sobota, 15 sierpnia 2015

Wymarzona kuchnia.

Każda z nasz kiedy zaczyna odczuwać w swoim życiu taki moment, w którym pragnie mieć swoje królestwo w postaci kuchni. Z reguły wiem, że wspólne gotowanie jest wiele przyjemniejsze niż samotne pichcenie na umór. W naszym wspólnym mieszkanku na razie została urządzona łazienka, czekamy tylko na przybycie stolarza, który zajmie się belką stropową. Chwilę po tym pokażę wam jak urządziliśmy naszą małą łazienkę na poddaszu. Z racji iż w całym mieszkaniu są skosy ciemne brązowe belki będą królowały również w kuchni, salonie i sypialni. Wymarzyliśmy sobie białą kuchnię w starym stylu, z delikatnie szarymi ścianami, ciemnymi, brązowymi blatami i elementami starej cegły, która u nas pojawi się jako barek/wyspa, znajdować się będzie pod skosem i zabudowana będzie wraz z belką.  Okno zamiast parapetu będzie miało blat od szafki narożnej, która zresztą będzie umiejscowiona w tym miejscu. Białe krzesełka będą stały na pograniczu salonu i kuchni. Puki co w kuchni nakręcamy płyty i tworzymy stan deweloperski co widać na załączonym zdjęciu. Przy okazji pokażę wam kilka ciekawie jak dla mnie zaaranżowanych kuchni. 








































28 komentarzy:

  1. Od zawsze podobał mi się biały wystrój kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja planuję w nowym domu zrobić dużą, białą, ale nowoczesną kuchnię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie się wyprowadzam. Kuchnię dopiero mamy zamówioną na 15 września (takie terminy). Wybraliśmy coś bardziej oryginalnego niż biała kuchnia- beż z ciemnym brązem + turkusowe dodatki. Biała to już przeżytek, najwięcej osób takie ma co już nie jest fajne. Na początku chcieliśmy wgl coś szalonego- jakiś pastelowy, albo neonowy w połączeniu z brązem, ale zdecydowaliśmy się ostrożniej. Twój pomysł jest równie oryginalny!
    Pozdrawiam
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze się nie zgodzić. Biała kuchnia to świetna baza do nawet najbardziej odjechanych i oryginalnych kuchni. A jej ogromnym plusem jest to,ze wystarczą tylko dodatki, drobne, niewielkie rzeczy by odmienić zupełnie Jej styl i wygląd.

      Usuń
  4. Świetny post ! :) Ja od zawsze chciałam mieć białą kuchnię a ostatnio zaczęły mi się podobać nowoczesne kuchnie - połączona biel i czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja mam ciemny brąz z beżem, a dodatki (doniczki itp.) zielone. Bardzo pododają mi się białe kuchnie, i styl skandydynawski w mieszkaniu... jednak jest mało praktyczny i zdecydowałam się na brązy i beże z jednym kolorem. no... sypialnia w czerwieni :D może kiedyś pokażę zdjęcia :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już miałam idealną kuchnię, ale rzuciłam mieskanie, żeby wyjechac do innego miasta: ) Postanowiłam nigdy nie ograniczać sobie z powodu rzeczy materialnych. Ale te zdjęcia są takie inspirujące :))

    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje! Też bardzo podobają mi się białe kuchnie, choć zdaję sobie sprawę, że są mało praktyczne.

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się mieszkania w takim stylu - białym i minimalistycznym. Generalnie styl skandynawski to kopalnia świetnych inspiracji!

    Nominowałam Cię do LBA, więcej szczegółów u mnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Musisz koniecznie pokazać jak będzie wyglądało Twoje królestwo, bo zapowiada się ciekawie :)
    Te kuchnie ze zdjęć są po prostu cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piękne . Trudno by było się zdecydować na jedna,

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam, że dla mnie kuchnia jest ulubionym miejscem w domu. Wspaniałe inspiracje :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne kuchnie! Mam podobne marzenia, co do wyglądu swojej kuchni :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. marzenie takiej kuchni ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, też bym chciała mieć możliwość urządzania własnego mieszkania! Póki co muszę poczekać :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. mi się marzy jasna, ale niekoniecznie biała kuchnia. Z dużym stołem i oknem ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie ,jasno oj podoba się mi ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne inspiracje.
    Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne inspiracje :)
    Ja mam sporą kuchnie,z 2 oknami,całkowicie nie mam na nią pomysłu,dlatego na razie jej nie remontujemy...

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne kuchenne inspiracje, mnie podobaja się motywy z kamienną ścianą kuchnia w bieli to coś pięknego jednak zieleń też mi się w kuchniach podoba

    OdpowiedzUsuń
  20. ja właśnie jestem na tym etapie, planuję jak będzie wyglądała moja kuchnia :-) Już bym ją chciała, swoją, własną :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczne wnętrza, pełne światła i jasne, czyli takie jake lubie. Wymarzone kuchnie, jednak najbarziej podoaja mi się te z surową cegłą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne ;) Ja mam szarą :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Boże wybór kuchni to taka strszna i męcząca decyzja. Nie wiem na co się zdecydować, a tez jestem na tym etapie

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie to wszystko piękne, że ojeju <3

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !