środa, 28 czerwca 2017

Urlop za granicą, gdzie tym razem? Czy znowu Grecja?

Wakacje za granicą dają nam możliwość zwiedzenia przeróżnych zakątków świata, są mega emocjonujące i przede wszystkim można je nazwać prawdziwym urlopem. Porównując cenowo, to niestety 7 dni nad Polskim morzem jest równie drogą inwestycją, jak wczasy w Grecji czy Hiszpanii.

Pierwszy raz pojechaliśmy do Grecji w 2015 roku. To były nasze pierwsze wspólne wakacje. Kreta to cudowna wyspa, w której w okresie letnim dominują temperatury powyżej 30 stopni. Wyspa sama w sobie jest uboga w zieleń, jednak to nadal urokliwe miejsce. Ten urlop mieliśmy w lipcu i po powrocie byłam wręcz zakochana w Grecji. Moja miłość do Grecji była na tyle silna, że po roku, w maju 2016 wyjechaliśmy wspólnie za Zakynthos. W porównaniu do Krety na Zahynthos bywają ciut niższe temperatury, dzięki czemu na wyspie znajdziemy liczne lasy i wiele zieleni. Mała wyspa mieści w sobie dużo ciekawych miejsc takich jak zatoka wraku, czy plaża xigia. Grecja jest przepiękna, jednak w tym roku jako miesiąc miodowy planujemy romantyczne Włochy. Wspólnie marzy nam się Sycylia i to właśnie na Sycylię będziemy starali się udać na urlop. W tym roku urlop będzie dla nas wyjątkowy. Można nazwać go małym 'miesiącem miodowym'. To będzie nasz pierwszy urlop jako Państwo Wojciechowscy. Już nie mogę się doczekać. Z powodu czerwcowego ślubu postanowiliśmy przełożyć urlop na sierpień. 

Dokładnie 5 sierpnia rozpoczniemy nasze dwutygodniowe wakacje. Mam nadzieję, że spędzimy ten czas beztrosko. Zawsze marzyliśmy o tym, aby po ślubie kupić sobie walizki, do tej pory musieliśmy pożyczać :) I właśnie w niedziele podczas wyprzedaży w wittchen trafiliśmy piękne, w kolorze bordowym w rewelacyjnie niskiej cenie. Uwielbiam wyprzedaże. A przed urlopem na pewno uzupełnię szafę o zwiewne sukienki i krótkie spódniczki.
Wakacje 2015 Kreta - wpis 1
Wakacje 2015 Kreta - wpis 2
Wakacje 2016 Zakynthos - wpis 1
Wakacje 2016 Zakynthos - wpis 2
grecja, tui, itaka, zakynthos, urlop, kreta, urlop 2017, wakacje 2017, 2018, gdzie za granicę, wakacje bez paszportu, gdzie do grecji,



grecja, tui, itaka, zakynthos, urlop, kreta, urlop 2017, wakacje 2017, 2018, gdzie za granicę, wakacje bez paszportu, gdzie do grecji,

grecja, tui, itaka, zakynthos, urlop, kreta, urlop 2017, wakacje 2017, 2018, gdzie za granicę, wakacje bez paszportu, gdzie do grecji,

grecja, tui, itaka, zakynthos, urlop, kreta, urlop 2017, wakacje 2017, 2018, gdzie za granicę, wakacje bez paszportu, gdzie do grecji,

grecja, tui, itaka, zakynthos, urlop, kreta, urlop 2017, wakacje 2017, 2018, gdzie za granicę, wakacje bez paszportu, gdzie do grecji,

grecja, tui, itaka, zakynthos, urlop, kreta, urlop 2017, wakacje 2017, 2018, gdzie za granicę, wakacje bez paszportu, gdzie do grecji,

grecja, tui, itaka, zakynthos, urlop, kreta, urlop 2017, wakacje 2017, 2018, gdzie za granicę, wakacje bez paszportu, gdzie do grecji,

grecja, tui, itaka, zakynthos, urlop, kreta, urlop 2017, wakacje 2017, 2018, gdzie za granicę, wakacje bez paszportu, gdzie do grecji,

grecja, tui, itaka, zakynthos, urlop, kreta, urlop 2017, wakacje 2017, 2018, gdzie za granicę, wakacje bez paszportu, gdzie do grecji,

grecja, tui, itaka, zakynthos, urlop, kreta, urlop 2017, wakacje 2017, 2018, gdzie za granicę, wakacje bez paszportu, gdzie do grecji,

grecja, tui, itaka, zakynthos, urlop, kreta, urlop 2017, wakacje 2017, 2018, gdzie za granicę, wakacje bez paszportu, gdzie do grecji,

grecja, tui, itaka, zakynthos, urlop, kreta, urlop 2017, wakacje 2017, 2018, gdzie za granicę, wakacje bez paszportu, gdzie do grecji,

53 komentarze:

  1. I'm following you now to get updates from your blog, hope you would like to follow back. Thanks much.
    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. miłego pobytu:) Sycylia jest piękna<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bawcie się więc dobrze! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie gratulacje z okazji ślubu i już teraz życzę udanego wypoczynku! Podróże są świetne- dzięki nim doceniamy, że nasz świat jest tak piękny. Odkrywamy nowe miejsca i się nimi zachwycamy;)) Super wpis, a zdjęcia obłędne:))
    Czekam na relacje z pobytu we Włoszech:))

    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie mi przypomniałaś słowa mojego męża podczas oświadczyn, zapytał między innymi czy będę z nim podróżować przez całe życie <3

      Usuń
  5. Też byłam na Krecie :) 3 lata temu. Wspaniała wyspa!
    Włochy również są na mojej liście ;)
    UDANEGO URLOPU!

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę i wyjazdu i sylwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nawet w Grecji nie byłem haha :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że i ja kiedyś pojadę na Kretę :D Zdjęcia cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ja ostatnio totalnie zakochałam się w greckich wystrojach wnętrz czy ogrodów :) tak więc gdybym się wybrała na Grecję na dodatek, to bym umarła z podniecenia hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cytuję ciebie: "W porównaniu do Grecji na Zahynthos bywają..." Po pierwsze: ZaKhyntos, a po drugie Zakhyntos to też Grecja, tak jak Kreta, Rodos, Kos, Korfu, Lesbos, Hydra, Spetses, Santorini, Cyklady i tysiące innych wysepek, z których Grecja się składa wraz z częścią kontynentalną. Warto zawsze najpierw przeczytać, co się napisało, zamiast od razu Enter i publikować. I proszę: nie obrażaj się, jak to czyni większość blogowiczów za wytykanie błędów, nie publikując takich postów i ostentacyjnie pozostawiając błędne zapisy. Cóż, chcecie mieć czytelników, to ich szanujcie, nie ignorujcie. Człowiek całe życie się uczy. A Grecja cudna - potwierdzam, każda jej część jest inna, urokliwa. Piękna pogoda, cudne ciepłe morze i pyszne jedzenie. Włochy też warte zwiedzenia - taki sam przyjazny ciepły klimat, również mnóstwo do zobaczenia i pyszna kuchnia. W ogóle na wypoczynek klimat śródziemnomorski jest wymarzony. El-la

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porównaniu do Krety*

      To nie była niewiedza, tylko błąd w zapisie, może zdarzyć się każdemu. Przecież wiem, że Zakynthos to Grecka wyspa...

      Usuń
  11. Cudowne zdjęcia! <3
    Bardzo chciałabym odwiedzić Kretę.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Również byłam w Grecji 2 razy raz na Rodos ,a drugi na Zakynthos. Grecja jest przepiękna ,ale trzeba sobie jakoś urozmaicić i zwiedzić też inne piękne kraje Europejskie :) Ja w tym roku witam Hiszpanię :) Życzę udanego urlopu! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo kochana życzę udanego urlopu <3. Cudowne, klimatyczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne, mam ciotkę w Grecji, ale kwapi się mnie zaprosić:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę, że tam moglas byc! :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. jejuś, jak ja Ci zazdroszczę :))

    http://vienatrenuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ojej cudownie,zazdroszczę bardzo ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe zdjęcia :) Widać że urlop udany :)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja wakację spędzam nad morzem w pracy. Mam nadzieję, ze kiedyś jakiś urlop spędze za granicą. Piękne zdjęcia. Miłego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia, piękny widok! :)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne miejsce, świetnie wyglądasz:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe zdjęcia. Bawcie się dobrze na wakacjach! :D
    Pozdrawiam. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pamiętam te zdjęcia. :) Mam nadzieję, że uda Wam się zrealizować Wasze podróżnicze marzenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia! Jeszcze nigdy nie byłam w Grecji, ale mam nadzieję, że kiedyś uda mi się to zmienić :)
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne zdjęcia! <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowne zdjęcia, życzę Wam aby udało się Wam zrealizować wszystkie plany i oczywiście- cudownych wakacji ;) ja jestem zakochana w Cyprze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne fotki. Cudowne miejsce. Cudownie razem wyglądacie.
    Pozdrawiam cieplutko :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Widać, że wyjazd sprawia Ci wiele radości :) Oby więcej takich wakacji !

    Pozdrawiam cieplutko.
    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia zakochańce. Byłam na Krecie i bardzo chciałabym polecieć na Zakynthos - może uda się we wrześniu? Cudownego miesiąca miodowego w sierpniu Wam życzę! Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia, jestem pod wrażeniem :)
    Podróże to świetne doświadczenie!
    Życzę udanego wyjazdu.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Przecudne zdjęcia jak i miejsca i Wy ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne widoki, w Grecji jeszcze nie byłam, ale chciałabym ją kiedys pozwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana gratuluję ślubu i życzę aby w waszym życiu zawsze świeciło słoneczko! <3

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja byłam zeszłego roku na Krecie. Ładnie tam, ale ludzie leniwi a lotnisko brudne i śmierdzące.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale tam pięknie! Cudowne zdjęcia. Życzę Wam dużo miłości, wszystkiego dobrego na nowej drodze życia, no i udanego miesiąca miodowego! :D
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne wspomnienia i cudowne zdjęcia. Ja również kocham Grecję! W zeszłym roku byłam na Zakhyntos, a w tym roku odwiedziłam Kos.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja w tym roku jadę do Czarnogóry :)

    OdpowiedzUsuń
  38. My w tym roku podbijamy Wietnam. I to autostopem!

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !