letnich setów. To był mój pierwszy raz w tym roku, gdzie odkryłam całkowicie nogi, które dzięki depilacji w depicenter są jedwabiście gładkie.

Jeansową mini spódniczkę zestawiłam z kwiecistą, czerwoną bluzką crop top, którą również udało mi się kupić wyjątkowo tanio w sklepie z używaną odzieżą - blackolivestudio. Ostatnio coraz częściej szperam w takich sklepach w celu szukania niespotykanych perełek w zaskakujących niskich cenach. Średnio raz w tygodniu składam zamówienie za około 100 zł, za tą kwotę udaje mi się kupić czasami aż 3/4 rzeczy. Mam pewność, że w sieciówkach takich nie znajdziecie :). Śledzę kilka takich sklepów, jednym z nich jest właśnie blackolivestudio. Charakteryzują go znakomite marki w super cenach. Trafia się tam również dużo rzeczy w małych rozmiarach, idealnych dla mnie.

Wracając do stylizacji, to szałową górę i jeansowy dół połączyłam ze stonowanymi cielistymi czółenkami idealnymi na lato, a to za sprawą odkrytej pięty i silikonowych wstawek, prezentujących stopę. Buty Mateo Palazzo skradły moje serce. Miałam je już ubrane na komunii mojej siostry i były wręcz mega wygodne. Skórzane czółenka dodatkowo swoim kolorem optycznie wydłużają stopę, co w moim przypadku jest bardzo ważne. Całą stylizację kończy moja nowa torebka listonoszka, a mowa tutaj o cacku Armani Jeans z nucelle. Idealna na wieczór, jak i na co dzień. Jestem nią zachwycona. Towarzyszyła mi już na wieczorze panieńskim, tak samo jak bransoletka Paul Hawitt, z którą nie nie rozstaję odkąd założyłam ją pierwszy raz.
buty palazzo, buty mateo, bransoletka paul hewitt, time and more, zegarki cluse, torebka armani, markowe torebki, fashion, second hand online, odzież używana,


buty palazzo, buty mateo, bransoletka paul hewitt, time and more, zegarki cluse, torebka armani, markowe torebki, fashion, second hand online, odzież używana,

buty palazzo, buty mateo, bransoletka paul hewitt, time and more, zegarki cluse, torebka armani, markowe torebki, fashion, second hand online, odzież używana,

buty palazzo, buty mateo, bransoletka paul hewitt, time and more, zegarki cluse, torebka armani, markowe torebki, fashion, second hand online, odzież używana,

buty palazzo, buty mateo, bransoletka paul hewitt, time and more, zegarki cluse, torebka armani, markowe torebki, fashion, second hand online, odzież używana,

buty palazzo, buty mateo, bransoletka paul hewitt, time and more, zegarki cluse, torebka armani, markowe torebki, fashion, second hand online, odzież używana,

buty palazzo, buty mateo, bransoletka paul hewitt, time and more, zegarki cluse, torebka armani, markowe torebki, fashion, second hand online, odzież używana,

buty palazzo, buty mateo, bransoletka paul hewitt, time and more, zegarki cluse, torebka armani, markowe torebki, fashion, second hand online, odzież używana,

buty palazzo, buty mateo, bransoletka paul hewitt, time and more, zegarki cluse, torebka armani, markowe torebki, fashion, second hand online, odzież używana,
|bluzka - blackolivestudio, spódnica - lee cooper, buty - palazzo, bransoletka - time and more, torebka - armani via nucelle|

35 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja :) spódnica prosta i pasująca do wszystkiego lubię takie ciuchy ;) ja też lubię buszować po SH, lecz nie w internecie a stacjonarnie. Ostatnio bardzo dużo fajnych rzeczy mi wpadło, nawet po 5zł za sztukę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam lumpy, zawsze coś stamtąd wygrzebie :D pięknie Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz :) lubię takie proste połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale buty to akurat kiepskie :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz:) Spódniczka mega udana inwestycja :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica leży na Tobie idealnie - świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna spódniczka, ciekawe buty

    OdpowiedzUsuń
  8. To super! Ja długo nie kupowalam nic z Lumpeksow :) muszę się wybrać 💋💋
    Ślicznie wyglądasz!
    http://twinstyl.blogspot.com/2017/05/czym-jest-mlm.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale wyglądasz, zachwycasz!

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz bardzoo kobieco! spódniczka jest rewelacyjna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja, a Ty kwitniesz, i wyglądasz szałowo, figura fiu, fiu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz :) spódniczka cudna jeszcze za takie pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś piękna *.* stylizacja ciekawa, bluzka i torebka cudowne ♥
    warto robić zakupy w sh, może wyhaczyć mnóstwo świetnych rzeczy *.*
    pozdrawiam, zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja!
    Aż trudno uwierzyć, że takie perełki można upolować w lumpeksie :)
    A Twoje paznokcie wygrały wszystko <3
    Zapraszam na mój kanał na YT

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, długo już poluję na takie spódniczki
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://belikesnowbeautifulandcold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna stylizacja i to jeszcze za niskie pieniądze ;) Super :)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja, najbardziej urzekła mnie spódniczka, też takiej szukam :D

    http://kindizajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie Ci w tej spódniczce :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne te Twoje zdobycze z sh :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przejrzałam chyba z 10 postów na Twoim blogu. Świetny blog! Taki natłok informacji i namalowanych przez zdjęcia historii, że nie wiem pod którym postem odpisać. Stwierdziłam, że tylko Cię pozdrowię i podziękuję 😉

    Jakbyś miała czas to zapraszam również do mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hey, lovely blog!
    Wanna follow each other??
    Let me know if you want because i want it too :) Leave a comment on my blog and I'll follow you directly, don't forget to follow mine
    xoxo, Sylvi Gautama ❤
    SYLVI SAYS HELLO | NEW POST | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz. Spódniczka jest super, a Twój tyłek wygląda w niej obłędnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bluzka świetnie się komponuje z twoim tatuażem.

    OdpowiedzUsuń
  24. prosta ale efektowna stylizacja. plus za lumpki :))))(

    OdpowiedzUsuń
  25. Super stylizacja! :)
    Również śledzę te internetowe second handy i bardzo lubię zamawiać z nich cichy!
    Za każdym razem jestem zadowolona :)

    Pozdrowionka,
    MEG

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna bransoletka. :) A sh uwielbiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz bosko, masz tak piękną figurę że tylko eksponować!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny zestaw! Masz boską figurę :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne połączenie, spódniczka super podkreśla Twoje atuty :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !