sobota, 24 czerwca 2017

Asymetryczna spódnica z second hand, torebka worek i wiązane sandały.

Ostatnio pojawiają się wpisy, w których prezentuje odzież używaną z second hand online. Tak się składa, że zakochałam się w tych sklepach i uwielbiam wyszukiwać nietuzinkowe perełki, za które płacę dosłownie grosze. Tym razem mam dla Was stylizację, w której połączyłam asymetryczną spódniczkę Missguided z granatowym topem z bonprix oraz sznurowanymi sandałami na szpilce. Całość urozmaiciłam torebką al'a worek z nucelle, motywem związania topu w supeł oraz marynarską bransoletką, w której jestem ostatnio zakochana. To mój hit z timeandomre

Ostatnio polubiłam sobie w rzeczach, które podkreślają co nieco. W tym przypadku mam na myśli tę asymetryczną spódniczkę. Jej dopasowany fason i asymetryczny kształt uwypuklają biodra oraz eksponują talię. Aby talia była bardziej widoczna, wpadłam na pomysł, aby zwiewny top z bonprix związać w supeł. Ten zabieg wyraźnie wskazał linię odcięcia talii. Zazwyczaj lubiłam luźne fasony, jeżeli chodzi o spódniczki, wybierałam kloszowane bądź w koło. Jak się pewnie domyślacie, to mąż namówił mnie do tego typu fasonu. On zapewne jak każdy facet jest zdania, że sylwetkę powinno się eksponować, a nie zakrywać pod ogromną ilością oversizowych rzeczy. Ma on dużo racji, przy moim wzroście oversize to niezbyt dobre rozwiązanie.

Tworząc ten zestaw, połączyłam również kontrast delikatnego różu z mocnym granatem. Pierwotnie miałam ubrana białą koszulę, jednak dla mnie było zbyt mdło. Ostatnio stawiam na mocniejsze kolor i dobrze się w tym czuje.Męczy mnie to, że codziennie idąc do pracy mijam galerię handlową Avenida w Poznaniu :) mój portfel na tym traci, ostatnio upolowałam dwie sukienki i bluzki. Powoli ruszają wyprzedaże, dlatego dzisiaj również jedziemy na mały shopping, ale do galerii Stary Browar. Tym razem skupimy się na męskich sklepach. Mój mąż zaczyna narzekać, że nie ma się w co ubrać! 
bonprix, asymetryczna spódnica, missguided, spódnica missguided, bransoletka paul hewitt, zegarki time and more, torebka worek, torebka nucelle, sznurowane sandały, sandały na szpilce, sandały czas na buty, sandały rzymianki,


bonprix, asymetryczna spódnica, missguided, spódnica missguided, bransoletka paul hewitt, zegarki time and more, torebka worek, torebka nucelle, sznurowane sandały, sandały na szpilce, sandały czas na buty, sandały rzymianki,

bonprix, asymetryczna spódnica, missguided, spódnica missguided, bransoletka paul hewitt, zegarki time and more, torebka worek, torebka nucelle, sznurowane sandały, sandały na szpilce, sandały czas na buty, sandały rzymianki,

bonprix, asymetryczna spódnica, missguided, spódnica missguided, bransoletka paul hewitt, zegarki time and more, torebka worek, torebka nucelle, sznurowane sandały, sandały na szpilce, sandały czas na buty, sandały rzymianki,

bonprix, asymetryczna spódnica, missguided, spódnica missguided, bransoletka paul hewitt, zegarki time and more, torebka worek, torebka nucelle, sznurowane sandały, sandały na szpilce, sandały czas na buty, sandały rzymianki,

bonprix, asymetryczna spódnica, missguided, spódnica missguided, bransoletka paul hewitt, zegarki time and more, torebka worek, torebka nucelle, sznurowane sandały, sandały na szpilce, sandały czas na buty, sandały rzymianki,

bonprix, asymetryczna spódnica, missguided, spódnica missguided, bransoletka paul hewitt, zegarki time and more, torebka worek, torebka nucelle, sznurowane sandały, sandały na szpilce, sandały czas na buty, sandały rzymianki,

bonprix, asymetryczna spódnica, missguided, spódnica missguided, bransoletka paul hewitt, zegarki time and more, torebka worek, torebka nucelle, sznurowane sandały, sandały na szpilce, sandały czas na buty, sandały rzymianki,
| bluzka - bonprix, spódnica - kwietna, buty - czasnabuty, bransoletka - timeandomre, torebka - nucelle |
Instagram

59 komentarzy:

  1. Ciekawy krój ma ta spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkreślaj, podkreślaj, bo jest co podkreślać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spódnica świetnie się prezentuje, masz dobrą figurę to koniecznie to pokazuj

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna spódnica i fajne nazwisko :D
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna spódniczka, inna niż wszystkie :) Cała stylizacja bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo seksowny zestaw, świetnie w nim wyglądasz, super, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna jest ta spódnica :D i torebka mi się podoba :) Daria świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna spódnica, świetnie w niej wyglądasz! <3

    http://kindizajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Z taką zgrabną figurką wręcz należy ubierać ciuszki blisko ciała, pięknie 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, spódnica wygrywa wszystko ;) Pozdrawiam http://malaa2001.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. spódnica wygląda naprawdę intersująco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super tylko jakos ta torebka mi tu nie pasuje.. :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Woow! Jaki swietny look a spodnica cudo! ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji, bardzo ci pasuje :)
    właśnie za to kocham lumpeksy, bo można w nich znaleźć perełki
    rzeczy, których mamy pewność że nikt inny nie będzie miał :D
    nie kupowałam jeszcze online, chodzę do stacjonarnych lumpeksów :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz, bardzo ciekawa stylizacja:)
    https://ladymademoiselle.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna jest ta spódnica i wyglądasz w niej przepięknie :D Zazdroszcze takiego "łupu"

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta błękitna bransoletka jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mówię: "WOW". Oj tak, idealnie się prezentujesz... Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjnie Ci w niej i wgl jak fajnie , ze wygrzebałas coś takiego heheh jej <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Spódniczka naprawdę robi wrażenie :) Cudnie w tym wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka przepiękna spódnica! Świetny look! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta spódniczka jest przecudna :) śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale ciekawy krój tej spódnicy! Super wyglądasz :)

    Pozdrawiam, fashionsmachines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. zdecydowanie jestem na tak! Pięknie podkreśla figurę :)
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe połączenie kolorystyczne :) Spodobała mi się Twoja torebka.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam Twoje stylizacje, pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Twój mąż ma dobry gust! spódniczka bardzo Ci pasuje, a Twoja figura jest idealna do podkreślania :) ;* rewelacja :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Spódnica cudownie podkreśla Twoją zgrabną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialna spódnica!! Sexiii! Super zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. zakochałam się w spódnicy ;o :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny zestaw , dobrze zrobiłaś , że postawiłaś na kontrast :) Super masz figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Trzeba przyznać, masz talent do wyszukiwania perełek :)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialne połączenie!

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  34. Spódnica mega, kolor który ostatnio również bardzo lubię ale ta figura wow ! Pozdrawiam

    Zapraszam także, do zajrzenia na mojego bloga
    http://ladysecondchance.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialna spódnica ! Już długo poluje na coś takiego ale jakoś nie mam szczęścia
    Świetne zdjęcia A cala stylizacja Świat nie podkreśla to co masz najlepsze (:

    OdpowiedzUsuń
  36. Najbardziej podoba mi się bluzeczka i bransoletka z kotwicą ;)

    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna spódnica i idealna figura :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo przyjemny zestaw. :) Podoba mi się każdy jego element, szczególnie worek, bransoletka i spódniczka oraz połączenie kolorystyczne. Lubię firmę Missguided. Trafiam na rzeczy tej marki właśnie w sh.

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniała stylizacja, która podkreśla twoją idealną figurę :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna spódniczka i super buty. Wyglądasz bardzo kobieco w tym zestawie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Spódnica bardzo odważna, ale wyglądasz świetnie. Połączenie granatu z różem to strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny zestaw kochana, idealne połączenie kolorystyczne:* Wyglądasz ślicznie:* Pozdrawiam:*
    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !