sobota, 15 lipca 2017

Nieco inna stylizacja weselna - kombinezon i szpilki od missguided.

Czerwiec, lipiec i sierpień to szczególny czas ślubów i różnych uroczystości rodzinnych. Piękna pogoda zachęca do bankietów i imprez. Wszędzie królują krótkie, efektowne sukienki i od czasu do czasu eleganckie, długie suknie maxi. Gdy jednak pogoda nie zachwyca, a Ty nie chcesz ubierać rajstop - postaw na kombinezon! Szukając alternatywy do sukienek, wpadłam na blog marki answear, gdzie pojawił się artykuł 'Jak znaleźć alternatywę dla sukienki na wesele' i właśnie tam zainspirowałam się do stworzenia stylizacji weselnej z kombinezonu i eleganckich sandałków.

Ostatnio dobrze czuję się w kolorze granatowym, dlatego właśnie pomyślałam, że w tym kierunku pójdę, tworząc weselny zestaw. Jak już znalazłam się na blogu answear, tylko minimalny krok dzielił mnie od odwiedzenia ich sklepu w celu poszukania mojego ideału. Na answear znajdziemy dużo ciekawych marek, jednak ja skupiłam się tylko na małym rozmiarze, wybrałam swój i od razu moim oczom pokazał się kombinezon z efektownymi plecami, zdobiony delikatną, czarną koronką. Pomyślałam, że musi być mój! Przy okazji trwających wyprzedaży zajrzałam również do zakładek, gdzie czekały na mnie piękne, czarne sandałki Missguided i mała, torebka na łańcuszku. Aby utrzymać delikatne, złote dodatki wybrałam również bransoletkę na kostkę. W mgnieniu okna stworzyłam cały zestaw, mieszcząc się tym samym w kwocie 400 zł.

Według mnie taki kombinezon nadaje się idealnie na wesele, przełamuje stereotypy, a i u mnie również wśród gości gościły kombinezony. Dodatkowo mogę go ubierać także na wieczorne wyjście ze znajomymi, więc nie będzie się marnował w szafie, jak to przeważnie bywa z sukienkami na wesele. Na wystawach sklepowych przeważają tiulowe sukienki, bogato zdobione w pastelowych kolorach, a może jednak warto postawić na kombinezon i czuć się przy tym komfortowo? Jestem zdecydowanie na tak! A Wy co sądzicie na temat kombinezonu jaki alternatywy na weselną stylizację?
missguided, kombinezon, sandały na szpilce, buty missguided, asnwear, kombinezon na wesele, only, torebka na wesele, co ubrać na wesele, fashion


missguided, kombinezon, sandały na szpilce, buty missguided, asnwear, kombinezon na wesele, only, torebka na wesele, co ubrać na wesele, fashion

missguided, kombinezon, sandały na szpilce, buty missguided, asnwear, kombinezon na wesele, only, torebka na wesele, co ubrać na wesele, fashion

missguided, kombinezon, sandały na szpilce, buty missguided, asnwear, kombinezon na wesele, only, torebka na wesele, co ubrać na wesele, fashion

missguided, kombinezon, sandały na szpilce, buty missguided, asnwear, kombinezon na wesele, only, torebka na wesele, co ubrać na wesele, fashion

missguided, kombinezon, sandały na szpilce, buty missguided, asnwear, kombinezon na wesele, only, torebka na wesele, co ubrać na wesele, fashion

missguided, kombinezon, sandały na szpilce, buty missguided, asnwear, kombinezon na wesele, only, torebka na wesele, co ubrać na wesele, fashion

missguided, kombinezon, sandały na szpilce, buty missguided, asnwear, kombinezon na wesele, only, torebka na wesele, co ubrać na wesele, fashion

missguided, kombinezon, sandały na szpilce, buty missguided, asnwear, kombinezon na wesele, only, torebka na wesele, co ubrać na wesele, fashion

missguided, kombinezon, sandały na szpilce, buty missguided, asnwear, kombinezon na wesele, only, torebka na wesele, co ubrać na wesele, fashion

missguided, kombinezon, sandały na szpilce, buty missguided, asnwear, kombinezon na wesele, only, torebka na wesele, co ubrać na wesele, fashion

missguided, kombinezon, sandały na szpilce, buty missguided, asnwear, kombinezon na wesele, only, torebka na wesele, co ubrać na wesele, fashion
| kobimnezon - missguided answear, buty - missguided answear, torebka - only answear, bransoletka - medicine answear , naszyjnik - minty dot |
Instagram

53 komentarze:

  1. Śliczny kombinezon i buty ;) a torebka idealnie pasuje do całość. Jest wyraźnie i subtelnie ;))

    Zapraszam do mnie (dopiero zaczynam i jakies rady by się przydały)
    chwilapochwili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. You look stunning and gorgeous in the outfit. Your photos are very nice:)
    Macys Coupons

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie i w dodatku z pazurem.

    OdpowiedzUsuń
  4. wow!! piękny jest ten kombinezon!! ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kombinezony!! Ten jest prześliczny. Całość prezentuje się idealnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kombinezon to dla mnie idealne rozwiązanie na wesele

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie!

    Zapraszam do siebie na nowy wpis! :*
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko komentuję, ale WOW!
    Mm

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten kombinezon jest mega,
    Wyglądasz bardzo kobieco

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna ta stylizacja, naprawdę cudownie wyglądasz!

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Już komentowałam na lookbooku, ale powtórzę się - przepięęknie wyglądasz, nie mogę się napatrzeć!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fenomenalnie wyglądasz w tej stylizacji!

    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna stylizacja! Minimalna, a jednak czarująca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Również uwielbiam granat na takie okazje. Większość moich "weselnych" sukienek jest w granacie. Piękny kombinezon ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja i figura!
    healthycamomile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiekna dziewczyna w swietnej stylizacji ,calosc mega.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hey! I am new at your blog (: I am following you now(;
    I hope you can visit mine and follow me back (; Have a good day!

    OdpowiedzUsuń
  18. wow! Cudny kombinezon :-) Wyglądasz zjawiskowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjny kombinezon, bardzo kobiecy i elegancki, świetnie się w nim prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście super sprawa, choć mi pewnie byłoby zbyt gorąco tańcząc w nim;))

    Fashioneasiness

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjny jest ten kombinezon! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacja jest bardzo ładna!<3

    xxPozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/07/wishlista-zaful-stroje-kapielowe.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny ten kombinezon! Ale masz cudowna figurę, szacun! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyznam, że jednak wolę zakładać sukienki na wesele ;)
    Btw. masz piękny tatuaż !

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz rewelacyjnie!! Kombinezon jest boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. kombinezon bardzo ładny, kobiecy, choć problematyczny, bo nie wiele kobiet może pozwolić sobie na same miseczki zamiast biustonosza, a bez biustonosza jest nieelegancko, na wesele lub inną uroczystość, coś trzeba byłoby wykombinować z tymi bokami, może koronkę? butki ładne

    OdpowiedzUsuń
  27. jej idealnie wyglądasz! pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Love the casual chic outfit. Love how it matches the background! <3
    Regards.
    Walkindiscount.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja
    Wyglądasz rewelacyjnie w niej
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny kombinezon! :) Zresztą cały zestaw jest świetny, a Ty pięknie w nim wyglądasz. Ja w najbliższą sobotę będę miała przyjemność bycia świadkową na ślubie mojej przyjaciółki. Zdecydowałam się na uszycie sukienki wg własnego projektu, właśnie maxi, ale nie jest to zbyt wygodny krój. Przy przymiarce nie czułam się z tym komfortowo, a jestem osobą, która bardzo lubi tańczyć, bawić się. Poza tym, wyszło na to, że suknia zbyt mocno zwraca na siebie uwagę i nie chciałabym, żeby ktoś pomyślał, że może chciałam przebić pannę młodą. Dlatego też, rezygnuję z jej założenia. Na szczęście, w H&M udało mi się kupić kombinezon, który miałam wypatrzony i to w kolorze, o którym początkowo marzyłam. Dorwałam go za 50 zł na wyprzedaży. Jestem bardzo zadowolona, bo czuję się w nim niesamowicie elegancko, kobieco, z klasą i przede wszystkim komfortowo. Tak więc uważam, że to świetna alternatywa. I tak, jak chciałaś dać do zrozumienia, myślę, że lepiej nie kombinować, bo można przedobrzyć. Na poprawiny wybrałam spódnicę midi i pudełkowy top. Tak więc tym razem, całkowicie rezygnuję z sukienek. To dobry pomysł dla osób, które za nimi nie przepadają, a chcą wyglądać naprawdę dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. O wow ! Seksowny ten kombinezon! Wyglądasz obłędnie. Kolor idealny dla Ciebie.
    Pozdrawiam :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie wyglądasz :) Sama chętnie bym założyła kombinezon na wesele :) Jest to fajna odmiana :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjecia i super blog!



    Co powiesz na wspólną obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    Zapraszam do siebie <3
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń
  34. Niby to tylko kombinezon, a jednak seksownie w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow pięknie :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. kombinezon idealnie do Ciebie dopasowany! genialnie wyglądasz! :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny kombinezon i genialnie w nim wyglądasz! :) Mimo, że u mnie dominuje odzież sportowa, chętnie założyłabym taki kombinezon na specjalną okazję.

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny kombinezon i genialnie w nim wyglądasz! :) Mimo, że u mnie dominuje odzież sportowa, chętnie założyłabym taki kombinezon na specjalną okazję.

    OdpowiedzUsuń
  39. Kombinezon idealnie dopasowany do Twojej figury :)
    PS. zapraszam do mnie na wpis: Retro sneakersy adidas Gazelle

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo seksownie :)
    www.milejdicreates.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. piękny jest ten kombinezon!

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !