środa, 2 sierpnia 2017

Masło orzechowe, czyli mój sposób na zdrową przekąskę.

Fenomen masła orzechowego poznałam już jakiś czas temu. Traktuję je jako przekąskę, zazwyczaj jem bezpośrednio łyżeczką, bądź jako dodatek do deserów, omletów czy suchego pieczywa. Masło orzechowe można spokojnie zrobić bardzo łatwo samemu, ale trzeba mieć do tego odpowiedni sprzęt, najlepiej blender wysokoobrotowy lub malakser. Robiąc masło domowej roboty mamy 100% pewności, że nie ma w nim dodatku oleju, soli czy cukru. Sami również możemy wybrać czy chcemy masło z kawałkami orzechów, czyli typu "crunchy" czy raczej wolimy gładką pastę.

Sama jednak wolałam poszukać odpowiedniego masła, składającego się w 100% z orzechów. Jestem zbyt leniwa i ciężko mi w całym dniu znaleźć czas na szaleństwo w kuchni, aby móc zrobić masło domowej roboty. Postanowiłam znaleźć opcję odpowiednią dla mnie. Odwiedzając codziennie sieć sklepów Piotr i Paweł, na jednej z półek dostrzegłam masło Primavika. Zerkając na skład, zauważyłam - 100 % orzechów i ani więcej innego składnika. Kupiłam, okazało się mega pyszne i przede wszystkim zdrowe. Primavika to nie tylko masła typu smooth, ale również crunchy, które uwielbiam jako przekąskę w ciągu dnia. Dla urozmaicenia mamy dostępne również masełka o różnych smakach: piernikowe, z chilli oraz z pieprzem. Możemy też wybrać rodzaj orzechów, które chcemy znaleźć w słoiczku: nerkowca, laskowe czy arachidowe. To jednak nie wszystkie masła, które oferuje Primavika. Asortyment jest naprawdę duży i tak jak wspomniałam wcześniej - zdrowy!

Co dobrego kryją w sobie orzechy:
*zawierają jedno- i wielonienasycone kwasy tłuszczowe,
*zawierają witaminę E, zwaną witaminą młodości
*wspomagają pracę układu nerwowego, pamięć i koncentrację
*poprawiają stan skóry, włosów i paznokci, mają mnóstwo cynku
*mają sporo białka i błonnika, a także witamin z grupy B i składników mineralnych (fosfor, magnez, żelazo, wapń, potas!, cynk, sód) wpływa to korzystnie na odchudzanie.
Masło orzechowe spożywam głównie samodzielnie łyżeczką, bądź na tosty. Uwielbiam również z bananami, omletami czy naleśnikami. Dla mnie to świetny zamiennik słodyczy, dzięki temu unikam czekolady i cukierków. Oczywiście wszystko z umiarem.
fit, dieta, odchudzanie, masło orzechowe, jakie masło orzechowe najlepsze, jakie masło orzechowe wybrać, masło orzechowe dieta, beauty, sport, primavika, masło orzechowe primavika, masło orzechowe fit,



fit, dieta, odchudzanie, masło orzechowe, jakie masło orzechowe najlepsze, jakie masło orzechowe wybrać, masło orzechowe dieta, beauty, sport, primavika, masło orzechowe primavika, masło orzechowe fit,

fit, dieta, odchudzanie, masło orzechowe, jakie masło orzechowe najlepsze, jakie masło orzechowe wybrać, masło orzechowe dieta, beauty, sport, primavika, masło orzechowe primavika, masło orzechowe fit,

fit, dieta, odchudzanie, masło orzechowe, jakie masło orzechowe najlepsze, jakie masło orzechowe wybrać, masło orzechowe dieta, beauty, sport, primavika, masło orzechowe primavika, masło orzechowe fit,

fit, dieta, odchudzanie, masło orzechowe, jakie masło orzechowe najlepsze, jakie masło orzechowe wybrać, masło orzechowe dieta, beauty, sport, primavika, masło orzechowe primavika, masło orzechowe fit,

fit, dieta, odchudzanie, masło orzechowe, jakie masło orzechowe najlepsze, jakie masło orzechowe wybrać, masło orzechowe dieta, beauty, sport, primavika, masło orzechowe primavika, masło orzechowe fit,

fit, dieta, odchudzanie, masło orzechowe, jakie masło orzechowe najlepsze, jakie masło orzechowe wybrać, masło orzechowe dieta, beauty, sport, primavika, masło orzechowe primavika, masło orzechowe fit,

fit, dieta, odchudzanie, masło orzechowe, jakie masło orzechowe najlepsze, jakie masło orzechowe wybrać, masło orzechowe dieta, beauty, sport, primavika, masło orzechowe primavika, masło orzechowe fit,

fit, dieta, odchudzanie, masło orzechowe, jakie masło orzechowe najlepsze, jakie masło orzechowe wybrać, masło orzechowe dieta, beauty, sport, primavika, masło orzechowe primavika, masło orzechowe fit,


40 komentarzy:

  1. ja ogolnie nie przepadam za masłem orzechowym :D
    pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O dobrym składzie jak ze świecąszukać

    OdpowiedzUsuń
  3. Reeety, ile Ty tego masz! :O Podziel się. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam, uwielbiam! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te masełka :) Pyszne i zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyżbym była jedyną osobą, która nie lubi masła orzechowego? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam masło orzechowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o matko! uwielbiam masło orzechowe - tyle dobroci! szok :)
    🍯🍯🍯

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze wiedzieć, ja uwielbiam masło orzechowe, ale już kilka blenderów spaliłam(:

    OdpowiedzUsuń
  10. O nigdy nie miałam maska z tej firmy chyba będę musiała wypróbować bo masło orzechowe kocham. A żeby sama zrobić to jestem za bardzo leniwa mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. średnio przepadam za masłem orzechowym, za to mój brat uwielbia :D

    OdpowiedzUsuń
  12. A już myślałam, że dowiem się jak zrobić takie masło. Może w kolejnym wpisie? Te produkty znam doskonale i są bardzo smaczne, więc nie dziwię się, że je polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmm... Uwielbiam masło orzechowe. A tak dawno jadłam... Chyba muszę zaopatrzyć się w przynajmniej jeden słoik ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatni raz masło orzechowe jadłam w dzieciństwie. Szczerze mówiąc kompletnie zapomniałam o tym smakołyku �� Świetne zdjęcia ��

    OdpowiedzUsuń
  15. OMG look so delicious :D

    NEW OUTFIT POST | I’M SO, SO PROUD OF HER. <3
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiedziałam że masło orzechowe kryje w sobie tyle dobra ;)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam masła orzechowe :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Masło orzechowe mogłabym jeść cały czas! To zapowiada się świetnie!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze mam na to masło ogromną ochotę ale mąż ciągle twierdzi że nie będzie mi smakowało :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Może wstyd się przyznać, ale nigdy nie próbowałam masła orzechowego :P
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. mi masło orzechowe jakoś nie smakuje.

    OdpowiedzUsuń
  22. o mamma mia <3 moje ukochane maselko orzechowe<3 z bananem tudzienz dzemem...bajka!<3
    ________________________________
    www.wiznawizna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Masło orzechowe od zawsze jest, było i będzie moją miłością życia! Jako zdrowa przekąska sprawdza się idealnie.
    Pozdrawiam,
    Alexandra Drążek

    http://aldrazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię masło orzechowe ;)
    https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też lubię masło orzechowe, najczęściej dodaje je do koktajli ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystko bardzo smakowicie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam masło orzechowe, ale raczej nie sięgam po te gotowe :) zawsze robię sama :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !